دومین جشنواره فیلم ویدئویی ( یاس) در آمل و استان مازندران که هدف تمرکز زدایی جشنواره از تهران در حالی برگزار می شود که بیش از 44 کشور جهان آثارشان را برای حضور در این جشنواره به دبیر خانه ارسال کردند . از میان این کشورها کشور هایی همچون ترکیه  ایتالیا پرتغال  هلند  برزیل  تایوان  الجزایر  گرجستان ژاپن  فرانسه بلژیک استرالیا روسیه و… اشاره کرد .

دومین دوره این جشنواره بخش های متنوعی از جمله  در بخش  مسابقه ایران  خاطره یاس ها رویش یاس ها پویا نمایی و… دارد .

هتل نارنجستان نور میزبان اقامت هنرمندان می باشد .

سئوالی که ذهن همه خبرنگاران این شهر را درگیرخودش  کرد ه این است که چرا شهرستان آمل برای برگزاری همچین جشنواره ای برای اقامت هنرمندان باید از هتل شهر های همجوار استفاده کند با وجود هزینه های زیادی که برای این جشنواره ها می شود در شان مردم این شهر نیست که از هتلی چهارستاره برخوردار نباشد ومسئولین وزرات ارشاد با توجه به بازدیدی که از امکانات این شهر داشتند مکان مناسبی را که ظرفیت  پذیرش تعداد زیاد میهمان را داشته باشدمناسب ندیدند امیدوارم برای سال های آینده برنامه ریزی دقیق وبهتری برای برگزاری و اطلاع رسانی این جشنواره بین المللی انجام شود .

محمد محمدی رئیس اداره ارشاد امل به خبر نگار ما  گفت:  برای بنده مراسم اختتامیه و بخش داوری از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد هر چند دوست داشتم محل اقامت و افتتاحیه در آمل برگزار شود اما ظرفیت هتل نیلوفر و هتل شهر آمل جواب گو نبود و مکان هتل نارنجستان نور انتخاب شد .

برنامه اختتامیه در اریکه آریایی برگزار می شود در خلال برنامه ها تور آمل گردی پر پایی نمایشگاه عکس در نگار خانه زر و نمایشگاه کتاب در پارک دهکده طلایی پر پا می شود.

وی افزود :317 فیلم از44 کشور دنیا که در دو سالن سینما بهمن و سالن ارشاد چاکسر اکران وبازدید  برای عموم مردم رایگان  می باشد .

محمدی گفت : در این جشنواره از سه بازیگر و هنرمند عرصه سینما فاطمه گودرزی سعید پورصمیمی و چنگیز جلیلوند  تجلیل می شود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *