هراز نیوز:مهندس حسن یحیی پور در جریان رای گیری  صحن  شورای شهر ایزد شهر با حداکثر آرا به عنوان شهرداراین شهر  انتخاب و به استانداری مازندران معرفی شد .

شنیده های هراز نیوز حاکی است گزینه هایی چون مهندس رمضان زاده ،مهندس دابوییان ومهندس اسدی  جزوگزینه های تصدی این مسوولیت بودند که در نهایت اعضای شورای شهر  حسن یحیی پوررا برگزیدند .

گفتنی است یحیی پورهم اکنون شهردار دابودشت است و برای تصدی مسوولیت درایزد شهر لازم است اعضای شورای شهر دابودشت با استعفای اوموافقت نمایند .

حسن یحیی پور

41 thoughts on “مهندس حسن یحیی پور به عنوان شهردار ایزد شهر انتخاب شد”
  1. سلام مهندس جان
    بهتون تبریک میگم
    حق شما بیشتر از اینهاست.

  2. جناب یحیی پور انتخاب شما به سمت شهردار ایزدشهر مایه سربلندی دوستان شد! مردم فهیم ایزدشهر نیز از این انتخاب خیر خواهند دید انشالله! لیاقت شهر و شهردار به یکدیگر میاید! جایگاه بهتر را برایتان آرزو داریم! مهدی و وحید

  3. باسلام.. احتراما” انتخاب بجا و شایسته جنابعالی را به عنوان شهردار ایزد شهر که بیانگر لیاقت و شایستگی شما می‌باشد را از صمیم قلب خدمت جنابعالی و خانواده محترم، مردم شریف ایزدشهرتبریک عرض نموده و از خداوند متعال‌ موفقیت‌ بیش‌ از پیش‌ جنابعالی را در این مسئولیت طلب‌ نموده‌ و از قادر منان‌ آرزوی توفیق روز افزون را برای جنابعالی دارم.

  4. سايت هراز نيوز از اطلاع رساني شما در همه زمينهاي مسايل استاني سپاسگزاري ميشه اولا يعني يك نفر نيست كه از اقاي شهردار انتقاد داشته باشد دوما ماشنيديم دو نفر از اعضاي شوراي ايزدشهر به ايشان راي ندادند از ادم زرنگي مثل يحيي پور تعجب داره كه چطورداره وارد اونجا ميشه كه شهردار قبلي ايزدشهر نتونست حداقل يكسال با اون شورا كاركنه و بنده خدا رو استيضاح كردند وشنيدم شوراي دابودشت وكاركنان شهرداري دابودشت از رفتنش ناراحتند پس پيشنهاد ميشه شوراي شهر دابودشت با استعفاش مخالفت كنند تا او از دابودشت نره ورفتنش فقط وفقط به دست شورايت به هرحال از شاليزار به لب اب خوش بگذره

  5. سلام ضمن عرض تبریک خدمت این بزرگوار .چرا اینقدر تو بوق و کرنا میکن ن که طرف قویه.اگر اینچنین بود خوب میشد شهردار امل.چرا شورای امل از ایشان استفاده نکردن

  6. با عرض تبریک به مهندس یحیی پور امیدوارم شورای شهر دابودشت مهندس سعید علیزاده را به عنوان شهردار انتخاب نمایند .

  7. با سلام جناب مهندس یحیی پور با آرزوی موفقیت بیشتر ،امیدواریم شورای شهر دابودشت مهندس سعید علیزاده را به عنوان جانشین شما انتخاب نمایند چون غیر از این باشد مساوی با زد و بند و خیانت است با تشکر.

  8. یحیی پور عزیز با تبریک فراوان امیدوارم موفق باشید انشاالله این جای خالی شما را یک فرد کاردان افرادی چون مهندس علیزاده پر کند ..

  9. جناب اقای یحیی پور همانگونه ایزد شهر (از نظر پاکیزگی و زیبایی) نمونه بوده است لیاقت جناب عالی به عنوان شهردار ایزد شهر بجا و شایسته میباشد و ارزوی توفیقات روز افزون را برای شما از خداوند منان خواهانیم .

  10. ارزوی موفقیت برای جنابعالی همیشه پیروز باشید

  11. مهندس تبریک امیدوارم به انچه که لیاقتتان است در شهرهای بزرگ برسید

  12. با عرض سلام و احترام : ضمن تبریک به حضرتعالی و خانواده محترم .آرزو می کنم همیشه در پناه خداوند متعال سلامت ، سربلند و موفق باشید .

  13. شنیده ها حکایت از این دارد تا بحال حدود 20 نفر رزومه به شهرداری دابودشت داده اند یعنی ما انقدر شهردار داریم خبر نداریم

  14. خبری امد خبری دراه است حاج حسن از بی خبر نااگاه است ….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *