هراز نیوز : کشتارگاه سنتی آمل با بیش از 30 سال قدمت واقع در منطقه شهری چاکسر این شهر به دلیل فقدان سیستم تصفیه فاضلاب مربوط، روزانه صدها هزار لیتر پساب و خون حاصل از کشتار دام را وارد رودخانه و کانال پایین دست می شود.

81377755-6062117 81377755-6062118

ایرنارودخانه خون

10 thoughts on “رود خانه خون در آمل + عکس”
  1. یا اوالفظل .اینقدر بی مسولیت کجا میشه دیدددددد

  2. اداره بهداشت و اداره محیط زیست و … کجایند !!!!!!!!

  3. وا اسفا پس اداره محیط زیست در این شهر چه کارست؟ مگر متولی حفظ و حراست از این بستر حیات نیست؟اگر شکار یک پرنده جرم است پس با این جرم مشهود چرا برخورد نمی کنند؟؟؟
    <>

  4. پخش این تصاویر پیگرد قانونی دارد. هراز نیوز .چون شاید منجر به سکته مغزی و یا قلبی افراد شود

  5. قابل توجه بهداشت محیط شهرستان آمل که به بعضی از موارد ریز وبسیار کم اهمیت اونقدر گیر میدن که یه پروژه مهم می خوابه اونوقت پسآب کشتارگاهی که روزانه تعداد زیادی دام ویا بخشهایی از بدنشان به دلایل مختلف انگلی ویا میکروبی ویا غیره معدوم میشن باید بره تو آبی که بخش زیادی از اون دوباره میره به مزارع کشاورزی
    آقایون شهرداری نیازی نیست برید دوبی فضای سبز ببینین
    همینجا باشین این موارد مهم رو اصلاح کنید بعد فضای سبزو یه کاریش می کنیم

  6. شما ظاهرا بچه امل نیستید لطفا به بازار روز جنب کشتارگاه سری بزنید قسمت عقب بازار بندگان خدا از بوی تعفن حالی ندارند مشتریان از بوی بد فرار میکنند کاسبهای بازار خیلی اعتراض و پیگری کردند ولی انگار گوش مسولین بهداشت و محیط زیست بدهگار نیست ظاهرا پشت پرده اینکار ادمهای گردن کلفت هستند که نمی گذارند کشتارگاه از اینجا برود بنده پیشنهادم این است فرماندار بسیجی اقای شفیع زاده و ریس شورا اقای ابراهیم زاده و مغز شورا اقای دکتر پاتی سری به بازار روز بزنند و با هیت امنا بازار و کسبه نشستی داشته باشند هم برای دنیا شما خوب است و هم برای اخرت

  7. شهری که مسئولینش آدمای …میخوان چی کار کنن .نهایت کارشون اینه حقوق کارمنداشون رو بتونن سر وقت ردیف کنن

  8. قابل توجه آقايان شوراي شهر وشهردار عزيز كه لا اقل براي افزايش محبوبيتشان اين اقدام خداپسندانه را عملي كنند .مردم منطقه در عذابند .

  9. وقتی درزمان انتخاب هرکس سعی دارد به طایفه خودش رای بدهد نتیجه بهتر از این نخواهد شد .بهتر است بجای انتقاد کردن .اول ب خودمان انتقاد کنیم در زمان انتخابات مصلحت شهر را در نظر داشته باشیم .نه مصلحت ایل و تبار را.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *