سرپرست فرمانداري ويژه آمل گفت: بايد سبک زندگي صحيح که مد نظر مقام معظم رهبري است، توسط معلمان به دانش‌آموزان آموخته شود.

 هراز نیوز: سيدجعفر رسولي در آخرین روز فعالیت خود در پست سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان آمل در نشست شوراي آموزش و پرورش اين شهرستان بيان داشت: آمل يکي از شهرهايي است که در عرصه‌هاي مختلف علمي، فرهنگي، هنري، سياسي، ديني، فقهي، فلسفي و اجتماعي سرآمد ديگر شهرهاست .

وي ادامه داد: در بيان اين ادعا مي‌توان به برگزيد‌گان کنکور سراسري گروه‌هاي مختلف در سال جاري مراجعه و مشاهده کرد که دانش‌آموزان اين شهرستان بار ديگر پرفروغ‌تر از گذشته ظاهر شدند.

رسولي با اعلام اينکه امسال توانستيم رتبه برتر شهرهاي مازندران در کسب جايگاه‌هاي برتر کنکور سراسري از آن خود کنيم، اذعان داشت: در سال جاري دو دانش‌آموز مازندراني توانستند رتبه يک رقمي کنکور را از آن خود کنند که امير نوري‌پور از اين شهرستان با کسب رتبه دوم منطقه و رتبه نهم کشور در اين بين جاي داشت.

اين مسئول درخشش آملي‌ها در کنکور سراسري را حاصل تلاش، پيگيري و هدايت‌هاي صحيح خانواده دانش‌آموزان، فرهنگيان، معلمان و مسئولان اداره آموزش و پرورش اين شهرستان عنوان کرد.

*سبک زندگي صحيح توسط معلمان به دانش‌آموزان آموزش داده شود

سرپرست فرمانداري ويژه آمل گفت: حدود نيمي از تيم اعزامي مازندران به المپياد علمي دانش‌آموزان کشور از شهرستان آمل هستند.

رسولي يادآور شد: با تلاش و کار بيشتر مي‌توانيم در آينده‌اي نزديک شاهد رشد، تعالي و تلألو بيشتر دانش‌آموزان اين شهرستان باشيم، زيرا پيش‌بيني ما مشاهده کردن آينده‌اي مطلوب است.

اين مسئول با اعلام اينکه پيوند تربيتي و آموزشي دانش‌آموزان باعث رشد و تعالي مي‌شود، عنوان کرد: بايد سبک زندگي صحيح که از دغدغه‌هاي مقام معظم رهبري محسوب مي‌شود، توسط معلمان و مسئولان به دانش‌آموزان آموزش داده شود.

رسولي رسوخ ماهواره، شبکه‌هاي اينترنتي مبتذل، شبکه‌هاي تلويزيوني غربي در بين خانه و خانواده را بسيار خطرناک دانست و متذکر شد: با اين شرايط امکان ايجاد فضاي مسموم در بين اعضاي خانواده وجود دارد و هجمه‌هاي فرهنگي شديدتر از گذشته مي‌شود

*حجاب برتر در مدارس به دانش‌آموزان معرفي شود

اين مسئول با تاکيد بر اينکه فنداسيون و زيربناي دانش‌آموزان توسط آموزش و پرورش و مدارس شکل مي‌گيرد، تصريح کرد: ان چيزي که در زمان ابتدايي آموختيم را هنوز هم به ياد داريم، زيرا آن آموخته‌ها در خاطر و ذهنمان حک شده که نشان از اهميت اين دوران مي‌دهد.

رئيس شوراي آموزش و پرورش آمل کار تربيتي را باعث ماندگاري فعاليت‌هاي آموزشي عنوان و خاطرنشان کرد: در زمينه حجاب برتر نيز بايد در پايه‌هاي مختلف مدارس دختران و پسران کار شده و حجاب برتر به دانش‌آموزان معرفي شود.

وي با اعلام وضعيت نامطلوب حجاب در جامعه اظهار داشت: همه ما در اين خصوص مسئوليم.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *