مهندس حسن یحیی پور شهردار دابودشت  پس از 74 ماه خدمت در شهرداری دابودشت صبح امروزدر دفتر کار خود  از اعضا محترم شورای شهر و پرسنل شهرداری خداحافظی کرد و برای تصدی سمت شهردار ایزد شهر راهی ایزد شهر شد .

در ادامه حسن یحیی پوربعد از تقدیر و تشکر از کلیه همکاران گفت :مدت 74 ماه شهردار شمابودم، با دوستان قدیمی با شرایط سخت فعالیت را شروع کردیم، تاامروز به اینجا رسیدیم ،از اعضا سابق محترم شورای شهر اقایان نصرت الله  کیانی و حبیب الله دهقان که در جمع مانیستند و شورای شهر جدیدبه ریاست آقای حسین دهقان که در آبادانی شهر زحمات زیادی کشیدند تشکر می کنم ،  و از فعالیت پرسنل خدمات شهری که انصافا بازوی توانای شهرداری هستند تشکر می کنم ، از خانم سجودی ذیحسابی شهرداری که بارمسئولیت مالی شهرداری را به دوش کشیدند تشکر می کنم ،از تک تک همکاران شهرداری تشکر میکنم ،یادی از مرحوم مهندس سمانه جوکار که برای فضای سبز شهرداری زحمات زیادی کشیدند داشته باشیم روحش شاد ،پروژه های CNG و پارک شهرداری به افتتاح نزدیک شده است .شعار من وحدت دوستی و یکپارچگی است ،رفاقت در شهرداری را ادامه دهید،در پایان اگر بدی از مادیدید مارو حلال کنید .

آقای ابراهیمی معاونت شهرداری به نمایندگی از پرسنل شهرداری از زحمات آقای مهندس یحیی پور تشکر و آرزوی موفقیت در سمت شهردار ایزد شهر را برای ایشان خواستار شدند .

هدیه ای به رسم یادبود از طرف همکاران به مهندس یحیی پور اهداگردید.

در پایان آقای محمدامین شکری بارای اعضا ی محترم شورای اسلامی شهر به عنوان سرپرست شهرداری تا انتصاب شهردارجدید منصوب گردید.

16 thoughts on “خداحافظی یحیی پور از دابودشت / شکری سرپرست شد”
  1. با سلام و احترام
    از زحمات مهندس یحیی پور عزیز که به حق توانست کار ها و خدمات ارزنده ی را در منطقه دابو دشت به ثمر رساند تشکر می کنیم و خدا قوت می گوییم.
    امیدوارم هرجا که هستید خدا یار و نگهدارتون باشد. مدیریت ایشان در داخل شهرداری یک همدلی و همبستگی خوبی در کارکنان ایجاد کرد که ثمره آن چیزی جز پیشرفت پروژه ها و اتمام آن نبود. دست مریزاد.
    در پایان به آقای شکری تبریک عرض می کنم و به امید موفقیت های ایشان
    بهمن قاسمی_ بازرگانی آروند

  2. امیدوارم بعد یک دوره خاموشی و بی برنامه گی دوران شکوفایی این شهر آغاز گردد.

  3. از مهندس یحیی پور به خاطر زحماتی که در طول این چند سال برای توسعه و آبادانی شهر وهمچنین زحماتی که برای همکاران خدوم شهرداری کشیده اند تقدیر وتشکر دارم به امید موفقیت های ایشان در شهرداری ایزدشهر. همچنین برای آقای شکری در سمت سرپرست محترم شهرداری دابودشت آرزوی موفقیت روز افزون دارم

  4. مهندس یحیی پور هر جا هستی موفق باشید.

  5. سکری بیچاره فرماندار سابق ریدونکنار کارش تمام شده میاد به زودی آخه امل قحط الرجاله دیگه

  6. با رفتن یحیی پور اکثر کارکنان شهرداری دابودشت خوشحال شدند آقای شهردار در رفتارت تجدید نظر کن چون اینجه اونجه نیه .

  7. مهندس یحیی پور به خاطر زحمات زیادی که برای ما کارکنان کشیدید از شما متشکریم و اقای رفیق شک ندارم مشکل شخصی داری وگرنه مهندس حرف نداشت

  8. رفيق از چي ميسوزي چيه مهندس جلو لات بازياتو ميگرفت

  9. چرا احترام شهروند بودن خود را نگه نمیدارین به فکر آبادانی شهر باشید.

  10. مدیریت محترم سایت اگه ما هم تعریف از جناب مهندست بکنیم لابد تایید میشه درست میگم؟

  11. مدیریت محترم سایت اینجا هم پارتی بازیه. هر چیزی که خوشت اومد تایید میکنیا

  12. امیدوارم آقای شکری لیاقت این پست را داشته باشند هر چند….

  13. پرسنل شهرداری چه چهره شادی دارن موقع خداحافظی مهندس…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *