هراز نیوز : چند وقتیه که در شهر تابلوهای مختلف اغذیه های اهوازی رو با نام های مختلف می بینیم . از نوید اهوازی گرفته تا آبادانی ها و بندری ها. در اینکه آمل شهریکه به صورت کاملاً خودجوش و بقولی یهویی یک فعالیت ، خصوصاً در زمینه غذا ، در اون فراگیر میشه و همه با شتاب خودشونو برای استفاده از اون می رسونند شکی نیست . اما غرض از این مطالب اینکه آیا مواد غذایی این اغذیه فروشی ها نظارت شده اند ؟ اصلا مسئولیت نظارت این اماکن با کدام صنف و نهاد است ؟
با مراجعه به چندین مورد از این فلافلی ها متاسفانه مشاهده شده که روغن های استفاده شده نه تنها بهداشتی نیست بلکه کاملاً غیر استاندارد و فاقد رنگ طبیعی است . گوجه ها ، خیارشور ، کاهو و چندین مورد ترشی های مورد استفاده بدون رعایت نکات بهداشتی در معرض استفاده مشتریان است که متاسفانه مراجعین به اینگونه اغذیه فروشی ها ، تنها و تنها بعلت قیمت کم ، از آنها استقبال کرده ، بدون اینکه توجهی به مسائل مختلف مرتبط با این حوزه داشته باشند .
به نظر میرسد مسئولین بهداشتی شهر فعلاً دل و دماغ رسیدگی نداشته باشند ، چون رشد روز افزون فلافلی ها در نقاظ مختلف شهر ، خبر از خیال راحت این عزیزان دارد .
مریم صفرزاده هراز نیوز
14 thoughts on “تب فلافل در آمل”
  1. از ترس جابجايي از جايش (ميزكارش) تكان نمي خورد.آقاي دكتر خوش باش دكتر حمايتت مي كند.

  2. دیگه شورشو در اوردن.یکی از دوستان مشاور املاکی میگی دست کم روزی 10 نفر واسه اجاره مغازه جهت شغل پر برکت فلافلی میان بنگاه!تا حالا این همه اهوازی و بندری با تجربه در آمل بودن و ما خبر نداشتیم . کم کم باید ورودی شهر تابلو بزنن به شهر اهواز خوش آمدید!!!

  3. جدای از بهداشت باید به بشت برده این گستر ش فلافلی توجه کرد این نفوز گسترده جنوبی ها مخصوصا موضوع داعش را ندیده نگیرید هر کدام از این مغازه ها میتونه بایگاه باشه

  4. افرین به نگارنده مطلب که به موضوع حساسی اشاره کردن

  5. آخه 2 تومان یه چیپس بهت نمیدن اون وقت معلوم نیست تو این فلافل چی مریزن که 2 تومان می فروشن.من شنیدم توش نون خشک می ریزن.اول می زاریم این همه مغازه زده بشه فردا می گیم ما هزار مشکل و بیماری داریم که ناشی از تغذیه نا مناسبه

  6. صحبتم با آملی ریکا هست…..چشمت نزنن که این فکر به کلت اومد.

  7. من با یکی از کارمندان بهداشت حرف زدم میگه دست ما نیست ما قدرت اجرایی نداریم اگر هم ببندیم دو روز دیگه باز میشه

  8. وقتی می بینن بهداشتی نیست دربشون پلمپ نمی کنند هیچ روز به روز تعداد فلافل فروشی در آمل بیشتر هم میشه همین چیزها باعث ایجاد سرطان میشه

  9. وقتی مشاده می کنند بهداشتی نیست نتها جلوشونو نمی گیرن هر روز هم به تعداد فلافل فروشی اضاف می شه

  10. خوب وقتی ملت استقبال می کنند چه لزومی داره حساس بشیم ، مردم استقبال نکنند خودبه خود همچی خوب میشه

  11. از گرسنگی مردم سواستفاده شده و هر چیزی رو به خورد مردم میدهند .متاسفانه فقط شاگرد تعمیرگاهها و دانشجوها و قشر کم درامد مشتری اینان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *