فرماندار قائمشهر

ظرفیت گردشگری پارک جنگلی تلار با سرمایه گذاری بخش خصوصی احیا می شود

ساری-ایرنا-فرماندار شهرستان قائمشهراز پارک جنگلی تلار بعنوان یکی از ظرفیتهای مهم گردشگری شهرستان نام برد و گفت: زمینه استفاده و بهره گیری کامل از این ظرفیت با سرمایه گذاری سه هزار میلیارد ریالی فراهم می شود.

معاون استاندار مازندران

راهبرد عالمانه رهبری انقلاب، محور نگاه و عمل همگان قرار گیرد

ساری – ایرنا – معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت : راهبرد عالمانه رهبری انقلاب، محور نگاه و عمل همگان قرار گیرد.

فرماندارعباس آباد ازعوامل برقراری امنیت درایام نوروز قدردانی کرد

نوشهر- ایرنا – فرماندارعباس آباد از همکاری همه جانبه نیروهای امنیتی و انتظامی با هدف برقراری امنیت پایدار و کاهش چشمگیر جرائم درایام نوروز دراین شهرستان گردشگرپذیر قدردانی کرد.

آسمان مازندران در روزهای آینده آفتابی و هوا گرمتر خواهد شد

ساری – ایرنا – اداره کل هواشناسی استان مازندران اعلام کرد : وضعیت هوای استان در روزهای آینده صاف همراه با افزایش نسبی دما پیش بینی شود.

163 نفر در دستگاههای اجرایی مازندران استخدام می شوند

ساری – ایرنا – در اولین آزمون استخدامی مشترک و فراگیر دستگاههای اجرایی 163 نفر برای استخدام پیمانی در دستگاههای اجرایی مازندران انتخاب و پذیرش خواهند شد.

رسیدگی به 153 شکایت مردمی در طرح نظارتی نوروز94 در ساری

ساری – ایرنا – رییس اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان ساری،از رسیدگی به 153 مورد گزارش مردمی واصله به واحد ستاد خبری این اداره تلفن 124 خبر داد و افزود : 34 مورد از این گزارش ها تخلف محرز شد.

پژوهشگر تاریخ :

بیانیه هسته ای لوزان موفقیت بزرگ در تاریخ دیپلماسی و سیاست خارجی ایران است

ساری – ایرنا – مدیرکل آموزش و پژوهش استانداری مازندران گفت : بیانیه هسته ای سوئیس بدست آمده در لوزان یک موفقیت بزرگ در تاریخ دیپلماسی و سیاست خارجی ایر ان و سر آغاز راهی به سوی صلح پایدار در مناسبات منطقه ای و بین المللی است.

ایجاد منطقه آزاد درغرب مازندران زمینه ساز جهش اقتصادی منطقه

نوشهر- ایرنا – ایجاد منطقه آزاد تجاری و گردشگری در مازندران به ویژه در غرب این استان گامی موثر در جهش اقتصادی این استان و منطقه است که با تحقق آن ظرفیت های بالقوه موجود در مازندران جنبه اجرایی می یابد.

در طرح نظارتی ویژه نوروز

بیش از 22 هزار واحد صنفی در مازندران بازرسی شدند

ساری – ایرنا – در طرح نظارتی نوروز 94 که از 15 اسفند ماه سال گذشته آغاز و تا 14 فروردین سالجاری ادامه داشت 22 هزار و 500 واحد صنفی در سراسر استان مازندران مورد بازرسی قرار گرفت.

افزایش 20 درصدی دیدارمسافران نوروزی از بنادر مازندران

نوشهر – ایرنا – مدیر کل بنادر و دریانوردی استان مازندران از رشد ٢٠ درصدی بازدید گردشگران نوروزی از بنادر این استان در نوروز امسال در مقایسه با سال گذشته خبر داد.

وقتی فروش یار مهربان در مازندران سیار می شود/ یک سبد پر از کتاب

نوشهر- بانوی فروشنده ای در مازندران کتابهای مختلف را به صورت سیار به فروش می رساند. او هر روز یک سبد پر از کتاب را در نقاط مختلف شهرهای غرب این استان به مردم عرضه می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *