در این روز جمعه روز آدینه که همه ما شیعیان در انتظار فرج منجی جهان بشریت هستیم در این میعادگاه پر شور و وشعور و بصیرت افزای نماز جمعه ابتدا خودم و همه شما سروران عزیز و بزرگوار را به تقوای الهی دعوت می کنم مراعات تقوای الهی و برکاتی که این نعمت بزرگ الهی بر بندگانش ایجاد شده و مسیر را خود خداوند متعال مهیا نموده آثار وضعیش را فراوان شما مومنین و مومنات در زندگی فردی و اجتماعی خود دیده اید و برای مان ملموس هست  که اگر در این مسیر قرار بگیریم عاقبت بخیر خواهیم شد مسیر تقوا ، مسیر فلاح و رستگاری است.  مسیر تقوا، مسیر عزت و سربلندی است دور شدن از طلمت و همه توطئه های که امروز از سوی سران غرب و استکبار و منافقین با هجمه های فراوان ترویج فحشا و گناه از طریق رسانه ها و ماهواره ها بهترین فرصت فرصت نماز جمعه است . فرصتی است که دقایقی مومنین و مومنات تورقی بر اعمال خودمان و کردار خودمان رفتار خودمان می زنیم خلوتی را ایجاد می کنیم که چه کرده ایم و چه باید بکنیم و در چه مسیری قرار بگیریم چون دعوت کننده خود خداست و این مسیر را برای مان مهیا کرده برای این جمع مومن و با بصیرت که این دعوت هم مورد نجات بخشی ما خ.اهد شد و هم خانواده یمان  . چون یکی از برکات این نماز این هست که پس از اقامه این نماز کلاسی را در منزل خواهیم گذاشت و فرهنگ نماز جمعه را فرهنگ تقوا را آثار تقوا را برای خانواده خودمان بازگو می کنیم دعوتشان می کنیم به اینکه در مسیر خدا قرار بگیرند در مسیر تقوا قرار بگیرند .
خوش به سعادت آن خانه و خانواده ای که بر اساس تقوای الهی شکل بگیرد.  و اگر خدای ناکرده اساس و پایه خانه و خانواده سست بشود اساس و پایه یک خانواده بر اساس تقوای الهی رقم نخوره شکل نگیرد هم موجب اضطراب خانه و خانواده خواهد شد و هم موجب اضطراب جامعه خواهد شد پس برای تشکیل این کشور کوچکی که شاکلع تشکیل یک کشور را از این خانه و خانواده باید رقم بزنیم وزیر و وکیل و رئیس جمهوری که در ابتدا از این کشور کوچک که خانه هست شکل می گیرد و سلطان و ملکه ای که باید در تربیت فرزندان خودشان در راستای سبک زندگی دینی بر بیایند اگر توانستیم چنین سبک زندگی را آماده بکنیم و اگر توانستیم مکتب قرآنی تشکیل بدهیم در محضر جوانان عزیز و ارزشمندمان دعوتشان بکنیم به قرآن به آیات ایمان و بصیرت به نشانه های که خئا آن را در مسیر فلاح و رستگاری قرار داده است قطعا موجب نجات خواهد شد این انجام نخواهد گرفت مگر اینکه سبک زندگی مان براساس سبک زندگی دینی و اسلامی باشد هم در محضر قرآن باشیم و هم در محضر احادیث و روایات و البته در محضر شریف ذی وجود شما مومنین و مومنات در طی این سیزده ماه عرض کردیم که در کنار قرآن آثار متعددی وجود دارد که حقوق هر شخص و شخصیتی را در قبال دیگری عنوان نموده اند و یکی از این آثار کتاب مفاتیح الحیات هست که می تواند راه نجات را برای انسان ایجاد بکند و می تواند چگونگی شکل گیری خانواده را به ما یاد بدهد لذا بنده در ادامه مسائل سلسله ای خود در بیان سبک زندگی دینی از منظر قرآن و ورایات مباحثی را مطرح نموده و الگوهای متعددی را از قرآن کریم به سمع شما رسانده و از کتاب مقدس مفاتیح الحیات نیز مباحثی را مطرح نموده ایم تا به بحث ازدواج رسیده ایم و باید ها و نبایدهای زندگی را در طی چند خطبه به سمع شما رسانده ایم و در این خطبه از منظر مشکلی به نام عیب جوئی مطالبی را بعرض شما می رسانم.
 یکی از اموری که خانواده ها را دچار مشکل می کند و ورابط صمیمی و با نشاط خانواده ها را به هم می ریزد صفت معضل عیب جوئی است .
گاهی خانم ها و دخترها می گویند چرا در زمان عقد علاقه همسر نسبت به زن بیشتر است ولی در زندگی بعد از عروسی کم می شود بعد از ازدواج صاحب فرزند می شود یکی دو تا می شود مقداری که پیش می رویم کمی موها سپید می شود چهره ها فرسوده می شود و کم کم از عیب های هم مطلع می گردند لذا محبت های دوران عقد کم می شود و این همان نگاه عیب جویانه است . یکی از چیزهایی که نبی مکرم اسلام صلی الله علیه و آله و سلم از آن به خدا پناهمی برد این است :«أعوذ بک من صاحب خدیعه» ؛ خدایا من از رفیق مکار به تو پناه می برم . رفیق مکار کیست؟ فرمود : «إنّ رأی حسنة دفنها»؛ اگر خوبی از تو ببیند می پوشاند و دفنش می کند و روی آن خاک می ریزد «و إن رأی سیئة أفشاها»و اگراز تو بدی یا نقطه ضعفی ببیند آن را مطرح می کند و آن را افشا می کند بعضی ها در زندگی زناشوئی آشپزی ، خانه داری ، ایثار ، خدمات خانم ها را نادیده می گیرند اگر جمله ای گفت یا غضبی کرد یا خطائی از او سر زد آن را برجسته و مطرح می کنند همچنین آقایان ، فرق نمی کند . روایت دیگری از امیرالمومنین علی علیه السلام که فرمودند: «لیکن أبغض الناس الیک و إبعدهم منک»؛ آن کسی را که باید از خودت دور کنی و مبغوضش بداری می دانی چه کسی باید باشد؟ «أطلبهم لمعایب الناس»؛ آن که می گردد نقطه ضعف های مردم را پیدا می کند مثل مگسی که از یک پیکر سفید سالم با موهای مشکی بدن معطر و لباس خوب می گردد روی آن جوش کوچک صورت می نشیند این چهره این همه زیبائی دارد می آید روی جوش صورت می نشیند . مبغوض ترین ، منفورترین و دورترین افراد از تو آنهایی  باشند که دنبال نقطه ضعف ها و معایب تو می گردند. یک سخنران خوب پنجاه دقیقه سخنرانی کرده و شما از آن لذت می برید اگر یک نقطه ضعفی هم داشت آن را بزرگ نکنید ، یا شریک زندگی ات سی سال با تو زندگی کرده لذت بردی اگر نقطه ضعفی داشته نادیده بگیرید . عیب جویی یکی از نقاط مشکل و مساله ساز در روابط خانوادگی است.
همه موضوع دیگری که در این زمینه مطرح هست بحث انتقاد هست چون می دانیم انتقاد غیر از عیب جویی است، نقد یعنی این که انسان خوبی ها را از بدی ها تفکیک کند ،بد یها را هم به نحو خوبی تذکر بدهد.روایت داریم،امام صادق (ع)فرمود: «من رأی أخاه علی أمر یکرهه فلم یردّه عنه»، اگر ببیند رفیقش خطایی انجام می دهد «و هو یقدر علیه»، و او می تواند مانعش شود، اگر چیزی به او نگوید «فقد خانه»، به او خیان کرده است.به قول یکی از مولفین می گوید :مردم سه دسته اند:بعضی ها فقط خوبی را می بینند،همیشه می خواهند مدح کنند و هیچ نقدی در زندگیشان نیست،این خوب نیست . بعضی ها فقط بدی را می بینند، برای بنده خیلی پیش آمده برای شصی رود منبر خطایی شده یا در کتاب   500 صفحه ای نقطه ضعفی دیده شده،همان را در جامعه طرح می کند، یا مثلاَ یکعالم شیعی یک حرف نقادانه و عالمانه ای در یک جلسه خصوصی زده، یک مرتبه آبرویش را در جامعه می برند و در همه جا اعلام می کند که فلان فلان چیز را قبول ندارد، فلان مسأله را زیر سوال برده است.الآن سر و ته حرف افراد را می زنند یک تکه اش  را می گیرند و در موبایل ها پخش می کنند تا همه عالم بفهمند.گای افراد این گونه برخورد می کنند و آبروی طرف رامی برند،اگر قرار شود ما امروز این عالم شیعه را، فردا آن عالم شیعه را یکی پس از دیگری طرد کنیم این همانمی شود که سلفی هادنبالش هستند، لذا فرمود:بعضی ه فقط بدی را شرح می کنند،و بعضی ها فقط خوبی را.دسته سوّم،در مقابل خوبی تشویق می کنند و در مقابل بدی هم به شیوه صحیح عکس العمل نشان می دهند،که ای گروه سوم مورد تأیید است.
لذا اگر کسی از مسیر سبک زندگی دینی دور بشه و مسیر بداخلاقی و غیر اسلامی را طی بکند این خانه و خانواده متزلزل شده و خدای ناکرده پس از مدتی از هم پاشیده و مراجعه به مراجع قانونی پاسگاه و دادگاه زیاد خواهد شد. و باز فراتر از آن موجب طلاق و جدائی زن و شوهر خواهد شد.
خطبه دوم
در این خطبه نیز همانند خطبه اول در ابتدا خودم و بعد همه شما سروران عزیز و ارزشمند را به تقوای الهی دعوت می کنم خوب در هر هفته  آثار و برکات تقوا را در هر هفته بیان نموده ایم و در خطبه دوم در هر هفته در مورد مسائل اجتماعی موارد تقوای آن را بیان کردیم تا به تقوای سیاسی رسیده ایم عرض کردیم که اخلاق در سیاست تقوای در سیاست موجب پیشرفت در جامعه خواهد شد اخلاق در سیاست و یا تقوای سیاسی بدین معنا نیست که خدای ناکرده بعضی از افراد موجب براندازی افراد دیگر در جامعه بگردند و خدای ناکرده با بدخلاقی هایشان مانع پیشرفت جامعه خواد شد ایت تقوای در سیاست نیست یک سیاست مدار از خانه و خانواده گرفته تا کشور حتما اولین نیتش بیاد این باشد تا پیشرفت باشه ما وقتی به وصیت نامه شهدا مراجعه می کنیم وقتی که می رسیم به درد دل پدران و مادران شهدای عزیزمان یا خانواده شهید برید ببینید چه فرمایشاتی دارند یا آزاده و جانباز یا مردم؛ سروران عزیز بنده بارها و بارها عرض کردیم ما خادم مردم هستیم و مدال نوکری و خدمت بر گردن ما خادمین نهاده شده و هر مسئولی خودش را جدای از مردم بداند باخته است هر مسئولی که مسیر بداخلاقی را در قبال مردم انجام بدهد قطعا بدانید ایشان دوام نخواهد داشت هر کسی که خودش را از مسیر خدمت به مردم جدا بکند مسیر بداخلاقی است و البته این مسیر خدمت را همه مسئولین کشوری و لشکری باید داشته باشند انقلابمان به بار نشست چون در مسیر اخلاق مداری بوده است چون در مسیر مردم داری بوده است امام راحل مان که موجب عزت انقلاب و اسلام شده اند شعار و عملشان در مردم داری بوده است و بارها و بارها توصیه می فرمودند که مسئولین در خدمت مردم باشید و امروز نیز رهبر عطیم الشانمان نیز همین مسیر را توصیه می کنند و خودشان نیز سبک زندگی شان مسیر خدمت رسانی به مردم هست و همیشه دیده ایم بهترین و مهمترین صحبت ها را در دل مردم و در بین مردم عنوان می فرمایند این نشان از فضیلت و ارزش مردم و خدمت به مردم هست ولی وقتی به نظام اسلامی می رسیم نمی دانم چه حکمتی هست هر رهبر و والی  دینی که سبک و سیاقش خدا و دین محوری باشد همانند امیر المومنین علی علیه السلام مظلوم واقع شده و درد دلشان را باید با چاه بگویند و امروز این طلایه دار اخلاق و ادب و ولی امر مسلمین در بین این همه ارادتمندان و عاشقان باز می بینیم مظلوم واقع شده اند این را عرض می کنم تا شما مردم با بصیرت بدانید گرچند مردم با بصیرا ایران خصوصا بسیجیان عزی آماده حضور در ولی امر قرار دارند بنده شخصا اگر خدای ناکرده زمانی احساس شود و یک اشاره بفرمایند کفن پوشیده و در خدمت ایشان خواهیم بود وقتی می رسیم به اینکه سران استکبار در مسائل خاورمیانه کم می اورند حضور ایران را دعوت می کنند و درخواست حل مشکلات خاورمیانه با میانجگری مسئولان ایران عزیز خصوصا بهره بردن از منویات ولی امر مسلمین را مسألت می کنند و فکر رهبر عزیزمان را می خواهند چرا در ااخل باید مسائل اختلافی مطرح شود چرا متسافنه جناب آقای علی مطهری در چند روز اخیر سخنانی را بر زبان خودشان در صحن مجلس جاری می کند که اصلا سخن سخن مناسبی نبود و یا فرصت فرصت مناسبی نیست ما اگر ولایت مدار هستیم و در خدمت ولی امر مسلمین این رهبر عظیم الشان روز نهم دی ماه را یوم الله نامیدند که نشان از بصیرت و آگاهی مردم مومن و متقی ایران دارد را به یوم الشیطان ملقب می کند چرا باید ملقب بشه به این نام . به همه سیاستمداران به همه مسئولین و به همه مردم توصیه می کنم متوجه باشیم اخلاق داشته باشیم اگر خدای ناکرده امروز چراغ سبز نشان بدهیم با حرفهایمان با سخنانمان با مباحثمان که انشاء الله این چنین نیست مردم همه سختی ها و گرانی ها و تحریم ها را به عشق امام و رهبری تحمل می کنند در ایام فتنه چه پیش آمد چقدر هزینه شد و چه خون های ریخته شد برگشتن به آن زمان و آن افکار که خواسته غرب و دشمنان قسم خورده ایران و شهدای مان هست اصلا در شأن ایران نیست و با بیان چنین حرف هایی باید جوابگوی امام و شهدا باشیم چون هدف بزرگ امام و شهدا عزت و سربلندی ایران عزیزمان می باشد مهمترین مسأله امروز حفظ وحدت و همدلی است ما داریم به مسلمانان جهان داریم دعوت به حفظ وحدت می کنیم ولی در اخل صحن مجلس و وکلایمان که از حق و حقوق مردم ایران باید دفاع بکنند مسائلی مطرح می شود که اصلا نیاز جامعه ایران عزیزمان نیست لذا بنده بعنوان خادم شما مردم با بصیرت چه در بخش دشت سر و چه در بخش دابودشت به همه مسئولین توصیه می کنم فرصت فرصت اخلاق هست در محضر ولی فقیه زمان بودن هست کسی احساس نکنه ولی فقیه زمانمان تنهاست ملت شریف ایران عزیزمان در کنار ایشان می باشند ما در عرصه انقلاب و جنگ تحمیلی نشان داده ایم که پشتیبان ولی فقیه هستیم و این عمل موجب عزت جهانی مان شده است ولی عرض می کنم هنوز اون شور اشتیاق اول انقلاب و عشق و ارادت به رهبر عزیزمان در قلب و جانمان هست البته ما مردم آمل ثابت کرده ایم در جای جای انقلاب و در حماسه اسلامی ششم بهمن آمل . ما ثابت کرده ایم که حتی اگر فکر پلید منافقین و اشرار در کنار حمایت استکبار جهانی و صهیونیسم جهانی باشد ریشه چنین فکر پلید را چنان خشکانده ایم که از نطفه پاکش کرده ایم که امروز بعنوان طلایه دار ایمان و بصیرت و اخلاق در وصیت نامه الهی سیاسی امام راحل و عزیزمان ثبت گردیده است لذا امیدوارم در مسیر اسلام و منویات رهبر عظیم الشانمان باشیم .
خوب حماسه اسلامی ششم بهمن آمل مسئولین بزرگواز آمل برنامه های خوب و بزرگی را تدارک دیده اند ولی سعی بکنیم انشاء الله بیشتر از این سعی و تلاش بشه وصیت نامه های شهدای ششم بهمن و جنگل آمل و زندگی نامه هایشان که نشان از وقار و متانت و ادب حضور در محضر الهی دارد می تواند کارهای بیشتری انجام پذیرد البته بنده در شورای فرهنگ عمومی دو بخش عرض کردم همانگونه توفیق گلباران کردن مسیر ورودی امام راحل را داریم مسیر شهادت شهدای ششم بهمن آمل و شهدای جنگل را نیز گلباران بکنیم و تندیس های گذاشته بشه تا بدانیم شهید هندوئی ها و اکبر زاده ها در کجا به شهاد رسیده اند ما باید به شهدا و خانواده هایشان حساب پس بدهیم با فیلم نامه ها از زندگی شان می توانیم قداست و پاکی شان را به آینده سازان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یاد بدهیم و بیاموزیم .
و اما یکی از حوادث تلخی که امروزه رقم خورده هست نشريه فرانسوي “شارلي ابدو” در ماه هاي اخير اقدام به انتشار کاريکاتورهايي توهين آميز عليه پيامبر رحمت و عطوفت حضرت محمد مصطفي (ص) کرده که با سکوت معنادار و گاه حمايت آميز مسوولان غربي همراه شده است.
پيش از اين هم شاهد توهين هاي متعددي از سوي رسانه ها و چهره هاي مطرح غربي عليه مقدسات مسلمانان و پيامبر اعظم (ص) بوديم. توهين هايي در قالب چاپ و انتشار رمان هاي موهن توسط سلمان رشدي مرتد، مراسم قرآن سوزي توسط کشيش آمريکايي، ساخت و توليد فيلم هاي شرم آور درباره پيامبر(ص)، انتشار کاريکاتورهاي اهانت آميز در دانمارک، هلند، استراليا، فرانسه و ديگر کشورهاي اروپايي بوديم.
در يکي از آخرين اهانت هاي صورت گرفته به ساحت پيامبر اعظم شاهد توسط نشريه فرانسوي “شارلي ابدو” ، شاهد واکنش واقدام تروريستي مشکوکي در پاريس بوديم که به اعتقاد بسياري کارشناسان، طراحي و اجراي آن يقينا توسط رژيم صهيونيستي انجام شده است.
حمايت قابل تامل کشورهاي غربي از اهانت اين نشريه فرانسوي باعث شد تا روز چهارشنبه گذشته بار ديگر اين نشريه کاريکاتور اهانت آميز ديگري از پيامبر(ص) را در سه ميليون نسخه منتشر و به زبان‌هاي انگليسي، ترکي و عربي ترجمه کند و در بيش از 50 کشور توزيع نمايند.
«ماري هارف» سخنگوي وزارت امور خارجه آمريکا گفت: ما از حق شارلي ابدو براي انتشار چنين چيزهايي به طور کامل حمايت مي‌کنيم.
نخست وزير انگليس هم با اعلام حمايت از اقدام موهن شارلي ابدو، اين اقدام را روح آزادي مطبوعات خواند اما اذعان کرد، انتشار اين کاريکاتور ممکن است توهين هم باشد.
نکته تأمل برانگيز از اين تصاوير مربوط به نخست وزير فرانسه است که نشريه چاپ چهارشنبه شارلي ابدو را در دست گرفته و با افتخار صفحه اول آن‌را که به ساحت مقدس نبي مکرم اسلام(ص) اهانت شده به دوربين‌هاي عکاسان نشان مي‌دهد.
اقدام روز چهارشنبه شارلي ابدو و رضايت‌مندي سران استکبار از اين اقدام ننگين در حقيقت روي ديگر سکه‌اي است که گروه‌هاي تروريستي داعش، جبهة النصرة و … در عراق و سوريه بازي مي‌کنند و آن، تخريب چهره رحماني دين مبين اسلام است.
اگرچه موضوع اسلام ستيزي پديده تازه‌اي در غرب نيست و تقريباً ريشه در تاريخ اروپا و بويژه جنگهاي صليبي دارد اما امواج جديد اسلام هراسي، طرحي کاملاً هدفمند و سازماندهي شده است که در سال‌هاي اخير با مشارکت استکبار جهاني و صهيونيسم بين‌المللي با بهره‌گيري از ابزارهاي متنوع و تاکتيک‌هاي پيچيده به صورت پردامنه‌اي درحال اجراست.
شايد آغاز اين موج و مرحله اول اسلام هراسي همزمان با شکل‌گيري انقلاب اسلامي بودکه به عنوان يک راهبرد مهم در دستور کار نظام و رسانه‌هاي وابسته قرار گرفت که انتشار کتاب موهن آيات شيطاني توسط سلمان رشدي مرتد يکي از مصاديق آن است.
موج دوم اسلام هراسي به حوادث بعد از واقعه 20 شهريور (11 سپتامبر) در نيويورک باز مي‌گردد که رسانه‌هاي تحت کنترل استکبار سعي کردند بنيان تفکر انحرافي برخورد تمدنها و اسلام ستيزي را نهادينه کنند.
موج سوم اسلام هراسي نيز از سال 85 و با گرايش اروپايي‌ها به اسلام و بيداري اسلامي شکل گرفت که باچاپ مقالات و کاريکاتورهاي موهن و ضد اسلامي در رسانه‌هاي مدعي آزادي همراه بود. در اين موج، اسلام ستيزي به طرز گسترده‌، پيچيده و هتاکانه‌اي در سراسر اروپا و به منظور تحقير و تخريب مقدسات اسلامي وتعاليم ديني مسلمانان شکل گرفت که تا امروز نيز ادامه دارد.
مواضع مقامات فرانسوي نشان مي‌دهد كه آنها به دنبال توجيه تشديد فضاي سركوب و خفقان در كشور با محوريت مقابله با مسلمانان هستند، درحالي که در ظاهر، ادعاي نسبت ندادن بحران‌هاي پاريس به مسلمانان را سر مي‌دهند. اولاند، رئيس‌جمهور فرانسه، در حالي سعي دارد از حوادث پاريس براي پنهان‌سازي بحران اقتصادي و توجيه نظامي‌گري در جهان از جمله حضور نظامي در الجزاير و يمن بهره‌برداري کند كه بسياري معتقدند حمايت‌هاي فرانسه و جنگ‌افروزي‌هاي آمريكا و صهيونيست‌ها، زمينه‌ساز اين بحران بوده است.
 انگليس بعد ديگر سودبرندگان از حوادث پاريس را تشكيل مي‌دهد كه با ادعاي تكرار اين حادثه در انگليس، به دنبال توجيه نظامي‌گري در خاورميانه و البته مقابله با مسلمانان در کشورش است. آمريكا نيز كه از هر فرصتي براي توجيه نظامي‌گري و لزوم حضور اين كشور به عنوان ناجي بهره مي‌گيرد، از اين حوادث به‌عنوان نشانه افراط‌گرايي در جهان و لزوم قرار گرفتن جهان در رهبري آمريكا براي مقابله با تروريسم سخن گفت.
تدابير و فرصت هاي پيش رو
 1- نزديک به دو ميليارد مسلمان در سراسر جهان اعم از شيعه و سني درقبال اين اهانت هاي طراحي شده آزرده خاطرند. بايد همه مسلمانان يکپارچه با وحدت و انسجام کامل در برابر اين اهانت ها بپاخيزند و اعتراض خود را به کشورهاي غربي که اسير توطئه صهيونيسم جهاني شده اند اعلام نمايند.
2-بايد هنرمندان جهان اسلام در قالب هاي متنوع با ايجاد يک موج بين المللي ود در قالب شعارها و فیلم ها اتحاد و انسجام جهان اسلام را در برابر اهانت ها و هجمه هاي مديريت شده از جانب صهيونيسم بين المللي نشان دهند.
3-بايد اديان ديگر آسماني را در برابر اهانت هاي صورت گرفته به پيامبر اعظم (ص) بسيج نموده و از مقامات ديني اديان بخواهيم که به صحنه آمده و توهين به پيامبر اسلام و مقدسات مسلمانان را محکوم نمايند.
4-اعتراض ها در فضاي داخل کشور بايد به دور از جناح بندي هاي سياسي بوده و تبديل به موج ملي و يکپارچه شود. در فضاي جهان اسلام و بين المللي هم به فرصتي براي وحدت جهان اسلام تبديل شود.
5-اعتراض ها نبايد به تريبون امامت جمعه منحصر شود. همانگونه که نبايد به امامان محترم جمعه خلاصه شود. بايد از همه ابزارهاي رسانه اي و تريبون هاي حوزوي و دانشگاهي و … براي مقابله با موج اسلام ستيزي بهره برد.
6-در کنار کارهاي تبليغي و افشاگري هاي صورت گرفته، بايد با کارهاي تبييني و روشنگري بتوانيم طيف هاي مختلف مردم را از فتنه اي که صهيونيسم بين المللي کليد زده است استفاده لازم را ببريم.
آخرین عرضی که بنده دارم طبق معمول توصیه هایی را به مسئولین بعنوان یک شخصیتی که بعنوان نوکر و خادم شما و افتخار به این خدمت و خدا را به خاطر این توفیق به خدمت شاکرم از اینکه مدال نوکری و خدمت به حقیر داده تا بتوانم در بین حمع با بصیرت شما باشم و توصیه ام به مسئولین این هست یک مقداری توجه بکنیم متوجه عظمت آمل باشیم متوجه وزن این شهرستان ولایتمدار باشیم وزن آمل را پائین نیاریم متوجه باشیم متوجه مدیریت ها باشیم متوجه باشیم چه جابجائی هایی در حال شکل گیری است متوجه باشیم که ما نخبه های زیادی داریم چقدر از عزیزان فارق التحصیل لیسانس و فوق لیسانس و دکترا در دفترمان مراجعه می کنند که بیکار هستند که دارند گریه می کنند دارند اشک می ریزند رنجیده خاطر هستند سخت شان هست حداقل بستر را آماده بکنیم و از این پتانسیل ها استفاده بکنیم چقدر از فرزندانمان در مشاغل متعدد در شهرستان های دیگر در حال خدمتند از آنها استفاده بکنیم تا از خانه و خانواده شان دور نباشند و هم اینکه ما بتوانیم از پتانسیل حضورشان بهره مند باشیم و به فضل خداوند متعال استقرار ادارات در این دو بخش مقدار زیادی از این دغدغه ها کم خواهد شد و استفاده این عزیزان پدران و مادرانشان را راضی و خوشحال خواهد نمود و از این پتانسیل های شهرستانی در ادارات و نهادها استفاده بشه و توصیه بعدی به مدیران محترم در استقرار معاونین شان دقت نظر را داشته باشید تا وزن آمل حفظ بشه بنده هم از فرماندار عزیز و ارزشمند و مدیران مرتبط این درخواست را دارم به مدیران و مسئولان گرامی توصیه به این امر داشته باشند این خواسته مردم هست و قطعا رضایت خداوند متعال را نیز به همراه خواهد داشت و مسأله سوم حقیر سال دوم خدمت خود را در این شهرستان و در این دو بخش شروع کرده ام افتخارم به آملی بودن بنده است و خادم این مردم لذا از همه پتانسیل ها برای خدمت به مردم استفاده می کنم حتی از فرصت استراحت خود بکار خواهم گرفت تا با سرکشی در روستاها و در بین مردم بودن و گوش دادن به درد دل مردم خدماتی را ارئه بنمایم هر روستایی اعلان آمادگی بکنند در خدمت شان باشیم به درد دلشان گوش بدیم و خدمت بکنیم از اجوارکلا شروع شد و همه مسئولین روستاها از پاشاکلا و فیروزکلا و وسطاکلا و بوران و هندوکلا گرفته تا آهنگرکلا و مریج محله و همه و همه روستاهای دو بخش دابودشت و دشت سر البته بنده این کار را آگاهانه و با برنامه ریری مدون و از پیش تعین شده و برای رضایت خدا شروع نموده و به فضل خدا به پایان برسانیم تا شرمنده مردم نباشیم.البته با حضور مسئولین بخش و بخشداران عزیز و مسئولین شهرستانی تا بتوانیم ذره ای از مشکلات را از شانه شان کم بنمائیم تا شرمنده این مردم نباشیم.
One thought on “رفیق مکار کیست؟”
  1. باسمه تعالی
    خدای رحمان به ایشان اجردنیوی واخروی عنایت فرمایدکه واقعا مردمی هستند!
    برای ایشان وامام جمعه محترم شهرستان آمل آرزوی توفیق روزافزون دارم!ومن الله توفیق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *