هراز نیوز: شهردار آمل از افتتاح ساختمان اداري مديريت بحران در اين شهر با هدف فرماندهي و تمرکز تیم های عملیاتی و امداد و نجات مستقر در شهرستان آمل در مقابله با وقوع شرایط بحرانی همزمان با هفته دولت خبر داد .
احمد اميرسليماني شهردار آمل با اشاره به اینکه خدمات‌دهی به مردم در اولویت سرفصل کاري شوراي اسلامي شهر و شهرداری است ، اظهار داشت : پروژه ساختمان اداري مدیریت بحران با زيربناي كل 700 متر مربع در دو طبقه احداث شده است كه داراي سالن اسكان ، سرويس هاي بهداشتي ، حمام و رختكن ، سرويس هاي بهداشتي ويژه معلولين ، اتاق امداد و نجات ، انبار امداد و نجات ، سالن آتش نشاني به همراه انبار تجهيزات آتش نشاني ، سالن اورژانس به همراه انبار اورژانس و … مي باشد .
وی تصريح كرد : عملیات ساختمانی این بنا با رعایت تمام آیین‌نامه استاندارد با دیوارها ، سقف و پنجره‌های عایق حرارتی برای صرفه‌جویی در مصرف انرژی صورت گرفته است .
شهردار آمل گفت : هزينه اجراي ساختمان اداري مديريت بحران 7 ميليارد و 500 ميليون ريال بوده است .
وي افزود : با توجه به اينكه اين ساختمان جنب سالن مديريت بحران احداث شده است از اين سالن نيز در شرايط بحراني به منظور اسكان و پشتيباني در شرايط اضطراري استفاده مي شود .
اميرسليماني در پايان شاخص رضایت ‌مندی مردم در شهر هزار سنگر آمل را بسیار مهم اعلام کرد و افزود : رضایتمندی مردم برای ما مهم است زيرا رضايت مردم رضاي خداوند را در پي خواهد داشت .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *