فرمانده انتظامي استان مازندران، از ورود بيش از 10ميليون مسافر به استان در ايام تعطيلات نوروز امسال خبر داد و افزود : تلفات حوادث رانندگي در اين ايام 38 درصد کاهش داشته است .
سردار ” مسعود جعفري نسب ” در گفت و گوي با هراز با اعلام اين خبر به تشريح اقدامات و عملکرد فرماندهي انتظامي استان در برقراري نظم و امنيت تعطيلات نوروز سال 94 پرداخت .
وي با اشاره به بکارگيري بيش از 15 هزار نيروي پليس اعم از کارکنان انتظامي استان، پليس افتخاري و نگهبانان محله و نيروهاي کمکي، افزود : با ايجاد 22 قرارگاه نوروزي در مرکز استان و شهرستان ها اقدامات و فعاليت هاي پليس در برقراري نظم و امنيت تعطيلات نوروز در دستور کار قرار گرفت .
فرمانده انتظامي استان مازندران از ورود بيش از 10 ميليون مسافر به استان خبر داد و افزود : برابر آمار ستاد تسهيلات سفر استان اين تعداد مسافر در مقايسه با سال گذشته 4 درصد افزايش داشته است.
سردار جعفري نسب با اشاره به کاهش 38 درصدي تلفات حوادث رانندگي در ايام تعطيلات نوروز در استان مازندران از فوت 31 نفر بعلت تصادفات رانندگي در ايام تعطيلات نوروز در سطح استان خبر داد .
فرمانده انتظامي استان مازندران از افزايش 24 درصدي کشفيات جرائم و سرقت ها در اين ايام خبر داد و گفت: بکارگيري 476 گشت خودروئي ، 429 گشت موتوري و 205 گشت پياده زوجي نقش مهمي در کاهش و پيشگيري از جرائم در اين ايام داشته است .
سردار جعفري نسب در ادامه با اشاره به مقابله بي امان پليس با سوداگران مرگ در ايام تعطيلات نوروز از کشف 76 کيلو گرم انواع موادمخدر در استان خبر داد و افزود : اين مقدار کشفيات در مقايسه با سال گذشته 26 درصد افزايش داشته است .
فرمانده انتظامي استان مازندران با قدرداني از همکاري خوب شهروندان و مسافران نوروزي با پليس در برقراري نظم وامنيت، التزام به اخلاق ، قانون و رعايت نظم عمومي از سوي شهروندان را در کاهش حوادث رانندگي و پيشگيري از جرائم بسيار موثر دانست .
وي همچنين از تلاش ها و زحمات بي شائيه و شبانه روزي همه فرماندهان، مسئولان و کارکنان انتظامي استان در برقراري نظم و امنيت ايام تعطيلات نوروزي قدرداني کرد و ابراز اميدواري کرد : در سالي که به سال” دولت و ملت، همدلي و همزباني” نام گرفته با تعامل خوب مردم با پليس گامي موثر در راستاي برقراري نظم و امنيت در استان برداشته شود .
فرمانده انتظامي استان مازندران با تقدير از تعامل و همکاري خوب رسانه استاني و خبرگزاري ها در اطلاع رساني آگاهسازي عمومي در اين ايام ، گفت : با همکاري خوب صدا وسيماي مرکز مازندران، اطلاعات و اخبار وضعيت محورهاي مواصلاتي بصورت روزانه براي مسافران از طريق شبکه طبرستان اطلاع رساني مي شد.
سردار جعفري نسب با هشدار به هنجارشکنان و مجرمان، مقابله جدي پليس با سرقت ها، مواد مخدر و اراذل و اوباش را از اولويت هاي پليس مازندران در سال جديد اعلام کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *