سرپرست فرمانداري فريدونكنار منصوب شد حجت ا… عصمتي، معاون فرمانداري فريدونكنار با حفظ سمت به عنوان سرپرست فرمانداري اين شهرستان منصوب شد. �

 

با حكم استاندار مازندران، حجت ا… عصمتي معاون فرمانداري فريدونكنار با حفظ سمت به عنوان سرپرست فرمانداري اين شهرستان منصوب شد.

به گزارش روابط عمومي استانداري، متن حكم سرپرست فرمانداري فريدونكنار به شرح زير است:

” آقاي حجت ا… عصمتي

معاون فرمانداري شهرستان فريدونكنار

سلام عليكم

به موجب اين حكم با حفظ سمت به عنوان (( سرپرست فرمانداري شهرستان فريدونكنار)) تعيين مي شويد.

اميد است با اتكال به خداوند متعال و رعايت كامل و دقيق قوانين و مقررات و بهره گيري از ظرفيتها و پتانسيل ها در انجام وظايف محوله موفق و مؤيد باشيد .

ربيع فلاح جلوار”

 

گفتني ست پيش از اين “محمد حسين زاده لداري” مسووليت فرمانداري فريدونكنار را برعهده داشت.

3 thoughts on “حجت ا… عصمتي سرپرست فرمانداري فريدونكنار شد”
  1. آقای حسین زاده فرماندار ولایت مدار و بسیار سخت کوشی هستند. جا داره که از زحمات شبانه روزی ایشان نهایت تشکر را داشته باشم. با وجود ایشان به سازندگی و آینده شهرمان دل خوش کرده بودیم اما حیف و صدحیف که امیدمان در دولت تدبیروامید بسیار کمرنگ شد.
    خداوندا فتنه فتنه گران را به خودشان بازگردان و کمکمان کن تا بتوانیم ایران خود را همیشه و در هر زمان مثل همیشه باصلابت و پایدار بببینیم…
    الهی آمین

  2. آقاي استاندارهميشه اينگونه عجولانه وبدون دقت نظرعمل مي نماييد؟شمافريدونكناررااز داشتن فرمانداري متعهد وصادق كه تمام هم وغمش وتمام وقت وانرژي اش را صرف پيشرفت وحل مشكلات عديده اين شهر شهيدپرور و خداجونموده بود محروم كرديد.واقعا جاي تاسف داره….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *