هراز نیوز: در جلسه شوراي اداري شهرستان آمل که با حضور معاون سياسي امنيتي استانداري مازندزان ، مديرکل سياسي امنيتي استانداري مازندران ، ائمه جمعه شهرهاي شهرستان آمل ، مديرکل آبفاي شهري مازندران اعضاي شوراي تامين ،بخشداران ، مسئولان ادارات ونهادها وديگر مهمانان در سالن اجتماعات شهداي حماسه اسلامي ششم بهمن فرمانداري آمل برگزار شد مهندس غلامحسين شفيع زاده به عنوان هيجدهمين فرماندار شهرستان آمل معارفه شد.

IMG_3748

IMG_3811

حجت الاسلام مهدي تقي زاده، امام جمعه دابو و دشت سر، با بيان اين که اين سمت ها به عنوان امانتي در اختيار ما است که بايد از آن به نحو ارزنده اي در راستاي خدمت به مردم استفاده کنيم، گفت: مديران بايد در عمل براي مسائل و مشکلات مردمي گام برداشته و اهتمام خود را در اين راستا به کار گيرند.

وي با بيان اين که خدمت و تلاش صادقانه و خالصانه به مردم سبب ماندگاري انسان مي شود، تصريح کرد: اگر امروز يادي از شهيدان بهشتي و مطهري ها مي شود به سبب آن بوده که خود را در محضر خداوند منان قرار دادند که سبب ماندگاري آنان شده است.

وي با اشاره به اين که مسوولان بايد در تمام امور تقواي الهي را سرلوحه کار و تلاش خود قرار دهند، گفت: همه احکامي که صادر مي شود امانتي بوده که براي چند صباحي به اين مديريت انتخاب مي شويم و بايد روزي آن را به ساحت عزيزي ديگر تحويل دهيم.

امام جمعه دابو و دشت سر با تاکيد بر اين که ولايت مداري مهم ترين شاخصه مديران در نظام اسلامي است، گفت: هرکسي از مسير ولايت دور شود خودش ضرر کرده است که بايد تلاش کنيم تا رهنمودها و تدابير گرانقدر رهبر معظم انقلاب اسلامي را سرلوحه امور خود قرار دهيم.

حجت الاسلام تقي زاده با بيان اين که حرکت در مسير ولايت سبب عزت و سربلندي انسان مي شود، ادامه داد: خود را در محضر ولايت ديدن و گوش دادن به رهنمودهاي رهبري بايد وجود داشته باشد که مي بينيم مديران نظام با بهره گيري از منويات رهبري سبب موفقيت در مسير خود مي شوند.

وي، افزود: اين مردم با آن همه رشادت هاي خود ايثارگري و استقامت بسياري داشتند و همه سربلندي ما به سبب خون هاي پاک شهدايي است که جان خود را در راه اعتلاي نظام مقس جمهوري اسلامي ايران فدا کردند.

 حجت الاسلام مهدي غفاري، امام جمعه امام زاده عبدالله(ع) ، با اشاره به سخني از امام صادق(ع)، گفت: اگر مي خواهيم در دنيا توانگر باشيم بايد هميشه به کسي که از لحاظ توانايي از انسان پايين تر است نگاه کنيم که هيچ وقت کمبودها سبب سختي ما نشود.

وي با بيان اين که مديران بايد حسن خلق و رفتار را نسبت به مردم رعايت کنند، تصريح کرد: مديران بايد در کار خود نسبت به  ارباب رجوع به بهترين نحو ممکن برخورد کرده و رفتار مناسبي داشته باشد.

وي با اشاره به اخلاق مداري بايد از سوي همه مديران رعايت شود، بيان داشت: مديري که حسن خلق داشته و با ارباب رجوع برخورد مناسبي داشته باشد بسيار ارزشمند بوده و از جايگاه والايي برخوردار است.

امام جمعه امام زاده عبدالله(ع)  با تاکيد بر اين که مديران نسبت به بيت المال با حسايست و دقت برخورد کنند، گفت: مديران بايد نسبت به بيت المال و مصرف آن کوشا باشند تا در امور مسلمانان به بهترين وجه ممکن مصرف شود.

IMG_3808

عليرضا يونسي، معاون سياسي امنيتي استاندار مازندران در اين مراسم با بيان اين که مردم ما بايد در اوج فضيلت ها بوده و راه خدا سرلوحه همگان باشد، گفت: بايد تلاش کنيم تا زندگي ما در مسير صدق و صميميت باشد.

وي با اشاره به اين که انسان بايد بداند که خداوند منان هر لحظه ناظر بر اعمال او است، بيان داشت: اين مسووليت ها به عنوان امانتي در اختيار ما قرار دارد که نبايد از آن براي باند، جناح و افراد خود کار کنيم.

يونسي، افزود: مردم به اين دولت اعتماد کرده و روح اميد در آن ها دميده شده است که بايد  تلاش کنيم تا سختي هايي که به ملت وارد شده است را رفع کنيم.

معاون سياسي امنيتي استانداري مازندران با بيان اين که تا آن جايي که در توان ما است بايد کار کرده و از مشورت و تجربه ديگران بهره مند شويم، افزود: کسي از مشورت با ديگران ضرر نمي کند که در اين راستا بايد کارگروه هايي با حضور انديشمندان و صاحبنظران در راستاي پيشبرد ارزنده امور تشکيل شود.

وي با اشاره به اين که شهرستان آمل در حوزه هاي فرهنگ و سياست از بي نظيرترين شهرهاي ايران است که بايد از اين ظرفيت ها استفاده شود، گفت: حضرات آيات حسن زاده آملي و جوادي آملي از چهره هاي درخشان و ارزشمند اين شهرستان سرآمد بوده و در حوزه سياست نيز روساي قواي مقننه و قضاييه نيز از فرزندان اين شهر هستند

 وي با اشاره به اين که آمل پايگاه اساسي صنعت استان محسوب مي شود ادامه داد : اين شهرستان به عنوان شهرستان صنعتي مازندران است وبايد همه تلاش کنيم براي رشد وتوسعه اين شهرستان گامهاي خوبي رابرداريم ودراين مسير از انديشمندان درتمام حوزه ها بهره گيري شود .

يونسي با اشاره به ظرفيت هاي استان درتمام ابعاد بيان داشت : بايد ازاين ظرفيت ها استفاده کرد وپاي گردشگران خارجي وسرمايه گذاران به مازندران بازشود که خوشبختانه گردشگراني از کشورهاي عربي وآسياي ميانه وارد استان مي شوند تابتوانيم ازاين ظرفيت هابراي سوق دادن مازندران به سمت شکوفائي بهره گيريم .

IMG_3791

سيد جعفر رسولي سرپرست سابق فرمانداري ويژه شهرستان آمل گفت : درتمام اين هشت ماه خود را سرپرست نمي دانستم وبه عنوان يک کارمند مي دانستم وارزشيابي را مردم خواهند داشت .

وي ادامه داد : اگر موفقيتي کسب کرديم به برکت تلاش همه عزيزان بوده واگر قصوري بود از همه مردم عذرخواهي مي کنم وانتظا اينست که مديران همکاري خوبي را با فرماندار جديد داشته باشند تابه بهترين نحو امور مردم پيش برود .

IMG_3865

دراين مراسم پس از قرائت حکم  مهندس غلامحسين شفيع زاده به عنوان معاون استاندار واولين فرماندار ويژه شهرستان آمل وي باقدرداني از تلاش وزحمات همه عزيزان بخصوص استاندار ومعاون سياسي امنيتي استانداري مازندران ، نماينده مردم آمل درمجلس ، اعضاي ستاد دولت تدبير واميد درشهرستان و…گفت درسال اقتصاد ،فرهنگ باعزم ملي ومديريت جهادي ودرسايه منويات مقام معظم رهبري ودکتر روحاني دولت تدبير واميد وبا استفاده از نخبگان سياسي ، اجتماعي وسياسي وهمکاري تنگاتنگ درجهت يکسو نمودن تمام سلايق با روحيه اعتدال گامهاي مثبتي رابراي عرمان وآباداني شهرمان برداريم .

معاون استاندار وفرماندار ويژه شهرستان آمل از فرمانداران گذشته وآقاي سيد جعفر رسولي سرپرست قبلي فرمانداري وکليه پرسنل فرمانداري وبخشداران براي اعتلاي اين شهرستان تلاش کردند قدرداني نمود.

شفيع زاده ادامه داد : اين شهرستان باوجود علماي بزرگ وروساي دوقوه ومردم ولايتمدار شايسته خدمات بيشتري مي باشد وتعهد مي کنم دراين مسير از هيچ کوششي دريغ نخواهم کرد.

درپايان با دادن لوح وهداياي از سوي استانداري وروساي ادارات شهرستان  از زحمات سيد جعفر رسولي سرپرست سابق فرمانداري قدرداني بعمل آمد .

IMG_3850 IMG_3834 IMG_3848

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *