سردار میرشکار در یادواره شهدای رویان گفت: اسلام‌هراسی، شیعه‌هراسی و ایران‌هراسی سه راهبرد استکبار، برای جلوگیری از گسترش اسلام است.
 علیجان میرشکار  در آیین سیزدهمین یادواره سرداران و 75 شهید شهر رویان و حومه که در جوار شهدا و مسجد جامع این شهر برگزار شد، بیان کرد: در مقطعی که دنیا دو قطبی بود و نظریه‌پردازان غرب و شرق قدرت لیبرال دموکراسی را برتر و نبرد تمدن‌ها را مطرح می‌کردند، ملت ایران ایده جدیدی را مطرح کرد و این همان گفتمان جهانی شدن اسلام در دنیا بود.

این یادگار هشت سال دفاع مقدس افزود: فکری که باید جهانی شود همان چیزی است که پیامبر اکرم(ص) برای آن مبعوث شد و بر وی نازل شد و ملت ایران با دفاع مقدس و تقدیم شهیدان برای اهدافش گام برداشت.

این فرمانده دوران دفاع مقدس تصریح کرد: دشمن هم به درستی این را درک کرد و همه تلاش خود را به کار بست تا مانع این گفتمان شود اما نه تنها توفیقی به دست نیاورد بلکه امروز شاهد افزایش دو برابری جمعیت مسلمانان در اروپا طی 20 سال گذشته هستیم.

وی گفت: در 10 سال اخیر فقط در فرانسه 2 هزار مسجد ساخته شد و این در حالی است که در همین مدت تنها 10 کلیسا احداث شد.

این کارشناس مسائل سیاسی اضافه کرد: یکی از تئورسین‌های اروپایی در مطلبی پیش‌بینی کرده است تا چند سال آینده جمعیت بالغ انگلستان مسلمانان می‎شوند زیرا جمعیت مسلمان این کشور از حدود 100 هزار نفری، اکنون به 2 میلیون و 500 هزار نفر رسیده است و تا چند سال دیگر کشور آلمان به عنوان یک کشور مسلمان شناخته می‌شود و نیمی از مردم هلند نیز تا چند سال دیگر مسلمانند.

میرشکار در ادامه با اشاره به سه راهبرد اسلام‌هراسی، شیعه‌هراسی و ایران‌هراسی که دشمن برای جلوگیری از گسترش اسلام در دستور کار خود دارد، بیان کرد: راه‌اندازی، تجهیز و حمایت گروه‌هایی مانند طالبان و داعش که جنایات هولناکی را مرتکب و گروهی سر می‌بُرند را برای آن علم کرد که به مردم اروپا بگوید اینها نمونه اسلام و مسلمانان هستند و مانع اسلام‌گرایی شود.

این فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: ملت ایران با تدبیر و وجود رهبری معظم و استقامت خود به دنیا اعلام کرد که تنها راه سعادت، راهی است که پیامبر اسلام برای هدایت بشر آورده است و او رحمت‌العالمین است و به دشمنان اسلام هم اعلام کرد که خوی استکبارستیزی که در دنیا رواج دادید، پایه‌های لیبرال دموکراسی را که قرار بود به‌عنوان مکتب جهانی مطرح کنید، متزلزل شد.

وی خاطرنشان کرد: آزادی و دموکراسی و حقوق بشر که لیبرال دموکراسی شعار می‌دهد تا جایی است که منافع استکبار جهانی در معرض خطر قرار نگیرد، ادعای مبارزه با داعش هم به این دلیل است که از خط قرمزی که آمریکا برای آنان تعیین کرد، عبور کردند.

میرشکار عاشورا، عزاداری‌ها و یادواره شهدا را بصیرت‌افزایی دانست و افزود: ما امروز باید حسین زمان خود را بشناسیم، شمر این دوران را بشناسیم، زمین کربلا و بازیگر میدان را هم به درستی شناسایی کنیم زیرا اگر عاشورا را درست بفهمیم دیگر نیازی به کسی نداریم، چون آمریکا از بمب اتم ما نمی‌ترسد بلکه هراس وی از عاشورای تحریف نشده است که برای شیعه‌هراسی حدود 890 هزار صفحه را در گوگل به تصاویر قمه‌زنی اختصاص داده و این در حالی است که مسیحیان در مراسم خاص خود شبیه همین و شیشه‌زدن به خود را دارند ولی حتی یک صفحه را هم در این مورد پیدا نمی‌کنید.

این همسنگر شهدا تصریح کرد: امروز مین جدید در داخل جیب ما و فرزندان ما است، اگر آن روز در میدان مین دست و پا قطع می‌شد امروز در فضای مجازی ایمان و دین از بین می‌رود.

وی گفت: من مخالف استفاده از این امکانات نیستم، باید استفاده کرد اما مراقب بود و به جای هرزنامه‌ها قال باقر(ع) و قال صادق(ع)، وصیت‌نامه شهدا و عظمت کار شهدا را نشر دهید.

میرشکار تصریح کرد: آنچه در خطبه‌نامه امام حسین(ع) و دعای عرفه آن حضرت است را به دنیا منعکس کنید که استکبارستیزی، حقوق بشر و هرچه که بخواهید در همین دعا است.فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *