هراز : فرمانده انتظامي شهرستان” آمل” مازندران، از شناسائي و دستگيري متهم به استفاده از کودکان بي سرپرست و بي خانمان براي تکدي گري و سرقت از شهروندان خبر داد .

سرهنگ ” ولي الله گنجيان مقدم”  با اعلام اين خبر، افزود : در راستاي مقابله با جرائم و آسيب هاي اجتماعي ، ماموران انتظامي اين فرماندهي با انجام يک سري اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات پليسي موفق شدند ، تبعه افغاني را به اتهام سوء استفاده از کودکان و زنان بي سرپرست براي تکدي گري و سرقت شناسايي و دستگير کنند.

وي تصريح کرد : ماموران با شناسائي متهم ، پس از چند روز تعقيب و مراقبت، با هماهنگي قضائي در عمليات ويژه پليسي اين فرد را به همراه پنج زن معتاد در منزلي استيجاري شناسايي و دستگير کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان ” آمل” خاطر نشان کرد : 15 کودک خردسال بين سنين يک تا پنج سال بي سرپرست و بي خانمان نيز در اين منزل پيدا شدند، که نسبتي با متهم و زنان دستگير شده نداشته اند .

سرهنگ” گنجيان مقدم “افزود : متهمان دستگير شده به مرجع قضائي معرفي و کودکان نيز به مرکز اقامتي بهزيستي تحويل شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان” آمل” در پايان با اشاره به پديده کودکان خياباني، که پديده‌اي جهاني و هشدار دهنده است، گفت:” تقريبا هيچ شهر و کشوري در دنيا نيست که کودک خياباني نداشته باشد، اين مشکل، هم معضل کشورهاي پيشرفته است و هم کشورهاي در حال رشد.

وي افزود : فقر، از هم پاشيدگي خانوادگي، بيماري و فوت والدين، کودک آزاري و مسامحه کاري يا ترک کردن خانواده و عدم رشد اجتماعي عوامل رايجي براي زندگي کودک در خيابان هستند که در نهايت در دام اشخاص فرصت طلب قرار گرفته و مورد سوء استفاده قرار مي گيرند.

گنجيان مقدم گفت : در واقع اين کودکان بخشي از جامعه بشري هستند ، که پرداختن به آنها، جلوگيري از شروع آسيب‌ هاي اجتماعي است .

One thought on “شکيب ” قصه هاي باران در آمل”
  1. سلام وسپاس جناب سرهنگ گنجیان؛باآرزوی توفیق خدمت بیشترشماوپرسنل تحت امرتان ؛
    سربلندباشیدسبزپوشان عزیز!!!
    ومن الله توفیق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *