هاشمی: بنده چند قسمت از این سریال را قبل از پخش دیدم و صحبت ها و نظراتی را به دوستان اعلام کردم اما کسی گوش نکرد. البته من از هیچ کس دلخور نیستم.

هـراز: وزیر بهداشت در پاسخ به سوال مهر مبنی بر اینکه نظرتان درخصوص سریال در حاشیه مهران مدیری چیست، گفت: بالاخره سریالی از رسانه ملی پخش می شود که مردم آن را تماشا و در مورد آن قضاوت می کنند. قرار نیست ما از طرف مردم اظهار نظر یا قضاوتی کنیم. البته از نظر فاخر بودن یا نبودن در حوزه هنر، هنرمندان برجسته و عزیزی در کشور هستند. بنده چند قسمت از این سریال را قبل از پخش دیدم و صحبت ها و نظراتی را به دوستان اعلام کردم اما کسی گوش نکرد. البته من از هیچ کس دلخور نیستم.

هاشمی افزود: نظر کلی بنده این است که صداوسیما یک دانشگاه است و باید برای ارتقای فرهنگ عمومی تلاش و از سرمایه های ملی صیانت کند و به مجموعه هایی که در خدمت مردم هستند حرمت بگذارد. البته هیچ کدام از آنها مقدس نیستند و اشتباهات و اشکالاتی دارند و از طرف دیگر نیز به عنوان یک ایرانی باید فکر کنیم که طنز در جامعه لازم است و طبیعت طنز این است که اغراق می کند. لذا نمی توانیم انتظار داشته باشیم هم هنر را تقویت کنیم و هم طنز داشته باشیم و هم درباره به هیچ قشری سریالی ساخته نشود. البته علاقه ما این بود که همانطوری که دوستان در صداوسیما اعلام کرده اند بیشتر از این مراقبت می شد.

وی افزود: در هر حال هرچه قضاوت مردم بود ما به آن احترام می گذاریم. بنده معتقدم خود ما نیز نباید حاشیه سازی کنیم چراکه کارهای مهمتری برای انجام دادن وجود دارد و این موضوع امری نیست که بخواهیم به آن توجه کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *