درهمایش روسای دانشگاه های استان مازندران که به میزبانی دانشگاه مازندران در سالن همایش دانشکده هنر و معماری  بابلسر درعصر شنبه 1/6/1393 برگزار گردید، دکتر ربیع فلاح استاندار مازندران، لطف الله آجدانی مدیر کل آموزش و پژوهش استانداری مازمدران را به عنوان نماینده خود در امور پیگیری مسایل و مشکلات کلیه دانشگاه ها و مراکز پژوهشی استان مازندران معرفی کرد. در این همایش که با حضور روسای دانشگاه های دولتی و غیر دولتی مازندران برگزار شد، دکترفخرالدین اصغری آقمشهدی رئیس دانشگاه مازندران، دکتر عبدالرضا شیخ الاسلامی رئیس دانشگاه علوم و فنون مازندران، پرفسورعباسعلی رستمی رئیس دانشگاه غیر انتفاعی شمال ، دکترمعتمد زادگان رئیس پارک علم و فناوری مازندران، پرفسور داوود دومیری گنجی رئیس بنیاد نخبگان مازندران ،دکتر محمد علی بهمنیار رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساغری و دکتر محمد احمدی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سواد کوه با ایراد سخنرانی به طرح مسائل و مشکلات دانشگاه ها و مراکز علمی و تحقیقاتی استان مازندران پرداختند. در این همایش ربیع فلاح استاندار مازندران با تشریح سیاست ها ی دولت تدبیر و امید در امور دانشگاهی و پژوهشی، با تاکید بر ضرورت تعامل هر چه بیشتر دانشگاه ها و دولت و اهمیت نقش دانشگاه در فرآیند توسعه کشور و استان مازندران، لطف الله آجدانی را به عنوان نماینده خود در دانشگاه ها و مراکز پژوهشی استان مازندران معرفی و تصریح کرد : دانشگاه های مازندران از این پس هر گونه مشکلات و مطالبات خود را می توانند با آجدانی به عنوان  محور ارتباطات دولت و دانشگاه های مازندران طرح و آجدانی به نمایندگی از استاندارمسوولیت پی گیری مسایل و مشکلات و نیازهای دانشگاه های استان مازندران را برعهده خواهد داشت.

همچنین لطف الله آجدانی در گفت و گوی خبری در حاشیه این همایش تاکید کرد حسب درخواست استاندار از وی و ارائه اختیارات لازم از سوی استاندار به آجدانی برای مدیریت پی گیری های ویژه در امور دانشگاه های استان ، تصمیم دارد تا در راستای حل و کاهش مشکلات دانشگاه ها و مراکز پژوهشی مازندران ،به زودی کارگروه تخصصی با حضور و مشارکت نماینده ای از دانشگاه مازندران ، نماینده ای از دانشگاه غیر انتفاعی شمال و نمایندگانی از دانشگاه های دیگر استان را با محوریت و مدیریت دفتر آموزش و پژوهش استانداری مازندران تشکیل دهد.

3 thoughts on “انتخاب و معرفی لطف الله آجدانی به عنوان نماینده استاندار در امور دانشگاه های استان مازندران”
  1. باسلام وارادت:
    عرض تبریک به اهالی دانشگاه های مازندران که آقای آجدانی پیگیر کار آنان شده است انشاء الله موفق باشد!
    وبه حق استاندارمحترم مازندران فردی دردآشناست. ودکتر آجدانی هم باپیشنهادتشکیل کارگروه نشان می دهد که اهل خرد جمعی است! احسن برشیرمرد آملی که بادرایت کامل کار می کندانشاءالله ازافرادنخبه استفاده کند.خدا خیرش دهد!هرچندکاری بس سخت ودشواراست امیدوارم به یاری خدا وهمکاری اهالی فن پیروزوسربلندازاین مسئولیت بیرون آید!یاحق

  2. این اقا هر شش ماه یه پست جدید میگیره ……

  3. کلکسیون پست میخواد ره بندازه…….
    یکی نیست بهش بگه تو رو چه به این کارها……….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *