فرمانده انتظامي شهرستان جويبار مازندران، از شناسايي و دستگيري سارق و کيف قاپ حرفه اي معروف به ” حامد شکارچي” با 15 فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ ” سيد رحمان رضازاده ” با اعلام اين خبر افزود : تشريح اين خبر بيان کرد: به دنبال وقوع چندين فقره سرقت منزل ، موضوع به صورت ويژه در دستور كار پليس قرار گرفت.

وي افزود: در راستاي اجراي طرح مبارزه با سرقت و تشديد اقدامات پليس ، ماموران موفق شدند، يکي از سارقان حرفه اي به نام ” حامد – ش” معروف به “حامد شکارچي” را که سابقه دار نيز بوده را شناسايي و در اقدامي غافلگيرانه وي را دستگير کنند.

فرمانده انتظامي شهرستان جويبار ادامه داد: متهم پس از دستگيري، در بازجويي هاي فني و تخصصي ابتدا منکر هرگونه ارتکاب عمل مجرمانه اي شد، اما با شواهد و قرائن موجود به بزه انتسابي اعتراف کرد.

وي تصريح کرد : ماموران در ادامه تحقيقات و بازرسي از منزل متهم به سرقت اموال مسروقه از قبيل يک دستگاه لپ تاپ ، چند دستگاه گوشي موبايل ، چند عدد النگو و گردنبند ، چندين عدد کارت سوخت وسائل نقليه ، چند عدد کيف زنانه ، يک دستگاه پمب آب برقي کشف و ضبط کردند.

سرهنگ “رضازاده” افزود : متهم در ادامه تحقيقات به بيش از 15 فقره سرقت ديگر در سطح استان اعتراف کرد و با تشکيل پرونده تحويل مرجع قضايي و سپس با قرار وثيقه ي مناسب روانه زندان شد.

فرمانده انتظامي شهرستان جويبار در ادامه از شهروندان خواست : با رعايت هشدارهاي انتظامي، ضمن همكاري با پليس در برقراري امنيت و آرامش در جامعه سهيم باشند و به منظور پيشگيري از سرقت داخل خودرو در توقف هاي كوتاه مدت شيشه اتومبيل خود را بالا برده و درب ها را قفل كنند و از گذاشتن اشياء قيمتي داخل اتومبيل خودداري کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *