پهلوان واقعی در این روزگار کسی است که بتواند با نفس خود مبارزه کند و در صورت پیروزی بر نفس خود گام در راهنمایی دیگران و ترویج منش پهلوانی بردارد.

وبلاگ ایران72، اشرار جایگزین پهلوانان با غیرت و عزت شدند، حرف خاصی ندارم، فقط همین که به راحتی افرادی که به عنوان اشرار و مفسد فی الارض شناخته شدند و حکم اعدام سزای آنهاست، امروزه به عنوان پهلوان نام‌شان ذکر می شود و از آنها برای نسل جوان الگوسازی می شود.

پهلوان واقعی در این روزگار کسی است که بتواند با نفس خود مبارزه کند و در صورت پیروزی بر نفس خود گام در راهنمایی دیگران و ترویج منش پهلوانی بردارد.

جا داشت مسئولان محترم شهرستان نور، در مواجهه با چنین اقدامی برخورد قاطعانه ای با این جریان از خود نشان می دادند.

یادآور می شود، چندی پیش نیز یک شرور در بابل که پس از درگیری با مأموران به هلاکت رسید، بنرهای عریض و طویلی از وی در سطح شهر نصب شد.بلاغ 

5 thoughts on “چهره سازی از یک شرور اعدامی در نور/تصاویر”
  1. ناراخت نباش هیچ کس به او پهلوان نمیگوید . اگر خودش هم زنده بود از این ینر خنده اش میگرفت

  2. جدیدا اشرار با افتخار دست به قتل میزنند و با خیال راحت منتظر بخشش هستند .ترحم به چنین افرادی ظلم بسیار بزرگی در حق جامعه هست.جای بسی تعجب که این قاتلین که یک شبه از طرف دوستان مفسد و اوباش خود پهلوان نام میگیرند !!

  3. متاسفانه اوضاع فرهنگی منطقه همجوار در این خصوص اصلا مناسب نیست. در آمل هم وقتی راننده ای را می بینید که هیچ یک از اصول و فرهنگ رانندگی را رعایت نمی کند اگر به پلاکش دقت کنید متوجه می شوید که از کجا آمده است .متاسفانه در هیچ زمینه روی فرهنگ سازی این شهر کار نشده است و این مساله در درجه اول آسیب های جدی را به همین مردم بدبخت و بی نوا که به خاطر عدم آموزش به این وضع دچار شده اند وارد خواهد ساخت. متاسفانه در سالهای اخیر در آمل خودمان هم کم مسائلی از این دست نداشتیم .
    این ها بر می گردد به عدم آموزش و فرهنگ سازی.
    باید اندیشید چرا جامعه به چنین وضعی دچار آمد.

  4. واقعا …… خیلی ترسو و پول دوست هستن دل و جرات ندارن . عرضه برخورد ندارن . طرف میاد صدتا سرقت میکنه و به راحتی مواد فروشی میکنه فردا از زندان ازاد میشه . ناگفته نمونه سارقا و نواد فروشها با برخی مامورین دستشون توی یه کاسه هست. هم این مواد فروشا و دزدا و مامورین رشوه خور راباید در ملا عام تو سطل زباله انداخت .

  5. نویسنده مطلب !!!!تو خووووبی …
    تو بدرد میخوری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *