رئیس سازمان صدا و سیما؛ در مراسم تجلیل از دست اندرکاران مجموعه تلویزیونی مختارنامه با اشاره به وجود بیش از 100پیام ارزشمند اعتقادی، سیاسی و اجتماعی در این سریال گفت: بافت دراماتیک بسیار خوب موجب کشش بالای قصه و افزایش کم نظیر مخاطبان و رضایت مندی آنان شد.

به گزارش واحد مرکزی خبر ، آقای ضرغامی شخصیت پردازی کم نظیر، دیالوگ های گزیده و تأثیرگذار، استفاده هماهنگ از بازیگران و عوامل برجسته حرفه ای به ویژه طراحی کم نظیر صحنه، لباس، چهره و تصویربرداری و جلوه های ویژه و استثنایی را از جمله ویژگی های برتر این مجموعه دانست.
رئیس رسانه ملی با تجلیل از داود میرباقری کارگردان این مجموعه، به مدیریت خوب وی اشاره کرد و همکاری صمیمانه عوامل برجسته حرفه ای و مدیران رسانه در طول سال های تولید این پروژه را نتیجه این مدیریت مجرب و شایسته دانست.
ضرغامی در ادامه افزود: عمق آگاهی های عمومی و افزایش بصیرت در این مجموعه به گونه ای بود که جدای از توده های مردم بسیاری از خواص و شخصیت های فکری و سیاسی جامعه تحت تأثیر آن قرار گرفتند.
دکتر مخبر دزفولی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی هم در این مراسم گفت: مجموعه تلویزیونی مختارنامه توانست گرد و غبار و تحریف های واقعه کربلا را کنار بزند و با نگاهی هنرمندانه برخی عناصر تأثیرگذار تاریخی را معرفی کند.
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی مختارنامه را سرمایه ای غنی برای تولید آثار مشابه عنوان کرد که از جلوه های ویژه و جدید و لطافت های هنری خاصی برخوردار بود.
دکتر حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هم در این مراسم گفت: مجموعه تلویزیونی مختارنامه چه از لحاظ جاذبه های ظاهری و چه از لحاظ محتوایی ارزشمند و به دلیل پیوند با واقعه عاشورا، رنگ جاودانه ای گرفته است.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: مجموعه مختارنامه پاسخگوی نیازهای دوران و زمان فعلی ایران بود و توانست به خوبی نقش ایرانیان را در ارادت به اهل بیت (ع) به تصویر بکشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *