untitled untitled2

 

هراز : ولی الله بیشمی عضو شورای شهر امام زاده عبدالله نصب بنر تشکر از عملکرد نماینده مردم آمل را کار تبلیغاتی دانسته  و این کار را هزینه کردن بیت المال می داند.

اما تقی ابراهیمی سخنان خواهر زاده اصلاح طلب خود را قبول ندارد و بیان می کند که یوسفیان ملا 4 میلیارد تومان اعتبار برای این منطقه گرفته و شهرداری فقط براساس وظیفه از نماینده مردم تقدیر کرده است .

ظاهرا موضوع گیری های سیاسی در شهر امام زاده عبدالله دایی و خواهر زاده نمی شناسد ، بیشمی قبل از این نیز در موضوعات مختلف نظر مخالف با سایر اعضای شورا داشته است اما هیچ وقت در خصوص خبر خرید تبلت برای خودش و برخی اعضای شورا اظهار نظر نکرده است.

در روز های آینده احتمالا شاهد موضوع گیری های جدی تری از این دایی و خواهر زاده خواهیم بود دایی که معتقد است خواهر زاده اش به دلیل عدم سکونت در منطقه حق اظهار نظر ندارد و خواهر زاده ای که  عاشق  ژست های سیاسی است تا خود را از سران اصلاح طلب و پای همه  مخالفتها  نشان دهد .

24 thoughts on “عکس/ دایی راست می گوید یا خواهر زاده ؟”
  1. جوابیه ع- ص : فامیل عزیز قلم شما برای همه فا میل ها شناخته شده است . و همه شهر وندان اسکو محله ای که ما شب گذشته در مورد کامنت شما بر علیه منتخب اول شهر نوشته اید را خصمانه فرض نموده اند و من از جناب آقای ، آ قای بیشمی در مورد شما و نکاه او به خانواده شما سوال کرده ام از موضوع کامنت شما بی اطلاع بوده توصیه کرده ام مطالعه کنند . و او ابراز ارادت نمود و موضوع فرزند شما را قبل از تصدی خود عنوان نمود و ابراز داشت که در همان زمان من با دایی نه خواهر زاده صحبت کرد ه ام و نظر شورا فردی نبوده و نیاز به کسب رای اکثریت بود که نشد . و من به عنوان دوست ، و فامیل و طایفه شما اصلا تحلیل شما را نپسندیده ام . و اساس می کنم که شما سهم خواهی می کنید . آنها به دنبال بازی نیستند و از غنایم هم خبری نیست . انتظار ما از شما به عنوان تحصیل کرده دوستار محل اینگوته که شما نوشته اید نبود

  2. ار شهروندان شهر اسکومحله و اسکو عزیز که پاسخ آقای ع- ص را متناست با قلم ع – ص دادن تشکر می کنم همچنین از آقای . روزبه نصیری مدیر محترم سایت هراز نیوز تشکر می شود هرچند تحلیل او را نپسندیدم

  3. اسکوی ما مثل همه اسکویها اول مر دانگی و ادب ودرغیرت و بزرگی تک و بی نظیر و در انشای کلمات محتاط ودر منش واخلاقیات معلم ؛درود خدا به اینهم همدلی و همزبانی .
    بیا تا قدر یکدیگر بدانیم + که تا نا گه زیکدیگر نمانیم
    کریمان جان فدای دوست کر دند + …بگذارکه ماهم مر دمانیم

  4. هراز جان دنت گرم كه همه چي رو رو ميكني
    تكليف اين بيشمي خودش معلومه

  5. هراز جان حلا فهمیدی خواهر زاده راست می گوید هرجند شما با تحلیل خود سعی کردی جو را به نحو دایی رغم بزنی و مردم منطقه بیشمی را اصلح دانسته و می دانند و اصلا جناح بازی را جدی نگرفته اند و نمی گیرند . بیشمی تکلیف خود را با شجاعت . صداقت و عملکرد قبل از شورا شدن روشن کرد . زیاد هم سیاسی نیست بیشتر مردمی است مثل شما که مسئولین شهر راضی به پیشرفت شما نیستند و مخالفت می کنند . در مورد ایشان هم در شهرستان امل و شهر امام زاده عبدالله(ع) مثل شما در آمل برخورد شده .

  6. جناب ع -ص : حقیر از مطب نگاشته جنابعالی ، استفاده از ادبیات موهن در متن و تناقض آن با ادعای فضلی که می فرمائید در شگفتم!!!!! و بر خود فرض دیدیم به عنوان فرزند کوچک شهر امامزاده عبدالله(ع) (نه اسکومحله) از طایفه و محله اسکو ی این شهر نکاتی را معروض دارم.
    اولا”: طوایف شهر اعم از اسکو، اسحاق، شیرامه و…..دیگران در هنگام تعدی به منافع شهر خود، ید واحدندو برادرانه در کنار هم و پشت و پناه هم مردانه خواهند ایستاد( به دور از سهم خواهی های پس از انتخابات)
    دوما”:بدانید پنج انگشت( ابراهیمی،اکبری،اسکو،بیشمی و رضوی)اعضای شجاع و مدبر شورای اسلامی شهر منتخب مردم، علی رغم اختلاف سلیقه ای که با هم دارند ، تحت حمایت غیرتمندانه مردم فهیم شهر در دفاع از حقوق حقه شهروندان مشتی محکم و کوبنده هستند و خواهند بود.
    سوما” : موضع گیری امثال جنابعالی در چالش خرداد 93 بین شورای اسلامی شهر و فرمانداری آمل که بجای حمایت از شورا در جهت احقاق حق مردم در صدد تضعیف منتخبان آنان بودید از خاطر حقیر و دیگر شهروندان نرفته است. شمایی که در حرف (نه عمل) همیشه و زیاد سنگ اسکومحله و لیتکوه را به سینه می زنید !!!!!
    و اخر اینکه به جای تحلیل سیاسی من دراوردی،تحقیر و استفاده از کلمات سخیف نسبت به منتخب اول مردم و رئیس شواری اسلامی شهر بپذیریدکه انتخابات برد و باخت دارد ، پس بهتر است جنبه باخت را داشته و به نقشی که مردم در انتخابات زدند با دیده احترام بنگریم… بقول لسان الغیب حافظ:
    هر کو نکند فهمی زین کلک خیال انگیز
    نقشش به حرام ار خود صورتگر چین باشد

  7. افرين بر هراز كه موضوع تبلت و….
    رو كرده
    اقاي بيشمي منافع خودت رو در چي ديدي برادر..
    ژست ادمهاي مدافع بيت المال رو گرفتي
    تاسف واقعا تاسف

  8. هراز نیوز به صورت خیلی واضح طرفدار اصولگرایان می باشد کاش یکم هم در رسالت خود که خبر رسانی بی طرفانه و تحلیل غیر مغرضانه است اهتمام داشتین
    کم کم داری شبیه رسانه ملی!!؟ خبر رسانی می کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *