هراز نیوز: عصر روز یکشنبه و از ساعت 16 تیم کاله جوان آمل در سالن پیامبر اعظم آمل به مصاف شهرداری نیشابور رفت و در پایان توانست حریف رده هشتمی خود را با شکست سه بر صفر بدرقه کند.

 

 

پس از پایان بازی در مصاحبه ای که با حسین کاظمی سرمربی جوان و موفق کاله جوان داشتیم وی از برد های پیاپی و بازی های سخت سخن گفت و گلایه ای نیز از هواداران آملی داشت،هوادارانی که به نظر میرسد همچنان به خاطر کناره گیری کاله از سوپرلیگ با والیبال این شهر قهر کرده اند.

 

آقای کاظمی ضمن عرض خسته نباشید پس از انتقام شکست دور رفت از نیشابور چه نظری راجع به این بازی دارید؟

در بازی رفت هم ما مستحق شکست نبودیم و با شرایط بدی که آن ها ایجاد کردند این شکست رقم خورد ولی بسیار خوشحالم که در این بازی توانستیم انتقام شکست دور رفت را بگیریم،تیم حریف نیز تیم خوبی بود که از دو یار آملی نیز بهره میبرد ولی ما با آنالیزی که از آن ها داشتیم توانستیم حریف را شکست دهیم.

در گیم اول و دوم به نظر میرسید که با توجه به شکست دور رفت بازیکنان شما کمی با استرس بازی میکردند چقدر با این موضوع موافق هستید؟

کاملا موافقم چرا که این موضوع طبیعی است ولی با توجه به اینکه تیم مقابل چیزی برای از دست دادن نداشت بازی ریسکی آن ها بیشتر باعث این جدال نزدیک شد.

در مورد عملکرد ستاره جوان تیمتان عبدالله حبیبی چه نظری دارید؟

عبدالله حبیبی جوان آینده داری هست که هرچقدر در کاله جوان بازی کند با تجربه تر میشود این همه ی توانایی عبدالله در بازی نبود چرا که وی توانایی بالایی دارد و مطمئنا در آینده مردم از وی بیشتر خواهند شنید.

با این برد و تداوم صدر نشینی کاله جوان چقدر امید به قهرمانی دارد؟

باید منتظر ماند و دید که آیا ما در سه چهار بازی آینده نیز میتوانیم در صدر باشیم یا خیر،توانایی این بچه ها خیلی بالاست ولی در این دوره از بازی ها تیم هایی مثل اردکان،نفت اهواز و میزان تیم های بسیار خوبی هستند که سه چهار برابر ما هزینه کرده اند ولی بازیکنان ما بهترین عملکرد را نشان داده اند که دلیل آن هم شاید بومی بودن تیم باشد.

بازی هفته بعدتان با چه تیمی میباشد؟

ما چهارشنبه پیش رو باید در مهاباد به مصاف فرمانداری این شهر برویم.

تشکر از زمانی که به ما دادید اگر صحبت خاصی دارید بفرمایید:

از شما تشکر میکنم و از مردم آمل خواهشمندم تا در بازی های باقی مانده با والیبال این شهر آشتی کنند و برای تشویق این بازیکنان جوان به سالن بیایند.

 

جواد نیک پرور – هراز نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *