هراز نیوز :اردوگاه اصلاح طلبان که چند سالی در سکوت روزگار می گذراند از آغاز بکار دولت یازدهم جانی دوباره گرفته و تحرکات هر از چند گاهی دارد . نشستهای چند ده نفره آنان با حضور کارشناسان و افراد مختلف جهت بازسازی  و شکل گیری ساختار آغاز شده و به ادعای برخی از آنان موقعیت خوبی در فضای انتخابات پیش رو دارند .

به نظر می رسد اصلاح طلبان که انتظار داشتند در کسب کرسی های استانی سهم بیشتری داشته باشند بعد از سرخوردگی از تحقق این امر تمام توان خود را معطوف به میدان آوردن نیروهای کاردان و کاربلد و مردمی جهت کسب کرسی های مجلس نموده اند  گرچه باید به این نکته اشاره داشت که هنوز اصلاح طلبان نتوانسته اند بر سر نامزد خاصی به اجماع برسند  و فعلا تنها به گمانه زنی و سبک سنگین کردن افراد می پردازند  و قصد دارند در این زمان باقی مانده بهترین گزینه را جهت حضور معرفی کنند .

در شهرستان آمل نیز شنیده ها از بررسی حضور آقایان قنبری ، نیکزاد ، رضوی و حتی نورانی  بعنوان کاندیدای نهایی اصلاح طلبان در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی حکایت دارد گرچه نمی توان با اطمینان از یک هدایت واحد و قوام یافته نام برد زیرا شاهد چند دسته گی در بین طیف های مختلف اصلاح طلبان هستیم  و هر یک خود را نماینده تمامی آنان می داند .

با این اوصاف باید صبر کرد و دید که اصلاح طلبان در آمل چه استراتژی را برای خود بر می گزینند و با کدام گزینه نهایی وارد میدان انتخابات می شوند؟ آیا بر سرچهره شناخته شده ای اجماع می کنند و یا با معرفی فردی تازه تمامی معادلات رقبا را بهم می ریزند و سعی می کنند سبد آرای خود را افزایش دهند .

مهیار کمانگری هراز نیوز

29 thoughts on “اصلاح طلبان به دنبال راه بهارستان”
  1. شنیده ها حاکی از فعالیت جوانان مستعد و تحصیل کرده این شهر مثل دکتر شالیکار و دکتر رجایی هم هست. شاید بد نباشه هوای تازه ای به فضای شهر دمیده بشه و مثل شهردا رو شورا از وجود جوونها هم نام برد. هرچند معتقدیم شاید نیاز به کسب تجربه دوستان خوب جوان هم باشه. اما مگه این با تجربه ها چه کردند که جوونا نتونن انجام بدن. بزاریم جوونای مستعد و تحصیل کرده و دنیا دیده هم مطرح بشن.

  2. کاندیدای ستادهای دکتر روحانی و کانون تدبیر و امید مازندران در آمل سرکار خانم مریم پروین است.

  3. ایا یوسفیان ب 4کاندیدهای قبلی وزارت علوم رای منفی داده؟

  4. ستاد رو حانی که خودتو به این نام معرفی کردی بنده به عنوان یکی از عوامل اجرایی در ستاد روحانی هیچ وقت ایشان رو به عنوان نماینده قبول ندارم خیلی ها هم این نظر رو قبول دارند.پس الکی جو ندید کاندیدای ما کسی دیگر هستش که سواد و قدرت کافی دارند.و کارایی بسیار که مردم هم خوب میشناسنش.

  5. حضور یک متخصص مغز واعصاب به نام دکتر سید عباس فاطمی در انتخابات که اصلا تجربه سیاسی ندارد دیگر چرا؟آیا این به ضرر خودش وخانواده پزشکی نیست.ایشان از یک خانواده بسیجی و مذهبی و قرآنی تربیت شده است چه به کار سیاست.

  6. دکتر قنبری نمیان دکتر نیکزاد احتمالا گزینه نهایی. در ضمن پروین کجاش اصلاح طلبه

  7. به نظر من بهتر بجای تبلیغ از افراد نا کار آمد کم تجربه فقط بخاطر منافع شخصیمون به منافع جمعی فکر کنیم و براش دل بسوزونیم . فردی با درجه علمی و سیاسی بالا مانند آقای یوسفیان در پیشبرد اهداف و پیشرفت مردم قطعا مفید ترن . بهتره به بیو گرافی و دستاوردهاشان یه نگاهی بندازید و عقلانی تصمیم بگیرید نه جناحی

  8. ای وای برما که هوای نمایندگی چرا باید به مذاق یک پزشک متخصص خوش بیاید که درآمد آنچنانی خودش را فدای آملی ها می کندوماقدرش رانمیدانیم.مگر نمایندگی چقدر درآمد بالایی دارد !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  9. بعضی ها باید بروند داروی خوب به مریضشان بدهند که دچار سکته های پی درپی نشوند خدابیامرزد خواهر خانم مرا که به جای داروی سردرد ضد سکته خورد وبیهوش شد وبه کمارفت وفوت کرد.

  10. لطفا خانم ها را وارد گود نکنید او نا دست و بای نظام و مردم رو میبندند

  11. فقط دكتر يوسفيان بايد باشن سد و مترو را تمام كنند و فرودگاه را شروع كنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *