معاون فرهنگی اوقاف مازندران: مراسم شکرانه سلامتی مقام معظم رهبری با قرائت دعای کمیل فردا شب در 117 بقعه و امامزاده استان مازندران برگزار می‌شود.

 

به گزارش هراز نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، حجت الاسلام والمسلمین مسعود قربانی در گفت و گو با ما بیان داشت: پس از انتشار خبر بیماری مقام معظم رهبری و حضور ایشان در یکی از بیمارستان‌های دولتی تهران، مردم علوی و ولایتمدار استان مازندران دست به دعا برداشته و آرزوی سلامتی هرچه زودتر مقام معظم رهبری را از خداوند متعال درخواست کردند.

 

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران با اشاره به اینکه شب گذشته مراسم شکرانه سلامتی مقام معظم رهبری با قرائت دعای توسل در آستان امامزاده عباس (ع) ساری برگزار شد، افزود: این مراسم با حضور مردم ولایتمدار مرکز استان مازندران برگزار و عاشقان ولایت و امامت در این مراسم برای سلامتی امام خامنه‌ای سجده شکر به‌جا آوردند.

 

قربانی تصریح کرد: این مراسم معنوی شب گذشته با حضور اقشار مختلف مردم ولایتمدار و همچنین جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در جوار بقعه امامزاده عباس(ع) ساری برگزار شد .

 

وی در ادامه از برگزاری مراسم شکرانه سلامتی مقام معظم رهبری با قرائت دعای کمیل خبر داد و گفت: این مراسم معنوی فردا شب در 117 بقعه و امامزاده استان مازندران با حضور دلدادگان ولایت و امامت برگزار می گردد.

 

گفتنی است، اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران مسئولیت اجرای مراسم شکرانه سلامتی امام خامنه‌ای در امامزادگان و بقاع متبرکه مازندران را برعهده دارد.

 

One thought on “برگزاری مراسم شکرانه سلامتی مقام معظم رهبری در 117 امامزاده مازندران”
  1. انشاءالله دعایتان قبول حق تعالی باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *