هراز نیوز: سردار علیجان میرشکار مطرح کرد احمدی روشن جان داد تا ایران سرفراز بماند ولی تعدادی کوته فکر در دانشگاه تهران حضور می‌یابند و ادعا می‌کنند که به انرژی هسته‌ای نیازی نداریم.

علیجان میرشکار یکی از یادگاران دفاع مقدس در یادواره ۵۰ شهید بابلسر در عملیات کربلای ۵ که در سینما شقایق بابلسر برگزار شد، اظهار داشت: عملیات کربلای ۵ در شرایطی صورت گرفت که حدود یک سال قبل عملیات والفجر ۸ انجام شده بود و فاو یکی از شهرهای استراتژیک عراق توسط ایران فتح شد.

وی با بیان اینکه فتح فاو برتری جنگ را به نفع ایران تغییر داد، افزود: فرماندهان به این نتیجه رسیدند که برای کسب دستاوردی بزرگ در جنگ باید عملیاتی به بزرگی والفجر ۸ را اجرایی کنند.

این یادگار هشت سال دفاع مقدس با اشاره به برنامه‌ریزی یک ساله فرماندهان برای فتح بصره مهم‌ترین شهر عراق گفت: تنها چند روز قبل از آغاز عملیات کربلای ۴، این عملیات توسط یکی از خائنین لو رفت.

میرشکار ادامه داد: در کربلای ۴ وقتی به محل جنگ رسیدیم، دشمن با تمام توان خود در محل حضور داشت و اگر نیروهای ما تا شب مقاومت نمی‌کردند، عراق به لبه اروند می‌رسید و تمام نیروهای ایران قتل عام می‌شدند.

وی با اشاره به روحیه بالای ازخودگذشتگی رزمندگان ایران در این عملیات، تصریح کرد: خیلی از رزمندگان از کنار جنازه برادر خود گذشتند و جانبازان همان جا پانسمان شدند ولی حاضر نشدند به عقب برگردند و برای عملیات بعدی آماده شدند.

علیجان میرشکار اظهار داشت: زمانی که دشمن، ایران را مورد تحریم‌های شدید قرار داد، جوانان بسیجی، ایران را در تولید بنزین خودکفا کردند.

وی با اشاره به برخی از زد و بندهای سیاسی، افزود: عده‌ای بنزین تولید شده توسط جوانان ایرانی را آلوده عنوان کردند و اقدام به واردات بنزین یورو چهار کردند ولی بعد از مدتی مشخص شد که این بنزین آلودگی بیشتری دارد.

این یادگار هشت سال دفاع مقدس خاطرنشان کرد: احمدی روشن جان داد تا ایران سرفراز بماند ولی تعدادی کوته فکر در دانشگاه تهران حضور می‌یابند و ادعا می‌کنند که به انرژی هسته‌ای نیازی نداریم.

میرشکار در پایان تاکید کرد: لازمه تجلیل از شهدا، درک عظمت کاری است که آنها انجام داده اند. مهر

One thought on “در کربلای 4 خیلی از رزمندگان از کنار پیکر برادر خود گذشتند/ زدوبندهای سیاسی در واردات بنزین یورو4”
  1. باسم رب الشهداءوالصدیقین
    باسپاس ازسردارمیرشکار(فرمانده عزیزم)که قوت قلب برای ما بوده وهست وانشاءالله خواهدبود!
    وامادرخصوص خیانت درکربلای4بایدعرض کنم که این گونه خائنین هنوزهم وجوددارندوباحیل مختلف به کارخبیثشان ادامه می دهندوشناخت آنان هم واقعادشوار است!
    امیددارم مردم عزیزمابابصیرت کامل به اوضاع نگاه کرده وآن رابه خوبی رصدکنندمباداکه دردام منافقین بیافتند!!!یاحق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *