هراز نیوز: صبح امروز (شنبه ۱۲ مهرماه ) همایش آموزش توجیهی رانندگان سرویس مدارس با حضور جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر آمل ،  نماينده انجمن اوليا و مربيان اداره كل آموزش و پرورش مازندران،  ریاست آموزش و پرورش آمل، جانشين پليس راهور شهرستان ، مدیر عامل سازمان تاکسیرانی ،  مدير عامل سازمان اتوبوسراني و جمعی از رانندگان سرویس مدارس شهرستان در سالن شهرداری آمل برگزار شد.

 

سخنگوی شورای اسلامی شهر آمل در این همایش گفت: سرویس مدارس خانه سیار دانش آموزان و فرزندان ماست و رانندگان بایستی بعنوان بزرگ این خانه در سالم نگهداشتن آن کوشا باشند.

علی قاسمی با اشاره به اینکه دانش آموزان در هر حال در خانه ، مدرسه و سرویس مدارس در حال آموزش و یادگیری هستند تاکید کرد : رانندگان سرویس مدارس، تلاش کنند الگویی مناسب برای دانش آموزان بویژه کودکان باشند.

سخنگوی شورا و رئیس شورای اسلامی شهرستان آمل ، با اشاره به اینکه خانواده ها و آموزش و پرورش به شما رانندگان سرویس مدارس اعتماد کردند، تصریح کرد: دانش آموزان بعنوان یک امانت در اختیار شما هستند و بایستی در حفظ و حراست این امانت کوشا باشیم تا خدای ناکرده بعنوان الگویی بد در این امانت خیانت نکنیم .

همچنین  حميد محمدنسب مدير آموزش و پرورش شهرستان آمل در همايش رانندگان سرويس مدارس كه در سالن اجتماعات شهرداري آمل برگزار شده بود اظهار داشت: رعايت قوانين و مقررات از سوي رانندگان موجب حفظ امنيت و آسايش اوليا و خود دانش آموزان خواهد شد كه به دنبال آن موجب ارتقاي كيفيت آموزشي و پرورشي را به دنبال دارد.

محمدنسب با بيان اينكه رانندگان سرويس مدارس به عنوان الگوهاي عملي در ترويج فرهنگ شهروندي براي دانش آموزان هستند اظهار داشت: در همين راستا رانندگان گرامي بايد قوانين و مباحث فرهنگي را رعايت كنند.

مدير آموزش و پرورش آمل با يادآوري اين مطلب كه دانش آموزان، جامعه سازان فرداي ايران اسلامي هستند ابراز داشت: تاکسیرانان در سرویس مدارس نقش الگوهای تربیتی را برای دانش آموزان دارند که نقشی کم نظیر و بی نظیر محسوب می شود .

حميد محمدنسب با تاكيد بر رعايت قوانين راهنمايي و رانندگي از سوي رانندگان تصريح داشت: رانندگان سرويس مدارس مطابق مقررات ابلاغي نبايد بيش از ظرفيت خودرو اقدام به سواركردن دانش آموز كنند.

مدير دستگاه تعليم و تربيت آمل ادامه داد: رعايت قوانين و مقررات از سوي رانندگان موجب حفظ امنيت و آسايش اوليا و خود دانش آموزان خواهد شد كه به دنبال آن موجب ارتقاي كيفيت آموزشي و پرورشي خواهد شد.

IMG_0391

IMG_0362

IMG_0359

IMG_0386

One thought on “همایش آموزش توجیهی رانندگان سرویس مدارس در آمل + عکس”
  1. به اقای اذرگشت بگید تو امل میخواست تله کابین بزنه چی شد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *