ماموران پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان مازندران ، قاتل 33 ساله پيرزن را که با انگيزه سرقت جواهر آلات مرتکب جنايت شد، شناسايي و دستگير کردند.
به گزارش هراز ، در پي وقوع مرگ مشکوک زني به نام ” صغري – ق ” در 24 اسفندماه سال گذشته در يکي از روستاهاي حومه شهرستان ساري، موضوع در دستور کار کارآگاهان و کارشناسان پليس آگاهي استان مازندران قرار گرفت .
براساس اين گزارش، ماموران با انجام اقدامات پليسي و با توجه به نظريه پزشکي قانوني دريافتند، مقتوله بعلت فشار به گلو و خفگي توسط قاتل يا قاتلان به قتل رسيده است .
ماموران در ادامه تحقيقات با انجام يک سري اقدامات فني و پليسي به اين نتيجه رسيدند، که قاتل يا قاتلان پساز قتل اين پيرزن جواهرآلات و طلاجات وي را به سرقت بردند.
اين گزارش حاکي است، با توجه به بررسي هاي پليس و شواهد و قرائن موجود ماموران پليس آگاهي جواني 33 ساله به نام ” ابوالفضل – ر” که فردي بيکار و معتاد به مواد مخدر بوده را به اتهام قتل شناسايي و دستگير کردند.
متهم در تحقيقات و بازجويي هاي فني پليس ضمن اقرار به قتل اظهار داشت : پس از سرقت طلاها در حين تردد در يکي از ميادين شهر به گشت پليس برخورد کردم و از ترس کاپشن خود را که حاوي طلاهاي سرقتي بوده در داخل رختکن دستشويي رها کرده و اقدام به فرار کردم .
متهم به قتل پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضايي شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *