هرازنیوز: رئيس رسانه ملي در بيست و سومين همايش افق رسانه كه با حضور رئيس جمهور برگزار شد، از داوود ميرباقري كارگردان مجموعه تلويزيوني مختارنامه تقدير كرد.

به گزارش فارس، متن تقدير رئيس رسانه ملي از خالق مختارنامه به شرح زير است:

بسمه تعالي
جناب آقاي سيدمحمدداوود ميرباقري
خلق اثر فاخر و ماندگار مجموعه تلويزيوني مختارنامه با خامه توانا و كارگرداني مثال زدني شما، صفحه‌اي زرّين در تاريخ توليدات رسانه ملي رقم زد. ملت شريف ايران كه قريب يك سال هر هفته به تماشاي تصويري هنرمندانه از حماسه مظلومانه سالار شهيدان و قيام مختار در قاب تلويزيون نشستند، براي اولين بار در تاريخ اين سرزمين شاهد روايت گوشه‌هايي از حماسه عظيم حسيني به زبان هنر تصوير و فيلم بودند. مشاهده اين مجموعه، انس مردم ولايتمدار ما را با اهل بيت پيامبر عميق‌تر ساخت و از رهگذر قيام مختار درس‌ها و عبرت‌هاي فراواني را براي آنان به ارمغان آورد. درس‌ها و عبرت‌هايي كه در زندگي و زيست اجتماعي سياسي امروز جامعه ما كاملاً راهگشاست.
توليد اين اثر فاخر و ماندگار، خود، تراز جديدي در آفرينش فيلمنامه و نگاشت ديالوگ‌هاي متين و عميق، كارگرداني، طراحي صحنه و لباس، بازيگري، فيلمبرداري، تدوين و تيتراژ و موسيقي فيلم به وجود آورد كه بدون شك تأثيري چشمگير در ارتقاي مجموعه‌هاي تلويزيوني خصوصاً مجموعه‌هاي تاريخي و ديني برجاي خواهد گذاشت.
استقبال قابل توجه مخاطبان برون مرزي رسانه ملي در كشورهاي اسلامي نيز بر ابعاد تأثيرگذاري آن افزود و خود بستري براي اشاعه پيام حماسه پرشور و شعور حسيني و مكتب اهل بيت در ميان امت اسلامي گرديد.
از ايزد منان دوام توفيقات شما و خلق آثار ماندگار بيشتري را مسئلت دارم.
سيدعزت‌الله ضرغامي

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *