هراز نیوز: رئیس شورای اسلامی شهر آمل کسب مدال برنز رده‌بندی رقابت‌های قهرمانی جهان ، توسط قاسم رضایی، نماینده وزن ۹۸ کیلوگرم کشتی فرنگی کشورمان را تبریک گفت.

 

 

خسرو ابراهیم زاده گفت:با لا رفتن پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی با کسب مقام سوم مسابقات کشتی فرنگی شهر تاشکند ازبکستان موجی از شادی و شعف در کشور بویژه مردم همیشه قهرمان آمل به وجود آورد.
ابراهیم زاده ادامه داد : کسب مقام سومی این مسابقات را به جنابعالی،کادر فنی ، تیم ملی کشتی فرنگی ، خانواده محترم ، ایران اسلامی و بالاخص همشهریان عزیز آملی تبریک گفته و از خداوند متعال برای پیروزی های بیشتر در عرصه های مختلف ورزشی را از خداوند متعال خواستارم.
اضافه می شود ؛ قاسم رضایی نماینده وزن ۹۸ کیلوگرم کشورمان بعد از پیروزی ۳ بر یک مقابل کارل اسچون از سوئیس، در دور دوم با نتیجه ۲ بر یک موسی اولویف از روسیه را شکست داد و گام به یک‌چهارم نهایی گذاشت. رضایی در دور سوم با نتیجه ۲ بر صفر از سد مارتین نیلسن، دارنده مدال برنز قهرمانی اروپا از نروژ گذشت و راهی نیمه‌نهایی شد، اما در این مرحله با نتیجه ۳ بر یک مغلوب آرتور آلکسانیان، دارنده مدال برنز المپیک لندن و نایب قهرمان ۲۰۱۳ جهان از ارمنستان شد و شانس حضور در فینال و کسب مدال طلا را از دست داد.
رضایی در دیدار رده بندی با نتیجه ۴ بر یک آلکساندر هاربوویک از بلاروس را شکست داد و به مدال برنز دست یافت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *