خانه ای که حالا دیگر به نام اهل بیت شد

باسمه تعالی و هوالعالم الغیب والشهاده الکبیرالمتعال

یادی به قیامت قامت جاودانگی

آقای جواد یزدانی: در گستره هستی آنچه یاد آدمی را خاطره انگیز می کند و نامش را جاودانه می سازد و صورت معنویش را در قاب دلها به یادگار می گذارد و لبخند خداوند را هویدا می گرداند ؛ عملی است که فقط با یاد و نام خداوند کریم جلوگر می شود و به عنوان باقیات الصالحات به ساحت کبریایی او عرضه می گردد.

سالیانی بود اهالی دارالسیاده روستای گیلاس آرزو داشتند مکانی را در آمل در اختیار داشته باشند تا در بر پایی مراسم مذهبی ، فرهنگی ، اجتماعی و تعاونی و نیز جایگاهی برای دیدار و صله رحم به خصوص جلسات هیات و دروس قرآن و معارف از آن فایدت ببرند. تا اینکه دعاها به اجابت رسید و خواسته های صادقانه به اهدای خالصانه در پیوست .

آری ! کفش اراده به پا کرد و عصای تصمیم به دست گرفت ترنم مهر بر لبان جاری ساخت تا اینکه دستان بارانی اش کویر تشنه نیاز ما را آبیاری کرد و در فضای تعجب و حیرت ، ما را به یقین رسانید که هنوز هم هستند کسانی که فقط با خدا معامله می کنند .

حاج سید ابراهیم حامدی فرزند سید حسین حامدی با اهداء حدود ۳۰۰ متر مربع ساختمان مسکونی اش و حق اجاره ۱۰ باب مغازه و انباری در خیابان شیح فضل ا … نوری نبش فجر ۱۶ شهر آمل به اهالی روستای گیلاس واگذار نمود. او این توفیق را یافت تا هدیه ای را به آقا امام حسین ع تقدیم بدارد و نام خود و پدر بزرگوارش را بر سر زبان ها قرار دهد .

حاج سید ابراهیم حامدی با حضور همسر مکرمه اش حاجیه طیبه جبرئیل و فرزندان فهیم خود ( سید مجید – سید سعید – سید اسدا… – سیده رقیه ) در جمع نمایندگان روستای گیلاس ( سید علی محمد ازلی – سید موسی ابراهیمی ) و شهادت سید مجتبی ازلی و سید حسین ازلی با شوق وصف ناپذیر و اشتیاق مثال زدنی گفت : هر چه دارم به عنایت خداست وبه برکت امام حسین .

با تشکر از آقای کمیل یزدانی برای ارسال خبر و تصاویر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *