هراز نیوز: مراسم اختتامیه طرح تابستانی نشاط معنوی اداره اوقاف و امور خیریه آمل در  اردوگاه شهید باهنر این شهرستان برگزار شد.

این گردهمایی با حضور رییس اداره اوقاف و امور خیریه آمل و حضور پر شور و پرشکوه نوآموزان طرح نشاط معنوی و خانواده های آنان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین رسول علیخانی، رییس اداره اوقاف و امور خیریه آمل، با اشاره به جایگاه والای تربیت و سبک زندگی اسلامی، گفت: باید در راستای تربیت فرزندان و حرکت آنان بر مسیر دین مداری و تقرب به سوی خداوند منان دغدغه داشته باشیم.

وی با اشاره به این که ترویج تعالیم والای دینی و انس و پیوند با سیره نورانی اهل بیت معصومین(ع) می تواند زمینه ساز مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان باشد، بیان داشت: خانواده ها باید دغدغه فرهنگی داشته و فرزندان خود را به مسیر درست هدایت و راهنمایی کنند.

رییس اداره اوقاف و امورخیریه آمل با اشاره به این که باید در راستای تحقق سبک زندگی اسلامی اهتمام ویژه ای در جامعه وجود داشته باشد، بیان داشت: فرهنگ اسلامی باید در جان های آحاد جامعه و به خصوص جوانان نهادینه شود تا آنان در مواجهه با فرهنگ غربی دچار تغییر هویت نشوند.

حجت الاسلام علیخانی بیان این که باید از داشته های گرانقدر خود در راستای ترویج سبک زندگی اسلامی بهره گیری کنیم، گفت: حرکت در مسیر دین مبین اسلام می تواند سبب حل شدن مشکلات و مسائل زندگی بوده و جامعه را به سمت زندگی مورد خواسته دین حرکت دهد.

وی با اشاره به طرح تربیت حافظان قرآن سازمان اوقاف و امور خیریه ، خانواده ها را به حضور در این طرح قرآنی دعوت کرد که می تواند اثرات ارزنده ای در دنیا و آخرت انسان داشته باشد.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم به رسم یادبود به فعالان و نفرات برتر خیمه های معرفت هدایایی اهدا شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *