هراز نیوز: داریوش ارجمند بازیگر و هنرمند پیشکسوت تئاتر،تلویزیون وسینما در مراسم آغاز به کار جشنواره خیریه کمک به کودکان بی سرپرست در بابل با تبریک میلاد با سعادت  پیامبر گرامی اسلام (ص) و امام صادق(ع) با اشاره به فرازهایی از زندگی پیامبر (ص) گفت: پیامبر اسلام پیامبر رحمت ، نور ، معنویت و مهربانی بود و گذشت از گناه و خطاهای دیگران از ویژگی برجسته ایشان بود

 

وی با بیان این مطلب که تحول جهانی پیامبر بر اساس ویژگی های اخلاقی پیامبر که مهمترین آن مهربانی بود به دست آمد ، افزود:  اوج عطوفت و مهربانی حتی به سخت ترین دشمنان را می توان در ماجرای فتح مکه  و نامگذاری این روز به نام روز مرحمت توسط پیامبر اسلام مشاهده کرد.

این هنرمند درجه نخست فرهنگ و هنر کشور ادامه داد: نبی مکرم اسلام (ص) بعد از 23 سال رنج و مشقت در فتح مکه که بسیاری شعار می دادند که امروز روز انتقام است، فرمودند امروز روز آزادی و بخشش است و این مبنا می تواند الگویی برای همگان باشد.

وی با اشاره به این مطلب که پیامبر کرامت انسانی را بعد از عصر جاهلیت زنده کرد ،  تصریح کرد: زمانی می توانیم ارزش رسالت دین اسلام را درک کنیم که تاریخ قبل از تولد پیامبر اسلام (ص) و دوران جاهلیت را خوب مطالعه کنیم و به این فهم برسیم که دنیا قبل از رسالت پیامبر اکرم (ص) چگونه بود.

داریوش ارجمند پیامبر و ائمه اطهار را الگوهایی برجسته در انفاق و مهربانی برای بشریت عنوان کرد و گفت: باید با  تاسی از پیامبر گرامی اسلام و ائمه اطهار به ویژه امام صادق(ع) در امر دستگیری نیازمندان به خصوص کودکان بی سرپرست و یتیم بکوشیم

وی افزود: کسی که بتواند لبخند برلبان یتیمی بنشاند بدون تردید خداوند به آن انسان لبخند خواهد زد و این انسان می تواند محبت بیشتری از خدا را سمت  خود جلب نماید.

استاد پیشکسوت سینما و تلویزیون با تقدیر از عملکرد مسئولین مرکز حمایتی و خیریه مهدی موعود خواستار مساعدت و کمک همگانی برای این مرکز خیریه به خصوص ساختمان بزرگ در دست احداث نگهداری  از دختران بی سرپرست شهرستان بابل شد.

همچنین اعضای دست اندرکار جشنواره خیریه صنایع غذایی مجتمع حمایتی مهدی موعود(عج) به اتفاق هنرمند برجسته کشور داریوش ارجمند با رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان دیدار کردند.

در این دیداردکتر محمد پور عمران رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران با بیان این مطلب که نیت خیرخواهانه و عام المنفعه همواره مورد حمایت این سازمان است تصریح کرد: سازمان صنعت ، معدن و تجارت مازندران با توجه به ظرفیت و امکانات موجود آمادگی همه گونه همکاری را در این زمینه دارد.

وی افزود: این سازمان از برگزاری نمایشگاه و جشنواره های خیریه در سطح استان مازندران استقبال می نماید .

محمدپور مشارکت صنایع غذایی را با توجه به ظرفیت های مازندران موجب رونق در این صنف عنوان کرد و گفت: این نمایشگاه فرصتی معتنم برای ارائه ظرفیت های استان و نیز انجام امور خیریه است

وی از دست اندرکاران مجتمع حمایتی و خیریه نگهداری از کودکان بی سرپرست در زمینه حمایت و نگهداری از کودکان بی سرپرست تقدیر کرد و امادگی این سازمان برای مشارکت در امور خیریه خبر داد.

عکس: مجتبی روحی – هراز نیوز

IMG_1843 IMG_1845 IMG_1847 IMG_1879 IMG_1898 IMG_1915 IMG_1917 IMG_1918 IMG_1919 IMG_1921 IMG_1935 IMG_1953 IMG_1956 IMG_1960 IMG_1970 IMG_1988 IMG_1989

One thought on “افتتاحیه جشنواره خیریه غذا و صنایع وابسته در مصلای جمعه بابل”
  1. منم تو جشنواره حضور داشتم البته 4:30به بعد رفتم جالب بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *