هراز نیوز : حميدرضا سلطاني رییس اداره مخابرات آمل لحظاتی پیش در گفتگوی تلفنی با خبرنگار هراز نیوز طرح شایعات در خصوص هرگونه دست کشیدن کارکنان این اداره را از کار  بی اساس دانست .
سلطانی تصریح کرد : متاسفانه این موضوع از سوی یکی از خبر نگاران مطرح شده است که صحیح نمی باشدو کارکنان مرکز مخابرات در حال فعالیت روزانه خود هستند .
وی در پاسخ به دلیل طرح این شایعه گفت : کارکنان شرکتی مخابرات حقوقشان را به طور کامل از شرکت پیمانکار دریافت کرده اند فقط در بحث همکاری بین دو اداره کل تامین اجتماعی برای موضوع بیمه مشکلی پیش امده بود که این موضوع مربوط به مرکزمخابرات امل و یا استان مازندران نمی شود وطرح این مشکل ونحوه انتشار ان توسط یکی از خبرنگاران به این شایعه دامن زد .
22 thoughts on “رییس مخابرات آمل : موضوعات مطرح شده شایعه بود”
  1. با سپاس از اقای سلطانی مدیر زحمت کش که حقوق همه نیروهای شرکتی را پرداخت نمودند . خداوند از ایشان راضی باشند . فقط اینکه من دو روزه دارم به این فکر می کنم کدام بانک سرمایه گذاری کنم بهتره است چون کلی از حقوق بنده می ماند .

  2. توان به حلق فروبرد استخوان درشت
    ولی شکم بدراند چون بگیرد اندرناف

  3. اگه بچه های شرکتی فقیرمخابرات دروغ میگن فیش حقوقی موجوده شایعه روکسانی میگن که فکرمیکنن همه افراد شرکتی مخابرات دروغ میگن عشق میزچه کارها که نمیکند

  4. واقعاً که دست آقای رییس درد نکنه فقط می خوام بگم که با این حرفی که زدین فقط ثابت کردین … بیش نیستین من هم صبح تو اداره کار می کنم هم بعد از ظهر تا آخر شب یه جای دیگه کل حقوقم یک چهارم حقوق کارمندای رسمی نمی شه . فقط دو تا سوال دارم : ادعای عدالت مولا علی چه معنی میده ؟ آیا این عدالته که تو یک اداره مثل مخابرات کارمندایی حداقل حقوقشون بالای 2.5 یا 3 میلیون تومان باشه بعد یک سری دیگه از کارمندان که با جان و دل کار میکنن ماهی زیر 800 هزار بگیرن ؟ اگه مسئولین اینو تایید میکنن که عین عدالت هست ما به فکر آخرتمون نباشیم

  5. مگه حقوق ما که تو اداره دیگه شاغلیم چقدره؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *