این مسابقات که به صورت آموزشی و تجربی دنبال می‌شود فرصتی برای ایده‌های کارآفرینانه دانشجویان و نخبگان بوده و می‌تواند حرکتی برای دریافت حمایت کامل مرکز رشد واحدهای علمی و دانشگاه‌ها برای تجاری‌سازی ایده‌های برتر رویداد باشد. رقابت‌های ملی استارت‌آپ ویکند کشور که به عنوان نخستین رویداد بین‌المللی کارآفرینی در زمینه ایده‌پردازی در این شهرستان محسوب می‌شود از ساعت16 روز ۲۶ آذر ماه سال ۹۳ به مدت سه روز به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت ا… آملی برگزار می‌شود.

اگر بخواهیم به شکلی ساده استارت آپ ویکند را معرفی کنیم: استارت آپ به شرکت‌های نوپا و جدیدی گفته می‌شود که با یک ایده ساده و اولیه کار خود را آغاز کرده‌اند .این شرکت‌هایی که با ایده ساده ایجاد شده‌اند به سرعت رشد یافته و به درآمد متوسطی می‌رسند و در رشد بیشتر، درآمدزایی بهتری دارند.

شرکت‌های بزرگی همانند گوگل، مایکروسافت و اپل از موفق‌ترین استارت‌آپ‌های دنیا هستند، که این شرکت‌ها با یک ایده ساده کار خود را آغاز کرده و امروزه با درآمدهای میلیارد دلاری خود، حتی در کشورهای جهان نیز اثرگذارند.

شعار استارت‌آپ ویکند این است که؛ از ایده تا اجرا کارفقط ۵۴ ساعت می باشد. استارت‌آپ‌ها به سرمایه‌های گزاف نیاز ندارند و با فناوری‌های توسعه‌یافته است و موفقیت آنها با تکنیک‌های متفاوتی همراه است که باید آموخته شود.

این رقابت‌ها محدودیت سنی و قشری ندارد بلکه افراد مشتاق کسب و کار در آن به میدان می‌آیند و در آن ایده‌هایی موفق هستند که با سرمایه‌گذاری کم، بازار هدف زیادی را به خود اختصاص دهند.

لازم به ذکر است مراسم افتتاحیه این رویداد با حضور و سخنرانی دکتر کرامتی فرد معاون سازمان گسترش و نوسازی ایران و کارآفرین برتر صنعت برگزار شد

IMG_7152 IMG_7157 IMG_7161 IMG_7164 IMG_7166 IMG_7167 IMG_7170 IMG_7172 IMG_7173 IMG_7179 IMG_7182 IMG_7185 IMG_7187 IMG_7188 IMG_7190 IMG_7191 IMG_7196 IMG_7197

IMG_7202

One thought on “مسابقه ایده های کار آفرینی با عنوان استارت آپ در آمل آغاز به کار کرد+عکس”
  1. از این کارها که «کارآفرینی» در نمیاد، یه جور کاسب کاریه به نفع برگذارکنندگان مراسم که این رویداد سالی یکبار در مقیاس جهانی رو تبدیل به نون دونی خودشون کردن…
    اگه اطلاع داشتم نمیذاشتم جیب همشهریان محترم که تو عکسها چهره ی بسیاریشون آشنا بود، خالی بشه…
    تاکید میکنم که از این قبیل …. کارآفرینی در نمی آد.
    🙁
    دانشجوی دکتری کارآفرینی، دانشگاه تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *