هراز نیوز : پس از سفر وزیر جهاد کشاورزی به مازندران یکی از سایت های محلی در گفتگویی اختصاصی با مهندس حجتی از وی در خصوص ساخت فرودگاه در آمل پرسید که آقای وزیر هم به کلی زیر همه چیز را زد و پاسخ داد که اصلا در جریان امور نیستم .
استاندار محترم هم احداث فرودگاه را با اختصاص زمین از سوی وزرات جهاد منتفی دانست .
اما امروز سندی منتشر شد که نشان می دهد یوسفیان شطرنج جالبی را با وزرای دولت روحانی آغاز کرده است ، در سند زیر دستور قائم مقام وزیر در ذیل نامه نماینده مردم آمل به وضوح قابل مشاهد است .
این در حالیست که وزیران کشور ، نیرو ، راه و شهرسازی ، آموزش و پرروش و تنی چند از اعضای دولت تا به حال در صفحه شطرنج نماینده مردم آمل به چالش افتاده اند .
چرا «فرودگاه» و «400 هکتار» با دست اضافه شده است؟
بسیار عالی ولی دلیل این غلط های املایی در یک نامه رسمی چیه..؟؟؟؟
چرا انقد نامه مشکوکه؟! یه جوریه. انگار فقط میخاید ثابت کنید که یه نامه نگاری هایی شده. از یه همچین سایتی بعیده اینجوری خبررسانی کنه
نامه رسمی برای حدود 10 روز پیشه ولی چرا انقدر چین و چروک؟!!! توی جیب آقای وزیر بوده؟!!!!
واقعا که با ديدن چنين نامه اي آدم مات ميشه چه برسه به کيش!!!
1- آقاي حجتي گويا دکتر نيستند و مهندس هستن ولي در چنين نامه اي در اين سطح، تحصيلات مخاطب نامه که نه يک آدم معمولي بلکه وزير اين مملکته به اشتباه درج شده !!!
2- حتي کلمه “مازندران: که ايشون داره از طرف اون صحبت مي کنه اشتباه نوشته شده !!!
3- نويسنده نامه خودش بين “گاو دره” و “گاو دشت” مردد مونده و حتي وقتي خواست به جاي دره بنويسه دشت، کلمه دره رو از بين نبرد !!!
4- علت جاي خالي بعد از کلمه “آمل” نيز گويا از جمله تکنيک هاي کيش کردنه که خارج از درک و شعور اکثر مردمه و گرنه چه دليلي داشت که چندين کاراکتر بعد از يک کلمه در يک نامه چند کلمه اي خالي باشه !!!
5- عدم اشاره به موضوع اين واگذاري ( احداث فرودگاه ) و متراژ زمين مورد بحث ( چهارصد هکتار ) در متن نامه نيز از عجائب نامه نگاري هاي اداري و البته از قوانين جديد کيش کردنه که قراره فدراسيون جهاني شطرنج در آينده اون رو به تصويب برسونه !!!
6- نکته مهم اينکه بيشتر از تعداد کل کلمات مورد استفاده در اين نامه غلط املائي و نگارشي وجود داره از جمله :
1-6- به جاي “راه ارتباطي” بايد از ” در زمينه راه هاي ارتباطي” استفاده مي شد.
2-6- به جاي ” جاده و ريل هوايي” بايد از جاده اي، ريلي و هوايي” استفاده مي شد.( ريل هوايي رو خوب اومد چون چيز جالبيه )
3-6- بعد از ” اصله درخت” بايد از “بوده” استفاده مي شد و همچنين قبل از “با بررسي هاي انجام شده” هم بايد مکث ايجاد مي شد اما نه با کاما.
پس به اين نتيجه مي رسيم که قبل از وزيران محترم اين ما مردم حوزه انتخابيه آقاي دکتر هستيم که نه تنها کيش و مات نشديم بلکه با خاک يکسان شديم از اين سطح بالاي … دوستان !!!
خدايا به داد ما برس که حالمان خراب است از دست اين به اصطلاح نخبگان عصاره ملت !!!
سايت محترم هراز نيوز حداقل تصوير نامه رو از متن خبر بردار تا بيشتر از اين آبروريزي نشده.
جناب آقای دکتر یوسفیان عزیز از زحمات حضرت عالی کمال تشکر را داریم.از خداوند منان علو درجات را برای شما خواهانیم.
ای خدا …ما به جای اینکه حمایت کنیم ببینیم به چی داریم گیر میدیم…..
اصل کار پس چی…..
ما مردم آمل البته کسانی که جیره خور و مواجیب خور نیستند ( غیر هراز نیوز ) از این همه دروغ و خیال پردازی داریم شاخ در می آوریم . خدا عزت تان دهد ، پاسخ گوی این مردم در روز جزا خواهید بود .
هراز نیوز دمت گرم.
به اینجور افشاگریها ادامه بده تا مردم خوب رو از بد تشخیص بدن
آقای نماینده هم باید بدونه برای حفظ موقعیتش نباید به هرکاری دست بزنه.
استاندار عزیز
شما فقت یک میان بری . مقامات باد موافقت کنند
متاسفانه برخی ها چشم دیدن پیشرفت آمل رو ندارند و دنبال اهداف دیگری هستند و هر کار خیر و خوبی که در جهت پیشرفت و پیشبرد شهر عزیزمان آمل میشود را میخواهند زیر سوال می برند.
اما بدانید که مردم عزیز شهرمان بسیار فهیم تر و شریف تر و با تقوا تر از آنند که شما حتی بخواهید با این جملات کوچکترین ذره ای تردید در آنها ایجاد نمائید.
جناب آقای دکتر یوسفیان نماینده پرتلاش شهرمان ، ما مردمان این شهر میدانیم که حضرتعالی خالصانه و دلسوزانه برای شهرمان کار انجام دادید
از شما متشکریم.
یا علی مدد(ع)
در ادامه مجددا عرض کنم که آقای نماینده ابتدا به وعده های انتخاباتی دوره های قبلی خود عمل نمایند، احداث فرودگاه و مترو و … پیش کش.
مهدی@
با سلام
انشالله پیگیری ایشان مورد قبول درگاه خداوند قرار گیرد. ولی اسلام ما را سفارش کرده کار عالمانه کنیم.
پیگیری این قبیل کار ها به این طریق غیر کارشناسی، بوده است که به کشور ما ضربه فراوان زده است.
جناب دکتر یوسفیان شما که می فرمایید از نظر وزش باد و شرایط جغرافیایی خوب است چه دلایل علمی ای دارید مثلا در طول فصول شدت وزش باد چند مایل بر ساعت می باشد؟ من شخص سیاسی نیستم ولی از لحاظ کارشناسی و با دید ملی و با توجه هزینه بسیار بالای احداث فرودگاه آیا ما 25 فرودگاه ملی آبرومند و مناسب در نقاط مهم کشور داشته باشیم بهتر است و یا 250 فرودگاه معیوب و نیمه تمام؟