هراز نیوز /جواد حیدری  : در شهرستان آمل بعضا  شاهد قانون گریزی  در امور شهری هستیم که موجب  دلسردی بعضی از احاد  مردم شده است .

اخیرا تعداد تماس های مردم  به هراز نیوز در خصوص چشم پوشی ها یی که شهرداری برای  بعضی از  اشخاص به صورت  یکسویه و یکطرفه  داشته است  افزایش یافته است .

تماس گیرنده ها معتقدند که  این امتیازها فقط به قشر خاصی  داده می شود که این موجب دلسردی  طبقات متوسط و پایین جامعه شده است .

تماس های چند باره برخی از همشهریان در خصوص مسدود کردن غیر قانونی کوچه های خیابان امام خمینی (ره) سبب شد تا  این سوال را برای شورای شهر و شهرداری مطرح کنیم آیا شما شاهد این قانون شکنی نیستید یا شاهد هستید و سکوت کرده اید ؟

SAM_4620 SAM_4621 SAM_4623 SAM_4626 SAM_4628
SAM_4630
SAM_4631 SAM_4632

19 thoughts on “اینجا کجاست؟ / آفتاب 15/1”
  1. شخصی آقا جان خودش داره امنیت خودش را تامین میکنه اونجا هم میخاین سوبله پارک کنند

  2. به نظرم این انتقاد به جا نیست.آخه اولا این کوچه در ابتدا جزو املاک اقای فیروزی بوده و خودشون زمین برای کوچه دادند ثانیا اگه دقت کنیم پلاکهایی که در این کوچه وجود داره بانک و واحدهای بالایی ان است پس دیگران از لحاظ عمور و مرور نیازی به گذر از ان کوچه ندارند و فقط کسایی اونجا پارک میکنند که با این پلاکها سروکار دارند.با معضلات فراوانی که در شهر ما وجود دارد مثل مقاله قبلی شما درباره کوچه دادگستری که قبلا به ان پرداخته اید و واقعا هم به جا بود باید به مسایل مهم تر پرداخت.
    با تشکر

  3. همیشه بهترین زندگی و امکانات برای از ما بهتران میباشد . حالا بیا همین کار رو تو یک کوچه از خیابانهای پائین شهر انجام بدید , غوغایی به پا میکنند و ….

  4. اونجا پیاده روی شهریه.یعنی چی که میبندن؟کسی حق نداره اموال عمومی رو تصرف کنه

  5. چند روز قبل بین کلاس های درس (دانشگاه مازندران-بابلسر) خواستم دقایقی رو کنار ساحل بگذرونم تا حال و هوام عوض بشه..از در شمال دانشگاه به همراه یکی از هم کلاسی ها رفتیم تا از یک کوچه که منتهی به دریا بود بریم کنار ساحل.
    ورودی کوچه یه دکه نگهبانی گذاشته بودندٰ…نگهبان جلوی رفتن ما رو گرفت …به او گفتم به چه مجوزی و خیلی بحث های دیگر…همون جا زنگ زدم به… خیلی عصبانی بودم در حال شرح این اتفاق بودم که یکی دیگه از نگهبان ها اومد و گفت آقا این جا نایست! برو!
    خیلی دلم گرفت!
    تو شهر خودمون هم آمل که کنار رودخانه را در خیابان شهید بهشتی به بهانه های مختلف به همان شیوه های سواحل دریا تصاحب و تصرف کردند…
    به قول یکی از دوستان: این هم نمی ماند!

  6. با سلام دوستان درست به موضع خبرنگار باهوش را درک نکرده اند
    اولا اگه باغ بوده باید تفکیک می شده و بعد اقدام به ساخت و ساز می کردند .
    دوما باید سر کوچش این ماسماسک را نصب می کرد نه اینکه سر خیابان اصلی و این هم غفلت بعضی از دوستان در شهرداری هستش که باید به ان پرداخته شود .
    خبرنکار نمی دونمکی هستی ولی خیلی باهوشی
    به امید گزارش زیباتر

  7. ایشان کوچه را برایر تفکیک و قطعه بندی زمین و ملک حودشان دادند که بایستی می دادند که جزو ضروریات وبدیهیات می باشد ومنتی نیست ونصب این علمک هم در صورت ضرورت در اتدای ورودی کوچه می باشد که این عزیزان ان را در نبش خیابان اصلی نصب نمودند که نقص حقوق شهروند و عابر پیاده می باشد

  8. اولا کوچه مال خودشه.دوما اونایی که می گن پیاده رو مسدود شده می بینند که پیاده رو برای عبور ماشین مسدود شده.با این اوصاف آیا منظورتان این است که ماشین ها بتوانند در پیاده رو پارک کنند؟

  9. پیاده رو مسدود نشده و عابران کماکان میتوانند عبور و مرور کنند.باور کنین اگه اینجا هم باز بود میشد پارکینگ ماشینهای مردم.کاش تمام کوچه ها همینطوری بود مدیریتشم بدست ساکنین اون کوچه ها بود.

  10. سلام آقای حیدری:گزارش شما همیشه پرمحتوا است .
    از مشکلاتی که واقعا در سطح خیابانها،محلات وکوچه های شهرستان آمل وجود دارد،شاید مسئولین محترم ببینند وباخبر شوند…بدنیست از وضعیت چاله ها و کنده کاری ها و…که کوچه های شهر در روزهای بارانی برای عابرین پیاده به هیچ وجه قابل عبور و مرور نیست گزارشی تهیه کنید تا شاید مسئولین محترم لااقل به فکر” وصله و پینه” بیفتند

  11. سلام .خداوندبه شماصبردهد.به چه چیزهامی نگرید.خانه ازپای بست ویران است .شمابرویدوببینیدچه دستهایی درکاراست .وگرنه خیابان اصلی شهرآمل واین علمک !!!!!!!!!
    خداشهردارتان راتنومندترگرداندکه بازبان بازی وچرب زبانی همه راروانگشت خودمی چرخاند.

  12. سلام
    گنه کرد در بلخ آهنگری به شوشتر زدند گردن مسگری
    یکی از معجزات مردم آمل توانایی آنها در استفاده حداکثری از داشته های خود حتی به اندازه سر سوزنی در لحظه. در راستای همین گزارش خدمت شما خوانندگان و علی الخصوص جناب مدیر مسئول فرصت طلب عرض مینمایم که بعد از میدان قائم سر کوچه آفتاب 46 نمایشگاه ماشینهای لوکس ” …. “قرار دارد که با جرات تمام و بدون هیچ واهمه ای ماشینهای خود را در پیاده رو پارک میکند در حالی که بارها گشت راهنمایی و رانندگی از انجا رد میشود و هیچ اتفاقی رخ نمیدهد .خود قضاوت کنید اگر ما بودیم چه میشد……
    این از معجزات مالک اتو مولا است.

  13. جالبه صد تا از اين داستان ها در شهر است. چرا ساختمان آقاي فيروزي!. خيلي هم اختلالي ايجاد نكرده. صد بار از آنجا رد شديم!

  14. بله اقای فیروزی با ساخت و سازش یه عالمه عوارض به شهر داری داده جواد جان یه عالمه مشکل وجود داره از اسفالتها شهر بگیر تا وضعیت نابسامان نون اقا این نونها اون گرمی که می نویسند نیست برو اینا رو ببین جواد برو از وضعیت نابسامان اون زمین فوتبال که چند ساله خرابش کردن و درست نشده گزارش بگیر راستی هراز نیوز یه اماری بده تا حالا چند تا گزارش ی که زحمت کشیدن خبر نگارات نوشتن به تغییر انجامیده یعنی مسولین توجه کردند می خوام ببینم خبر نگارا چقدر تاثیر گذارند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *