هراز– ماموران پليس آگاهي استان مازندران،زني را به اتهام قتل همسرش با قرص برنج در شهرستان ساري شناسايي و دستگير کردند.

در پي مرگ مشکوک مردي 42 ساله به نام “حميدرضا – خ ” در يکي از روستاهاي حومه شهرستان ساري در تاريخ 26 مرداد ماه سال جاري، موضوع به طور ويژه در دستور کار کارآگاهان و کارشناسان پليس آگاهي استان مازندران قرار گرفت .

ماموران پليس پس از چند ماه کار اطلاعاتي و تحقيقات پليسي پي به اختلافاتي خانوادگي مقتول با همسرش برده و اين زن را مورد تعقيب ومراقبت قرار دادند .

ماموران در ادامه تحقيقات دريافتند، متهمه به نام” الف – ع ” 27 ساله چند روز قبل از فوت شوهرش مقداري مواد سمي از يک فروشگاه عرضه سموم کشاورزي خريداري کرده و در حال حاضربه طور مشکوکي با جوان 19 ساله اي ارتباطات پنهاني دارد.

ماموران پليس با دريافت اين اطلاعات ، زن را به اتهام قتل شوهرش دستگير کردند و مورد تحقيق و بازجويي قرار دادند .

متهمه در تحقيقات و بازجويي هاي فني پليس ابتداء منکر هرگونه عمل مجرمانه اي شد ، اما با توجه به شواهد و قرائن موجود لب به اعتراف گشود و علت و انگيزه قتل را اختلافات خانوادگي عنوان کرد .

وي اظهار داشت : با توجه به اختلافي که با شوهرم داشتم و راضي به طلاق هم نمي شد، با ” جواد ” آشنا شدم و موضوع را به او گفتم، او هم به من پيشنهاد قتل شوهرم را داد و با تهيه قرص برنج آن را به صورت پودر داخل غذايش ريخته و او را کشتم .

ماموران پليس آگاهي در ادامه با شناسايي مخفيگاه همدست قاتل اين فرد را نيز در عملياتي غافلگيرانه دستگير کردند و متهمان را پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضايي دادند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *