معاون توسعه مديريت و منابع انساني استاندار مازندران گفت: نوع نگاه استاندار مازندران به غرب ويژه و عادلانه و تعادلی است و به عنوان يك شهروند از ايشان تقدير مي نمايم.

هرازنیوز: حسن خيريانپور در نشست بررسي مشكلات غرب مازندران درفرمانداری شهرستان رامسر افزود: در راستاي تفويض اختيارات ادارات كل بويژه ازادارات مهم نقطه نظرات آنها دريافت شده و در دستور كار جدي است تا ضمن طرح در شوراي معاونين استانداري تصويب و جهت اجرا ابلاغ مي گردد.

وي اظهار داشت: نيازهاي غرب استان مازندران بايد مورد توجه جدي قرار بگيرد و درجهت حل آنها اقدام شود.

وي گفت: هم  اينك برخي از شهرهاي غرب مازندران در تعطيلات و فصول گردشگرپذير به  لحاظ ترافيك سنگين طاقت فرسا مي شود و بايد دراين زمينه برنامه ريزي شود و تحقق این مهم به عنوان يك كار ماندگار در دولت تدبير و اميد است.

وي بيان داشت: عمران روستايي بايد به عنوان يك اولويت باشد و بسياري از گردشگران از روستاها بيشتر استفاده مي نمايند و به فصل عمران روستا بايد توجه ويژه شود.

وي ادامه داد: واحد بين الملل دانشگاه علوم پزشكي مازندران هفته دولت طبق دستور استاندار كلنگ زني شد و 3 ميليارد تومان اعتبار دارد و تأكيد استانداردر این زمینه نافع و اثرگذار است.

وي ضمن اشاره به سفر رياست محترم جمهور به استان خواستار نگاه ويژه به غرب باتوجه به خدمات ملي و فراملي شد. وي افزود: در راستاي تحقق دولت  الکترونیک و اجراي برنامه هاي نقشه راه اصلاح نظام اداري كشور بحث برون سپاري و تقويت كمي و كيفي پيشنخوان هاي دولت در روستاها و شهرها مورد تأكيد است.

وي بيان داشت: ضرورت ايجاب مي نمايد جهت تحقق توسعه روستاها ، بخشداران با مديريت فرمانداران و همكاري شركت پست، دهياران و شوراهاي اسلامي روستاها تا پايان سال نسبت به راه اندازي صندوق هاي خرد روستايي اقدام نمايند و بخشداران و فرماندارن دراين رابطه ارزيابي خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *