هـراز نـیـوز: امام جمعه آمل با بیان این که پیام رهبری به جوانان اروپا و آمریکای شمالی دلسوزانه و محبانه بوده است، گفت: سردمداران غرب در راستای غارت گام برداشته و با نام آزادی بیان و آن هم تنها در مسیر تحقق اهداف و منافع خود حرکت دارند که این پیام نقشه های دشمنان را با بن بست مواجه کرده است.

حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، امام جمعه آمل، امروز در خطبه های نمازجمعه این شهرستان با بیان این که باید تقوا را در برنامه های زندگی خود نهادینه کرده و استفاده شایسته ای داشته باشیم، گفت: انسان عاقل و مومن کسی است که خیرخواه خود و دیگان باشد که باید تلاش کنیم این ویژگی های والا را برای خود نهادینه کنیم.

وی با اشاره به این که انسان عاقل تلاش دارد تا زندگی خود را براساس تعالیم دینی سوق داده و پندهای آن را عملی کند، بیان داشت: حرکت در مسیر اخلاص و دلدادگی به معارف دین مبین اسلام سبب نورانیت انسان شده که باید تلاش کنیم پندهای حکیمانه را در برنامه های خود اجرایی کنیم.

 

امام جمعه آمل با تاکید بر این که انسان با خراب کردن دیگران نمی تواند خود را آباد کند، افزود: چنین فردی با دشمن نفس هم خانه شده و نمی تواند به مقام و جایگاه والایی برسد.

 

عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران تصریح کرد: در مرکز تمدن جهانی ادعای بسیاری صورت دارد ولی در راستای توهین به مقدسات دینی گام برمی دارند.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با بیان این که این افراد از حقیقت و اولیای الهی بهره ای نبرده و در راستای تحقق اهداف و منافع خود در مسیر اسلام هراسی گام برمی دارند، گفت: هر انسانی که دنبال امور باطل بوده به انحراف و تباهی کشیده می شود.

 

وی با اشاره به این که انسان باید معنویت را در خود ترویج داده و از درون تهی نباشد، بیان داشت: هر کار خوبی از سوی انسان صورت گیرد عبادت است که باید دوست و دشمنان را به خوبی شناخته تا در مسیر کسب رضایت خداوند منان گام برداریم.

 

امام جمعه آمل با تاکید بر این که اسلام هراسی در عالم بوده و از بیداری اسلامی ترس و واهمه دارند، افزود: ما بر ارزش های خود ایستاده و اسلام و تشیع را با استقامت و پایداری داریم که تلاش های دشمنان نمی تواند تاثیری در این اراده داشته باشد.

 

عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران با بیان این که پیام رهبری به جوانان اروپا و آمریکای شمالی دلسوزانه و محبانه بوده است، گفت: سردمداران غرب در راستای غارت گام برداشته و با نام آزادی بیان و آن هم تنها در مسیر تحقق اهداف و منافع خود حرکت دارند که این پیام نقشه های دشمنان را با بن بست مواجه کرده است.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی الگو شده است که ما هم باید قدر انقلاب خود را دانسته و دستاوردهای ارزشمند نظام اسلامی را برای جوانان تبیین کنیم.

 

وی با گرامی داشت دهه فجر انقلاب اسلامی، گفت: این انقلاب با سختی های بسیاری حاصل شده است که باید قدردان بوده و در راستای ترویج ارزش های والای انقلاب اسلامی حرکت کنیم.

 

امام جمعه آمل با قدردانی از حضور گسترده مردم در برنامه های بزرگداشت حماسه اسلامی ششم بهمن آمل، بیان داشت: از حضور ارزشمند مردم تشکر کرده و امید داریم برنامه های بزرگداشت سال های آینده به نحو شکوهمند و آن گونه که شایسته است صورت گیرد. رسا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *