هراز نیوز: علی نبیان گفت زباله دغدغه استان است ، مشکل زباله مازندران به تنهایی حل نمی شود مازندران کلان شهر است و بایستی همه شهرها در کنار هم این مشکل را برطرف کنیم .

نبیان ضمن گرامی داشت سالروز بازگشت آزادگان عزیز به میهن ، آمل را دارای جایگاه ویژه در کشور برشمرد و  افزود : آمل همچون گوهری زرین می درخشد . پیگیر موضوع زباله آمل وشهرهای مرکزی مازندران هستیم .

نبیان با اشاره به اینکه ، مازندران در ایام تعطیلات عید سعید فطر میزبان بیش از ۵ میلیون مسافر بوده است تاکید کرد: زباله دغدغه ی اصلی مسئولین ارشد استان است و ما این موضوع را در سطح معاون رئیس جمهور و  وزارت کشور در حال پیگیری هستیم .

وی افزود: از کنار این مشکل به راحتی رد نخواهیم شد . مشکل زباله بایستی حل شود.

معاون امور عمرانی استاندار مازندران با اشاره به بازدید از زمین مورد نظر شورا و شهرداری آمل در منطقه منال جاده بلده گفت: متاسفانه مردم منطقه تصور می کنند ، این زمین قرار است برای دفن زباله مورد استفاده قرار گیرد . در صورتی قصد داریم تجهیزات مدرن امحا و بازیافت زباله در آن مستقر شود تا مشکل زباله شهرهای مرکزی مازندران حل شود.

نبیان با بیان اینکه بحث امنیت بهداشتی تک تک مردم استان برایمان اهمیت دارد ،  تاکید کرد : قرار نیست منطقه عمارت دیگر ( مانند زمین زباله آمل ) در جایی دیگر ایجاد شود . دغدغه مردم دغدغه ماست . ما در کنار مردم هستیم .

این مقام مسئول در استانداری مازندران در خاتمه ضمن خدا قوت به شورای شهر آمل و شهرداری خاطر نشان کرد: امیدواریم در دوره خدمت مان بتوانیم مشکل زباله شهرهای مرکزی استان را با حمایت شما و همه شهرهای بهره مند از زمین زباله آمل حل کنیم .

رئیش شورای شهرآمل : با مشارکت شهرهای مرکزی استان می توان مجموعه کاملی برای حل مشکل زباله دایر کرد

خسرو ابراهیم زاده ضمن خیرمقدم به معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و تشکر از حضور شان در جلسه رسمی شورای اسلامی شهر آمل ، گفت: با مشارکت ۷ شهر بهره مند از زمین زباله آمل (عمارت) می توان مجموعه ی کاملی را برای برون رفت مشکل زباله در مرکز استان دایر کرد.

ابراهیم زاده با اشاره به اینکه بیش از سی سال است منطقه عمارت برای دفن زباله استفاده می شود و دیگر ظرفیت آن تکمیل شده است؛ افزود: با در اختیار گرفتن زمین و استقرار مجموعه کارخانجات بازیافت و زباله سوز، مشکل زباله ۷ شهر مازندران  و آمل بر طرف  خواهد شد .

رئیس شورای اسلامی شهر آمل خاطر نشان کرد : اولین مصوبه شورای شهر آمل موضوع زباله بوده است . ما امروز صدای بیش۴۰۰ هزار آملی را فریاد می زنیم .

این مقام مسوول در شورای اسلامی شهر آمل همچنین اظهار داشت : همچنان به کمک مسوولین استان و کشور به منظور خروج از این بحران زیست محیطی ۸ شهر مازندران با واگذاری زمین جایگزین امیدواریم.

 

عضو شورای شهر آمل : دفن زباله در عمارت خیانت به آیندگان است

اسدالله تورنگ مشکل زباله استان مازندران را بزرگترین مشکل استان برشمرد و گفت: ۳۵ سال از عمر انقلاب اسلامی می گذرد اما همچنان  مشکل زباله مازندران بر طرف نشده است.

رئیس کمیسیون فنی شورای اسلامی شهر آمل ، تصریح کرد:  در زمان مسئولیت بایستی اثری نیک از خود برجای بگذاریم .

تورنگ افزود: با آبگیری سد هراز زمین فعلی دفن زباله آمل در منطقه عمارت به زیر آب خواهد رفت و دفن زباله در این منطقه خیانت به آیندگان است .

شهردار آمل : مدیریت جهادی یعنی حضور در خط مقدم مشکلات

احمد امیرسلیمانی گفت: مدیریت جهادی یعنی اینکه مسئولین همگام و در کنار هم در خط مقدم مشکلات باشند.

امیرسلیمانی ضمن قدردانی از حضور معاون استاندار برای پیگیری موضوع زباله در جلسه رسمی شورای اسلامی شهر آمل ؛ تاکید کرد: اینگونه نشست ها و اهم اندیشی ها افکار و عقاید را به یکدیگر نزدیک می کند و موجب همدلی بیشتر مسئولین در مواقع بروز بحران  و مشکلات می شود.

وی خاطر نشان کرد : شهرداری آمل در ادامه راه همراه با سیاستهای استانداری و شورای شهر  برای حل مشکل زباله طی مسیر می کند.

 20140817_182658

20140817_182728

20140817_182835

20140817_185128

20140817_185326

20140817_185407

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *