زندانی که عصر امروز قصد فرار از زندان امل را داشت دستگیر شد.

به گزارش هراز نیوز.این زندانی که به جرم سرقت در ندامتگاه این شهرستان در حال تحمل کیفر بود عصر امروز از زندان فرار کرد که با حضور به موقع  پلیس اطلاعات و امنیت و عوامل تحت امرش  و حفاظت زندان متهم فراری در منزل مسکونی جنب زندان دستگیر شد.

10 thoughts on “ماجرای جمعه عصر زندان آمل چه بود؟”
  1. با سلام بنده یکی از سربازان زندانم بعد از فرار زندانی ما سربازان و پرسنل زندان تا حدودی سر گم بدیم تا اینکه آقای علوی معاونت به همراه آقای ملکشاهی امده اند به همراه اونا به جستجو خونه به پرداختیم در این زمان تجربه آقای ملکشاهی مدیر داخله زندان به کمک ما امد ایشان خودشون متوجه سر و صدای خاصی شد به داخل مدخل تاریک رفت خودشو با شجاعت بر روی زندانی فراری انداخت ما سربازان و برخی کارکنان سریع وارد عمل شدیم و زندانی دستگیر شد با تشکر از تمامی سربازان و پرسنل زندان آمل و مرد با تجربه و شجاع زندان آقای ملکشاهی واالسلام

  2. با سلام بنده سرباز زندانم ماجرا از این قرار بود زندانی بعد از فرار خودشو به خانه های اطراف زندان رسوند ما همه تا حدودی سر اسیمه شدیم در این لحظه آقای علوی معاونت محترم و اقای ملکشاهی مدیر داخله خودشونو رسوندن در این هنگام درایت آقای ملکشاهی به کمک مجموعه اومد بعد از گشت خونه به خونه در یکی از خونه ها صدای از یه مدخل تاریک شنیده شد آقای ملکشاهی با شجاعت وارد مدخل شد بعد از درگیری مختصر خودشو روی زندانی انداخت تمامی سربازان و پرسنل خودشونه رساندن و زندانی به این ترتیب دستگیر شد با تشکر از همه عزیزان بخصوص جناب آقای ملکشاه مدیر داخله شجاع زندان آمل..

  3. درود بر همه عزیزان بخصوص مدیر داخله شجاع زندان آمل آقای ملکشاهی

  4. سلام.دوستان عزیزی که نظر میدهید.میگویید فقط عوامل زندان.باید بگم اگر پلیس امنیت نبود.اگه جوانان بسیجی نبودند که عوامل زندان 5نفری نمیتونستند این همه ورود به منزل کنن.نمیتونست جلوی 500نفر ادم 5نفری متهم فراری رو بگیرین.پلیس امنیت عملکرد قابل قبولی داشته احسنت به پلیس امنیت و عوامل زندان

  5. با سلام هم عوامل زندان زحمت کشیدن و هم پلیس اطلاعات و هم بسجیان

  6. از همه تشکر می کنیم ، فرار چگونه صورت گرفت این مهمه

  7. با تشکر از همه عزیزانی که زحمت کشیده و تا مجددا این زندانی دستگیر بشه ولی در عجبم که زندانی که برای ورود وخروج زندانی 3 بار مهر واستامپ را روی دست زندانی میزنند چطور این آقا ازمیان این همه امنیت فرار کرده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  8. دم سربازان وبخصوص حاجی ملکشاه که شاه زندان امل هسه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *