فرماندار ويژه شهرستان آمل گفت: با فرارسيدن هفته دولت 40 پروژه عمراني‌، توليدي و خدماتي اين شهرستان افتتاح مي‌شود.

غلامحسين شفيع‌زاده با اشاره به گراميداشت ياد و خاطره شهيدان رجايي و باهنر و هفته دولت اين دو شهيد را داراي شخصيتي ممتاز بيان کرد و گفت: اين شهدا در مدت کوتاه خدمت خود، در دل مردم جاي گرفتند .

وي با بيان اينکه اين هفته فرصت خوبي براي دولتمردان و مسئولان است تا عملکردهاي خود را در حوزه‌هاي مختلف به مردم بيان کنند، تصريح کرد: اطلاع آحاد مختلف مردم از عملکرد دولتمردان، رضايتمندي و اميد آنان را به مسئولان و نظام جمهوري اسلامي دوچندان مي‌کند و وظيفه اصلي ما خدمت به مردم است.

شفيع‌زاده از افتتاح و بهره‌برداري 39 پروژه عمراني،‌ تولديد و خدماتي در شهرستان آمل در هفته دولت خبر داد و گفت: اين پروژه‌ها با اعتباري بالغ بر 96ميليارد و 617 ميليون ريال افتتاح مي‌شود.

اين مسئول افتتاح اين پروژه‌ها را در بخش‌هاي فرهنگي، ورزشي، آموزشي، گازرساني، برق‌رساني،‌ ساماندهي گلزار شهدا، آب زراعي،‌ اجراي طرح‌ هادي روستايي،‌ ساختمان اداري،‌ پارک شهري و ساختمان دهياري بيان داشت و گفت: 12 هزار و 679 خانوار شهري و روستايي آمل در 44 روستا و شهرهاي آمل از مزايايي اين پروژه‌ها بهره‌مند مي‌شوند.

وي با اشاره به اينکه در بخش گازرساني به روستاهاي آمل در هفته دولت گفت: در اين هفته هفت روستاي بخش دابودشت و هفت روستاي دشت‌سر با اعتباري بالغ بر 42 هزار و 143ميليون ريال از مزايايي گاز رساني بهره‌مند مي‎شوند.

شفيع‌زاده با اشاره به بهره‌برداري سالن ورزشي خانزاد هزينه احداث آن را بالغ بر 7 ميليارد و 340 ميليون ريال اعلام کرد و افزود: در هفته دولت دو پروژه آموزش شامل مدرسه 12 کلاسه امام جعفر صادق(ع) و دو باب نمازخانه مدارس است که با اعتباري بر 4 هزار و 400 ميليون ريال افتتاح مي‌شود.

معاون استاندار و فرمانداري ويژه آمل با بيان اينکه در اين هفته 17پروژه در بخش برق‌رساني به بهره‌برداري مي‌رسد، يادآور شد: اين پروژه‌ها شامل اصلاح و بهينه‌سازي شبکه برق و توسعه و تقويت شبکه برق است.

وي يادآور شد: در اين هفته يک واحد مرغ مادر گوشتي با 18 ميليارد ريال از سوي بخش خصوصي به بهره‌برداري مي‌رسد که 3 ميليارد ريال در قالب تسهيلات بانکي و ميزان اشتغالزايي اين طرح نيز هفت نفر است.

شفيع‌زاده با بيان اينکه در بخش فرهنگي دو کتابخانه عمومي در دو روستاي بلا خيابان ليتکوه بخش امام‌زاده عبدالله(ع) و وسطي‌کلاي بخش دشت‌سر به بهره‌برداري مي‌رسد،‌ افزود: براي افتتاح دو پروژه اعتباري بالغ بر 3 هزار ميليون ريال هزينه شده که 6 هزار و 295 خانوار روستايي از پروژه بهره‌مند مي‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *