هـراز نـیـوز: رئیس شورای اسلامی شهر آمل گفت برای تیم‌داری کاله مازندران در فصل آینده لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور در حال رایزنی هستیم.

جشن کسب مقام سوم تیم بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان شهرداری آمل و آیین تجلیل و قدردانی از عوامل تیم، کادر فنی و بازیکنان صبح امروز با حضور مسئولان استانی و شهری در این شهرستان برگزار شد.

رئیس شورای اسلامی شهر آمل عنوان کرد: بحث سلامت شهروندان امر مهمی برای مسئولان تلقی می‌شود.

خسرو ابراهیم‌زاده افزود: در مدت زمان کمتر از دو سال از فعالیت دور جدید شورای اسلامی، مردم این شهر ورود شورانشینان و شهرداری در حوزه ورزش را احساس کرده و شاهد تلاش‌های شبانه‌روزی مسئولان هستند.

این مسئول بیان داشت: وظیفه‌مان خدمت به معلولان و جانبازان جامعه اسلامی است و برای آسان‌سازی تردد آنها در سطح شهر هم تلاش‌هایی داریم.

رئیس شورای اسلامی شهر آمل با اعلام اینکه این شهرستان در زمینه‌های کشاورزی، صنعت، تولید، اشتغال‌زایی، علمی، فرهنگی و سیاسی شهری شاخص است، گفت: در حوزه ورزش نیز از شهرهای شاخص محسوب می‌شویم هرچند در این استان همه شهرها در رشته‌های مختلف شاخص ورزشی هستند.

* تجمیع سازمان‌های مردم‌نهاد در آمل

ابراهیم‌زاده با تاکید بر اینکه همیشه باید به سلامت ورزشکاران و مهیا کردن فضاهای ورزشی توجه داشته باشیم،خاطرنشان کرد: اساس‌نامه‌ای در این بین با همکاری غلامحسین شفیع‌زاده معاون استاندار و فرماندار ویژه این شهرستان تهیه شده که با تصویب آن تجمیع سازمان‌های مردم‌نهاد در دستور کار قرار دارد تا با این مهم از ورزشکاران و تیم‌های ورزشی هم بیشتر حمایت شود.

این مسئول با اشاره به حمایت رئیس شورای ورزش آمل به همراه تلاش‌های محمود نائیج رئیس اداره ورزش و جوانان این شهرستان افزود: پیشکسوتان هم امین خوبی در ورزش برای مردم هستند و حمایت شورای اسلامی شهر و شهرداری از بسکتبالیست‌های معلول و جانباز آملی با توجه به محدودیت‌های لازم صورت گرفت.

* حمایت کاله از بسکتبالیست‌های آملی

ابراهیم‌زاده با تاکید بر اینکه در طول فصل گذشته لیگ برتر بسکتبال با ویلچر کشور از تمرینات نماینده آمل در مسابقات بازدید داشته از ابتدا مشکلات‌شان را در جریان بودیم، ادامه داد: این ورزشکاران برای‌مان به عنوان قهرمان هستند.

وی گفت: با توجه به اینکه از سوی دولت‌مردان اعتبار خاصی برای ورزش در نظر گرفته نشد، ولی باید دست به دست هم داده و با ایجاد کارگروه‌هایی ورزش شهرستان را از مشکلاتش نجات دهیم.

این مسئول در مورد تلاش‌های مسئولان باشگاه ورزشی کاله مازندران که در گذشته چندین دوره تیم‌داری در لیگ برتر را برعهده داشتند، اضافه کرد: هم‌اکنون این باشگاه در حال ساخت سالن ورزشی سرپوشیده عظیمی در این شهرستان است.

ابراهیم‌زاده متذکر شد: در حال رایزنی برای تیم‌داری کاله مازندران در فصل آینده لیگ برتر هستیم تا بار دیگر این تیم قدرتمند به عرصه حرفه‌ای والیبال بازگردد همچنین برای حمایت مسئولان باشگاه ورزشی کاله از تیم بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان آمل نیز صحبت‌هایی انجام شد. فارس

One thought on “رایزنی برای تیم‌داری کاله مازندران در لیگ برتر والیبال”
  1. باسپاس ازرئیس شورای شهرآمل وهمکاری وتعامل تمامی مسئولین باشوراجهت پیشبرداهداف عالیه آن،هم چنین ازعوامل کاله انتظار می رودچون گذشته حامیان ورزش رادورهم جمع کنند!باسپاس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *