SAM_2105 SAM_2107 SAM_2116   SAM_2130

رئيس دادگستری شهرستان آمل طی حکمی از سوی رئیس قوه قضائیه کشور با حضور رئیس کل دادگستری مازندران انتخاب و معرفی شد.
به گزارش هرازنیوز از آمل: علی طالبی دادستان عمومی و انقلاب آمل در مراسم تودیع و معارفه رئيس دادگستری این شهرستان در مسجد امام رضا(ع) آمل ضمن گرامیداشت یادوخاطره رزمندگان هشت سال دفاع مقدس ایثار و ایستادگی آنها ماندگاری نظام جمهوری اسلامی بیان و عنوان کرد: مردم کشور ما آسایش، امنیت، سربلندی و افتخارات در عرصه‌های مختلف را مدیون خون شهدا باید بدانند.
رئیس دادگستری سابق شهرستان آمل نیز مسئولیت خود را در شهر هزارسنگر آمل مرهون مقامات استانی و کشوری بیان کرد و گفت: این افتخار است که چندین سال در بین مردمی ایثارگر، رشید، مقاوم خدمت‌گذاری کردم، مردمی که در همه صحنه‌ها حضور پررنگ داشتند.
حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن عمادی‌مجد با بیان اینکه مهمترین وظایفه دستگاه قضایی طی این سال‌ها اجرا و گسترش عدالت بوده است، افزود: اجرای این وظایف حاصل تلاش، همدلی، تعامل، همراهی و مشارکت همه کارکنان، مسئولین و مردم این شهرستان بوده است.
وی با تاکید براینکه در حکومت اگر حاکم عادل باشد مردم آن نیز عدالت پیشه می‌کنند، ابراز داشت: برعکس اگر حاکمی بر حکومتش عادل نباشد مردم آن عدالت را نمی‌شناسند.
عمادی‌مجد با اعلام اینکه کشور اسلامی همت مسئولین است تا عدالت اجتماعی اجرا شود، اذعان داشت: دستگاه قضائی اجرای عدالت اجتماعی از وظایف‌شان است چرا که با این روش فقر از بین خواهد رفت.
رئیس دادگستری سابق آمل بیان داشت: اقتدار قضائی، استقلال، دانش و خواست و معیشت الهی از ویژگی‌هایی که در دادگستری باید وجود داشته باشد.
به گزارش هرازنیوز: طی حکمی از سوی رئیس قوه قضائیه کشور حجت‌الاسلام فضل‌الله سیفی به نمایندگی از طرف رئیس کل دادگستری مازندران به عنوان رئیس دادگستری جدید شهرستان آمل معرفی شده و پس از قدردانی از زحمات شش ساله حجت‌الاسلام سید حسن عمادی‌مجد حکم سمت مستشار تجدید نظر دادگستری استان مازندران به وی اهدا شد.
  کبریا مقدس

SAM_2139 SAM_2142 SAM_2145 SAM_2147 SAM_2157 SAM_2163 SAM_2180 SAM_2185 SAM_2190 SAM_2195 SAM_2201

4 thoughts on “سیفی رئیس دادگستری شهرستان آمل شد+عکس”
  1. برای حاج آقای عمادی مجد و حاج آقا سیفی آرزوی موفقیت دارم.

  2. باسلام ، قابل توجه مسئولان محترم دستگاه قضا که چرا قضات شایسته و ارزشی که فقط قانون را اجرا می کنند برچسب خشک بودن به آنها می زنند و الان سر جای خودشان نیستند و در گوشه ای به کار خود مشغولند … دادگستری های ما به چنین قضاتی نیاز دارد تا دست کار چاق کن ها کوتاه شود و به داد مردم برسند که واقعا گرفتارند . . .
    لطفا زاویه دیدتان را عوض کنید * چراکه مجبوریم نگاهمان را عوض کنیم

    لطفامدیریت محترم سایت این مطلب را بگذارند همش که نمیشه به به و چه چه کرد …

  3. اززحمات آقای عمادی مجد تشکرکرده وبرای این عزیز آرزوی توفیق دارم!

  4. با تشکر از زحمات حجت الاسلام عمادی مجد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *