فرمانده انتظامی شهرستان آمل از شناسایی و دستگیری دو سارق مسلح حرفه ای و کشف 45 فقره سرقت خبرداد.

هراز “سرهنگ ولی اله گنجیان مقدم با اعلام این خبر افزود: در پی وقوع سرقت های داخل خودرو در سطح شهرستان آمل و شهرهای همجوار، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران انتظامی مستقر در کلانتریها و یگان امداد شهرستان با انجام اقدامات عملیاتی و افزایش گشت های انتظامی، در یک عملیات منسجم و با رعایت اصل غافلگیری موفق شدند، سارقان را شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل گفت: ماموران با شناسایی متهمان، آنان را تحت تعقیب و مراقب قرار داده و در عملیاتی غافلگیرانه، هر دو متهم را در حالیکه در مقابل ماموران با استفاده از تجهیزات دفاع شخصی قصد مقاومت داشته اند، دستگیر کردند.

سرهنگ گنجیان افزود: ماموران دراین عملیات موفق شدند، از متهمان یک قبضه سلاح کمری به همراه تجهیزات دفاع شخصی کشف و ضبط کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل عنوان داشت: متهمان به سرقت که افرادی غیر بومی استان هستند در تحقیقات و بازجوئی های فنی پلیس به 45 فقره سرقت داخل خودرو در شهرستان های “آمل محمودآباد” و استان قم اقرار کردند.

سرهنگ گنجیان اظهار داشت: ماموران در بازرسی از مخفیگاه متهمان موفق شدند، اموال سرقتی به همراه مقادیری کیف دستی و دوربین های فیلم برداری کشف و ضبط کردند.

گنجیان در پایان از شهروندان خواست موارد مشکوک را با تلفن و یا پیامک به شماره 110 اطلاع دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *