مراسم معارفه علي رجبي وندچالي به عنوان مديركل جديد ثبت احوال مازندران برگزار شد.
هراز ، عليرضا يونسي رستمي، معاون سياسي امنيتي و اجتماعي استاندار مازندران در اين مراسم با بیان اینکه هویت یک جامعه به ثبت احوال آن بستگی دارد، گفت: کشور در همه ابعاد توسعه‌ای از مستندات سازمان ثبت احوال استفاده می‌کند.
وی فعالیت مکانیزه و مدرن سازمان ثبت احوال را گامی برای خدمات‌رسانی مناسب در مدت کوتاه دانست و گفت: مدیرکل جدید ثبت احوال مازندران باید ادامه دهنده روند قبلی در این اداره کل باشد تا جایگاه مازندران در رتبه نخست کشوری تثبیت شود.
يونسي ادامه داد : سازمان ثبت احوال نقش محوری و مؤثری در تصمیم گیری های استانی دارد و ارائه آمار دقیق و تدوین شده از مهم ترین عملکردهای این سازمان است که باید در جهت بالندگی استفاده شود.
یونسی اذعان داشت: ثبت احوال همچنین در تدوین برنامه های توسعه اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی استان نقش اساسی داشته و با رصد جمعیتی کشور می تواند نقش بسزایی را در توسعه داشته باشد.
معاون سياسي امنيتي استاندار از خدمات فرج‌الله ملکی مدیرکل سابق تقدیر و خدمت‌رسانی علی رجبی مدیرکل جدید در جایگاه مدیریت ثبت احوال مازندران را مناسب ارزیابی کرد.
وی با اشاره به اینکه رجبی به لحاظ عملکرد مثبتش در فرمانداری نکا برای استان موثر بوده و استفاده از این نیرو در جای دیگر را غنیمت دانستیم، افزود: سازمان ثبت احوال کشور با بررسی کارشناسی با مدیریت رجبی موافقت کرد.
گفتني ست علي رجبي پيش از اين فرماندار شهرستان نكا بوده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *