هراز نیوز :مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي مازندران ، از شروع نهضت فضاي سبز و زيبا سازي شهركها و نواحي صنعتي در استان مازندران  ، خبر داد .
يه گزارش روابط عمومي شركت شهركهـاي صنعتي مازندران ، عباسعـلي وفايي نژاد گفت : اجرا و توسعه طرحهاي زيباسازي و زيست محيطي با هدف ايجاد فضاي سبز و حفظ و نگهداري محيط زيست ، از برنامه هاي ويژه شركت شهركهاي صنعتي مي باشد ، بهمين منظور ، اين شركت بعنوان متولي ايجاد و توسعه شهركها و نواحي صنعتي ، درصدد دستيابي به توسعه پايدار و تقويت فضاي سبز جهت حفظ محيط زيست است .
مديرعامل شركت شهركهـاي صنعتي مازندران افزود : اين شركت نسبت به اجراي زيرساختهاي مناسب زيست محيطي و در جهت احداث فضاي سبز و درختكاري براي استقرار و كاهش آلايندگي واحدهاي توليدي و صنعتي ، تلاش مي كند .
وي با اعلام اينكه شركت شهركهاي صنعتي تمام ظرفيت خود را براي اجراي طرحهاي زيبا سازي در شهركها و نواحي صنعتي بكار خواهد گرفت تأكيد كرد : احداث پاركها ، ايجاد فضاي سبز مناسب در ميادين ، استفاده از درختچه ها و گلهاي زينتي ، از جمله طرحهايي است كه محيطي شاد را در فضاي وروديها و مسيرهاي داخلي شهركها و نواحي صنعتي ، فراهم خواهد ساخت .
وفايي نژاد اظهار داشت : در راستاي اجراي طرح زيبا سازي شهركها و نواحي صنعتي مازندران ، سه شهركهاي صنعتي ، بعنوان شهركهاي صنعتي پايلوت انتخاب شدند و با انتخاب پيمانكار مربوط به آماده سازي و زيبا سازي اين شهركها ، اين پروژه ها درحال اجرا مي باشند و اميدواريم بزودي شاهد توسعه فضاي سبز مناسب در شهركها و نواحي صنعتي با چشم اندازي دلنشين و زيبا ، در سطح استان باشيم .
One thought on “نهضت فضاي سبز و زيبا سازي در شهركها و نواحي صنعتي مازندران”
  1. جناب آقای وفائی نژادمدیریت محترم عامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران چقدر خوب است گوشه چشمی هم به زیباسازی راه ارتباطی وداخل شهرک صنعتی نوشهر هم داشته باشید تا سرمایه گذاران این شهرک را فراری ندهید با سپانس ابوالقاسم خسروی مدیرخامل شرکت کرات نور پارسیان هضت فضای سبز و زیبا سازی در شهرکها و نواحی صنعتی مازندران
    وفایی نژاد

    هراز نیوز :مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران ، از شروع نهضت فضای سبز و زیبا سازی شهرکها و نواحی صنعتی در استان مازندران ، خبر داد .
    یه گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهـای صنعتی مازندران ، عباسعـلی وفایی نژاد گفت : اجرا و توسعه طرحهای زیباسازی و زیست محیطی با هدف ایجاد فضای سبز و حفظ و نگهداری محیط زیست ، از برنامه های ویژه شرکت شهرکهای صنعتی می باشد ، بهمین منظور ، این شرکت بعنوان متولی ایجاد و توسعه شهرکها و نواحی صنعتی ، درصدد دستیابی به توسعه پایدار و تقویت فضای سبز جهت حفظ محیط زیست است .
    مدیرعامل شرکت شهرکهـای صنعتی مازندران افزود : این شرکت نسبت به اجرای زیرساختهای مناسب زیست محیطی و در جهت احداث فضای سبز و درختکاری برای استقرار و کاهش آلایندگی واحدهای تولیدی و صنعتی ، تلاش می کند .
    وی با اعلام اینکه شرکت شهرکهای صنعتی تمام ظرفیت خود را برای اجرای طرحهای زیبا سازی در شهرکها و نواحی صنعتی بکار خواهد گرفت تأکید کرد : احداث پارکها ، ایجاد فضای سبز مناسب در میادین ، استفاده از درختچه ها و گلهای زینتی ، از جمله طرحهایی است که محیطی شاد را در فضای ورودیها و مسیرهای داخلی شهرکها و نواحی صنعتی ، فراهم خواهد ساخت .
    وفایی نژاد اظهار داشت : در راستای اجرای طرح زیبا سازی شهرکها و نواحی صنعتی مازندران ، سه شهرکهای صنعتی ، بعنوان شهرکهای صنعتی پایلوت انتخاب شدند و با انتخاب پیمانکار مربوط به آماده سازی و زیبا سازی این شهرکها ، این پروژه ها درحال اجرا می باشند و امیدواریم بزودی شاهد توسعه فضای سبز مناسب در شهرکها و نواحی صنعتی با چشم اندازی دلنشین و زیبا ، در سطح استان باشیم .
    ارسال شده در تاریخ شنبه, دی ۱۰م,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *