اگر مانده اید ناهار چه بخورید و یا شام برای مهمانانتان چی درست کنید کافیست تلفن را بردارید و با ۱۱۸ تماس حاصل فرمایید.

هر گاه با ۱۱۸ تماس می گیریم تا شماره مورد نیازمان را از پاسخگوی محترم بپرسیم بنا به دلایلی بجای دریافت شماره مورد نظر یا باید منتظر بمانیم و  یا اینکه صحبت هایی که اصلا به ما مربوط نیست را بشنویم.

 

به علت ترافیک خطوط بالا و بعد مدت ها پشت خط ماندن۱۱۸ ؛ ۲ دقیقه باید به احترام داستان دیشب سکوت کرد تا پاسخگو از دست پخت خود و مادر شوهر سخن بگوید.
اگر خدای ناکرده در وسط حرف شان جمله ای بگویید دکمه ای را فشار می دهند که می گوید شماره مورد نظر در شبکه وجود ندارد.
جای بحث اینجاست چرا در برخی برنامه های کلاسیک رسانه ای به این نوع مشکلات رسیدگی نمی شود و با جمله زیبای پاسخ به این سوال و چند سوال دیگر در گفتگو ویژه ۱۱۸ بحث نمی کنند.
اکثر مردم که جیب هایشان خالی تر از معنا و مفهوم صحبت برخی از پاسخگوهای ۱۱۸ می باشد چگونه از خورشت قیمه ۳ کیلو گوشت گوسفند و پیتزا مخصوص فلان فست فود در سبد غذایی خود استفاده کنند!!!!!!
درست است تورم کاهش یافته اما قیمت ها که پایین نیامده آقا یا خانم مدیر ۱۱۸ ظاهرا نان تان در ماهی تابه پر از روغن غلت می خورد این روزها که نه نان گندم ، هست و نه در دست مردم , شمامنصفانه عمل کنید؛ به پاسخگوهایتان بگویید از خورشت قیمه بدون گوشت سخن بگویند و تبلیغات فست فود سر کوچه یشان را برای مردم به اشتراک نگذارند .
می دانم بیشتر بگویم بوی قرمه سبزی می گیرد.
اما به نظر شما آقا یا خانم مدیر مورد نظر پیگیر این موضوع خواهند شد؟؟؟؟؟؟

سید محمد رضا میری

سفیر هراز

11 thoughts on “اگر آشپزی بلد نیستید با ۱۱۸ تماس بگیرید”
  1. آی گفتی ،تازه بعضی هاشون از ادب ونزاکت هم بویی نبردن.

  2. آقای سفیر هراز جناب آقای محمدرضا میری شما بهتره به جای این متن مسخره کد اون پاسخگو رو گرفته و پیگیری نمایید ماهی تابه این خانوما اینقدر هم که شما میگویید روغن ندارد خواهشمندم برای بررسی مشکلات این دسته از کارگران زحمت کش مخابرات و دیگر کارگران محترم مخابرات شهرستان آمل یه برنامه مصاحبه با اونا بزارین و مردانه تمام جزییات رو هم منتشر کنید با تشکر

  3. با سلام هيچ متن مسخره اي وجود ندارد الا ما مسخره پنداريمش.
    1- اين مشكلي بود كه مردم از ما خواستند انتشار كنيم
    2-خود كرده را تدبير نيست
    3-ما بعد از انتشار اين مطلب با جناب سلطاني بزرگوار تماس گرفتيم اگر موضوع و مطلب هست براي گفتن منتشر خواهيم كرد
    4-سفير هراز مردانه منتشر مي كند و مردانه خودش را به مردم و مسئولين اثبات كرده است
    با تشكر
    محمدرضا ميري خبرنگار سفير هراز

  4. این مشکل همه مردم ایران است و مشکل یکی دونفر نیست از هراز نیوز و خبرنگارش تشکر می کنیم که زیبا واقعیت را شرح داده اند

  5. بامطالب جناب میری کاملا موافقم برای من چند بار پیش اومده تازه صحبتهاشون به کنار بعضیها چنان با بیحالی ومنت جوابت رو میدن که انگار دارن بهت لطف میکنن این جدای از انتظار بعضاحتی چندساعته پشت خط 118 هست

  6. آقای میری اگه میشه یه سر به مراکز پر ظرفیت آمل مثل مرکز آیت ا.. حسن زاده آملی – امامرضا (ع) -118 – شیخ فضل ا.. نوری – نبوت – طالب آملی – امام خمینی – نبوت و … سر بزنید به عنوان خبرنگار ببینید پرسنل شرکتی که دکتر احمدی نژاد هی گفت رسمی میشن و رفت سر زندگیش با چقد حقوق و چه مشکلاتی دارن کار میکنن هیچکس هم چه در آمل و چه در استان به فکرشون نیست خواهشن این کار رو انجام بدین

  7. آقای میری دستت درد نکنه این مدت که شماره ها عوض شده 118 هم یا شلوغ شده یا یه تعداد تلفنچی بی ادب و کم حوصله اووردن اونجا تازه چی شماره مطب دکتر فلانی رو میخوای شماره نونایی سنگگ رو میدن که اونم خطش قطعه…چه سرویس دهیی خوبی میدن بدرد خودشون میخوره

  8. این گزارش دقیقا درسته.وقتی شماره ی 118 رو میگیرم و پیام به علت ترافیک بالای… رو میشنوم با خودم میگم در اون لحظه با وجود تعداد زیاد اپراتور مگه چند نفر با 118 تماس میگیرن که چنین ترافیکی باید باشه وقتی هم ارتباط برقرار میشه صدای صحبتهای شخصی خانمها میاد و باید اونقدر صبر کنی تا حرف خانم اپراتور پاسخگوی شما تمام بشه.این بار اول و دوم هم نبوده که این مساله رو با گوشهای خودم شنیدم.چندین بار پیش اومده مخصوصا وقتی خیلی عجله داشتم واقعا تحمل اون وضعیت برام سخت میشد.این مسایل اصلا در مورد اپراتورهای شب که اقایون هستند اتفاق نمی افته اگه باور ندارید خودتون یک بار امتحان کنید هیچ حرف و صدایی جز صدای اقای اپراتور رو نمیشنوید.
    نمیدونم اون کارمند مخابرات که کامنت گذاشته از چی میسوزه و چرا داره با طرح مسایل و مشکلات معیشتی به نوعی مغلطه میکنه .حرف فقط دو کلامه که اونم که توسط اقای میری شفاف گفته شد اقا یا خانم کارمند مخابرات به جای متهم کردن نویسنده به اصلاح عیوب موجود بپردازید.

  9. این مساله انگار فقط در شهر ماست.به 118 تهران زنگ بزنید نه از صدای با منت اپراتورهاخبری هست و نه حرفهای شخصیه خانمها.رسا و با احترام و در کمترین فاصله ی زمانی.

  10. دمت گرم میری زدی وسط خال

    واقعاً این 118 ییا رو نرون

  11. اینا واقعا بی ادبا یکی بهم میگفت آقا ما مثل شما بیکار نیستم در صورتی که داشت در مورد صلوات شمار حرف میزد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *