هراز : پس از یک سال و اندی از عدم حضور آمل در سطح اول والیبال کشور سرانجام با رایزنی مسئولان شهری از رییس شورای شهر تا شهردار  خصوصا  نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی هیئت مدیره شرکت کاله تصمیم به تیم داری گرفت تا در فصل آتی باز هم شاهد حضور کاله در لیگ برتر باشیم،گرچه سوالاتی نیز مطرح است نظیر اینکه آیا مسئولان سال قبل نمیتوانستد رایزنی کنند یا خیلی چرا های دیگر که در این مطلب نمیگنجد و در ادامه باید از مسئولان پرسید.
اما سوال اینجاست که این حضور به چه قیمتی خواهد ؟
بهمن سلیمانی مدیر عامل باشگاه کاله اعلام کرده است باید هیئت مدیره در مورد بودجه تصمیم بگیرد تا وی بتواند برای جذب کادرفنی و بازیکنان تصمیم گیری کند.
قطعا تیمداری ضعیف نه در حد نام شهرستان آمل است نه درحد باشگاه پرافتخاری مثل کاله،چرا که والیبال ورزش اول آملی هاست و مردم این شهر از دیرباز با والیبال زندگی کرده اند و مقام های زیادی را کسب کرده اند با حضور کاله هم این قهرمانی ها ادامه یافت و حالا نمیتوان از شهری که همواره در والیبال روی سکوی اول تا سوم بوده انتظار داشت تا با راهی کردن تیمی ضعیف حریفی تدارکاتی برای رقبا باشد.
مردم آمل و مازندران انتظار دارند تا همان طور که کاله به لیگ برتر بازگشت آملی های لیگ هم دوباره به تیم محبوبشان بازگردند و این تنها با سیاست گذاری درست مسئولان و باشگاه کاله انجام خواهد شد،گرچه کاله از همان ابتدا موفق عمل کرد و خیلی زود محبوب شد ولی باید به خاطر داشت که این موفقیت ها حاصل زحمات افرادی نظیر عطایی ها،غلامی ها،قرا ها و سایر بومی های متعصب کاله بود چرا که هرسال بازیکنان زیادی آمدند و رفتند ولی باز هم این آملی های باغيرت بودند که با وجود  پیشنهاد های زیاد  در شهرشان ماندند تا دل هواداران را شاد کنند.
از همین رو انتظار میرود که با حمایت مسئولان شهرستان آمل و سیاست گذاری درست باشگاه کاله مسئولان این باشگاه هرچه سریع تر برای جذب افرادی مانند بهروز عطایی،عادل غلامی،رضا قرا و سایر بازیکنان بومی اقدام کنند،گرچه شاید خیلی از این افراد در حال حاضر با باشگاهی مذاکره کرده باشند یا حتی قرار داد داخلی نیز امضا کرده باشند ولی اگر پای آبرو و موفقيت شهر درمیان باشد همه این عزيزان با تعصبي که دارند قطعا به شهرشان بازخواهند گشت.
پس چه خوب است که برای به دست آوردن دل هوادارانی که از وقفه يک ساله عدم حضور کاله ناراحت شده اند ، هم شده هرچه سریعتر باشگاه کاله برای جذب اين افراد پيش قدم شود تا باز هم شور و نشاط به ورزش آمل و استان بازگردد.
جواد نیک پرور هرازنیوز

7 thoughts on “کاله بازگشت/آیا محبوبیت هم باز میگردد؟؟!!”
  1. با سلام به مسئولين محترم شركت كاله خصوصا به آقا بهمن اميدواريم كه اين دوره همانا گذشته تيمی در خور شهر آمل ترتيب دهيد ما هم هرگونه خدمتي باشد با كمال افتخار در خدمت شما سروران گرامی هستيم انشا اله موفق باشيد

  2. بسیار متن به جایی بود،واقعا ما هم از باشگاه کاله میخوایم تا تیم خوب بدن بهروز امپراطور رو بيارن،رضا پلنگ رو بيارن حمزه رو بيارن همه بچه ها رو بيارن.

  3. از حضور کاله بسیار خرسندیم ان شاالله که تیم خوبی درخور نام شهرمون بده.

  4. با سلام و احترام .
    بسياري از آملي هاي توانمند ديگر نيز از قلم افتادند
    عليرضا جديدي
    برادرم قدير آهنگ
    افشين فتاح
    رافع طبري و …
    اميدوارم با تدبير مديريت ارشد كاله ( سوليكو ) هيجان و اميد به شهر برگردد
    خاك پاي آمليون
    امين آهنگ آملي

  5. کاله نشون داده به شخص وابسته نیست ، بنظرم باید از حسین کاظمی حمایت کرد ، همونطور که چند سال از بهروز عطایی حمایت شد.. امیدوارم هر تصمیمی گرفته میشه به سود ورزش آمل و مازندران باشه

  6. در تائيد دوستم كه می فرمايد كاله وابسته به شخص نيست درست
    مسئولين شهر و استان هم بيايند اين شركت را حمايت كنند و نسبت به باشگاه داری انها را تشويق كنند علاقه انها را بيشتر كنند تا جوانان شهرو استان ما به واليبال علاقمنتر كنند راستی مسئو لين متوجه شدند كه زمانی كاله مسابقه واليبال دارد شهر تقريبا نيمه تعطيل می شود اين عشق مردم است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *