سخنگوی اورژانس 115 بابل از جان‌ باختن سرنشین 37 ساله خودروی پراید در تصادف جاده بابل به قائمشهر خبر داد.

مهدی غلام‌نیا روشن امروز در گفت‎وگو با فارس درباره وقوع تصادف در این شهرستان اظهار داشت: ظهر امروز طی تماس مردمی با اورژانس 115 بابل مبنی بر تصادف پراید و نیسان در جاده بابل به قائمشهر نرسیده به قراخیل، بلافاصله مرکز فرماندهی اورژانس 115 بابل تکنسین‌های پایگاه قراخیل و دانشگاه را به محل حادثه اعزام کرد.

وی افزود: نخستین اکیپ از تکنسین‌های اورژانس 115 در مدت زمان چهار دقیقه و دومین اکیپ در مدت زمان 11 دقیقه بر بالین مصدومان حاضر شدند.

سخنگوی اورژانس 115 بابل بیان داشت: در این حادثه مرد 34 ساله و مرد 23 ساله سرنشین خودرو پراید از ناحیه سر، صورت، پا و دست دچار آسیب‌دیدگی شدند و سرنشین دیگر خودرو پراید که مرد 37 ساله بود به علت شدت جراحات دردم جان سپرد.

این مسئول اذعان داشت: تکنسین‌های اورژانس 115 تلاش‎های زیادی از جمله CPR برای احیای این مصدوم انجام دادند اما نتیجه نداشت.

غلام‌نیا روشن تصریح کرد: برای دو مصدوم دیگر این حادثه نیز تکنسین‌های اورژانس 115 پس از اقدامات پزشکی از قبیل سرم‌تراپی، اکسیژن‌تراپی، آتل‌گیری و IV آنها را به بیمارستان شهید بهشتی منتقل کردند.

وی اذعان داشت: همچنین شب گذشته ساعت 22:49 شب در جاده شهید صالحی حاجی‌کلا سه راه ارمک طی تماس مردمی با اورژانس 115 بابل مبنی بر تصادف عابر پیاده با خودرو بلافاصله مرکز فرماندهی اورژانس 115 بابل تکنسین‎های پایگاه گتاب را به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی اورژانس 115 بابل گفت: در این حادثه عابر پیاده که مرد 28 ساله بود به سبب شدت جراحات جان سپرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *