هراز نیوز:  معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران با بیان اینکه جویبار دین بزرگی بر گردن کشتی ایران و جهان دارد ، گفت : انسان های پاک و قهرمانی در این سرزمین پرورش یافتند و با قاطعیت می توان این شهرستان را پایتخت کشتی ایران و جهان قلمداد کرد.

علیرضایونسی در آستانه آغاز رقابت های کشتی جام باشگاههای جهان در جویبار با اشاره به اینکه فدراسیون کشتی ایران وقتی نام جویبار می آید سر تعظیم در برابر کشتی گیرانش فرود می آورد، افزود: با تمامی محرومیت هایی که در این شهرستان وجود داشت، فدراسیون کشتی با توجه به قابلیت ها و ظرفیت های بی شمار جویبار در عرصه کشتی، تصمیم به انتخاب جویبار به عنوان میزبان این رقابت ها گرفت.

وی با بیان اینکه برجسته ترین قهرمانان جهان به ویژه در 20 سال اخیر از این شهرستان برخاستند، اظهار داشت: در نخستین جلسه ای که در فرمانداری جویبار به منظور برگزاری مسابقات، تشکیل شد، فرماندار جویبار با قاطعیت از برگزاری مسابقات لیگ جهانی در جویبار گفت و پیگیری های جدی وی و دیگر مسئولین شهرستانی، منجر به میزبانی این شهرستان شد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران با اعلام اینکه 4 شهرستان، بابل، قائم شهر، بابلسر و ساری به عنوان شهرستان های معین انتخاب شدند، تصریح کرد: این شهرها تمامی امکانات خود را برای برطرف کردن کاستی های جویبار به منظور برگزاری شایسته تر مسابقات، بسیج کردند.

یونسی از جذب اعتبارات بسيار زياد در حوزه خدمات در جویبار خبر داد و گفت: اقداماتی که سال ها پیش می بایست در این شهرستان انجام می شد به واسطه برگزاری مسابقات جام باشگاه های جهان در مدت زمان کوتاهی انجام شد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران با بیان اینکه مازندران و شهرستان جویبار در همه حوزه ها و بالاخص ورزش از ظرفیت بالایی برخوردار است، گفت: تعداد مدال هایی که ورزشکاران مازندرانی در مسابقات آسیایی اخیر به دست آورند به اندازه مدال هایی بوده که ورزشکاران 6 کشور کسب کردند.

قابل ذكر است نخستین دوره مسابقات کشتی جام باشگاههای جهان روزهای ششم و هفتم آذر سال جاری در شهرستان جویبار در استان مازندران برگزار می شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *